Po štirih letih razvoja oziroma sestavljanja je Renault v Technocentru v Parizu predstavil svoj globalni avto - dacio logan. Nastal je na podlagi Renaultovega razvoja, temeljitega klestenja stroškov in velikih načrtov z romunsko znamko Dacia, ki bo do leta 2010 označevala že 700 tisoč avtomobilov na leto. Logan pod znamko Dacia bo februarja prihodnje leto na voljo tudi v Sloveniji, ali bo stal le pet tisoč evrov, pa še ni znano.
Renault je leta 1998 prevzel dacio in povsem prenovil njeno tovarno v Romuniji. V zadnjih šestih letih je v znamko vložil skoraj pol milijarde evrov, zdaj pa z njo namerava osvojiti države drugega in tretjega sveta, ki imajo zaradi nižjega življenjskega standarda tudi skromnejši vozni park. "Potencialna rast na trgih vzhodne in deloma tudi srednje Evrope, na Bližnjem vzhodu, v severni Afriki, Južni Ameriki, Rusiji in na Kitajskem je ogromna," pravi predsednik uprave Renaulta Louis Schweitzer. "Gre za manj razvite države, ki imajo nizek standard, avto pa pomeni kar precejšnjo naložbo," je še pojasnil Schweitzer.
Proizvodnja logana v petih državah
Proizvodnja logana bo potekala v petih tovarnah v Romuniji, Kolumbiji, Rusiji, Iranu in Maroku. Logan bo glede na trg nosil značko Renault (na trgih, kjer je Renault manj navzoč) ali Dacia na trgih, kjer si je Renault že izbojeval dobršen tržni delež. V srednji in vzhodni Evropi bo na voljo pod blagovno znamko Dacia, cene pa bodo odvisne od države. V Romuniji bo logan sprva na voljo za več kot pet tisoč evrov, saj bo dacijin vstopni model nekaj časa označeval model solenza. V Rusiji bo logan na voljo v bolje opremljenih in motoriziranih različicah za osem do devet tisoč evrov.