Avto

Slovenski Suzuki na mrtvi točki in z novim skrbnikom

Miroslav Odar se je po 19 letih odpovedal distribucijskemu podjetju znamke Suzuki, novi lastnik je D & G avto, za znamko pa se zanima tudi Avto Triglav

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.10.2012 22:30
Čas branja: 3 min





Miroslav Odar, prokurist Avtohiše Odar, je znamko Suzuki vodil od leta 1993, pred mesecem dni pa je zadolženo podjetje prodal za 200 evrov družbi D & G avto, ki ima z njim velike načrte. Trenutno so dobave avtov ustavljene, za Suzuki pa se zanima tudi Avto Triglav v lasti ACH.





Suzukijev slovenski distributer Avtohiša Odar, v lasti Miroslava Odarja, je zadnjih pet let posloval pozitivno, dobiček je do lani upadel s slabih sto na šest tisoč evrov, prodaja pa s 13,2 na 11,5 milijona evrov. V tem času je Odar skrčil število zaposlenih z 42 na 28. Kljub navidezno stabilni sliki podjetja pa se je to letos zlomilo in pred mesecem dni g aje Miroslav Odar za 200 evrov in dolgovi prodal skupini D & G Danijele Mulec in Daniela Kralja, ta pa sta ga prenesla na podjetje D & G avto.





Avtohiša Odar prezadolžena









»Vsekakor bomo prvi v vrsti za prodajno in servisno pogodbo s Suzukijem Madžarska. Menim, da lahko povečamo prodajo teh avtov pri nas, saj smo finančno močnejši od Avtohiše Odar,« je prepričan direktor Avto Triglava Damijan Vuk.





»Lastništvo sem prenesel zato, ker družba ni imela dovolj lastnega kapitala, ker je imela preveč dolžniškega kapitala in ker je zašla v negativni finančni tok, kar je posledica slabe prodaje,« pojasnjuje Odar, ki ostaja prokurist Avtohiše Odar. Novi lastniki pa so podpisali, da do konca leta ne bodo posegali v organizacijsko sestavo podjetja.





Novi lastnik bo povečal prodajo za polovico









Podjetje je imelo preveč dolžniškega kapitala, zato sem jo prodal. Tako pravi zdaj že nekdanji lastnik Avtohiše Odar Miroslav Odar, ki je od leta 1993 vodil distribucijo znamke Suzuki.





Direktor D & G avta Daniel Kralj nam je potrdil, da dobave suzukijev trenutno stojijo, ker rešujejo težave z bankami. »V tednu dni bodo dobave spet stekle, z znamko Suzuki pa imamo velike načrte, 50-odstotno rast prodaje v primerjavi z letom 2011, kar bomo dosegli s predelavami suzukijev v specialna vozila, ugodnimi finančnimi najemi, prodajo podjetjem in tudi nižjimi cenami, ki si jih moramo pri proizvajalcu še izbojevati,« je svoj načrt razkril Kralj. Daniel Kralj je neznano ime v slovenskem avtoposlu. Sam pravi, da je doslej deloval kot agent med proizvajalci avtov in evropskimi izposojevalnicami avtomobilov.





Miroslav Odar trenutno posluje prek Avstrije





Miroslav Odar je medtem trgovce, ki mu še niso plačali vozil, pozval, da mu kupnine nakažejo na račun v Avstriji. »Avtohiša Odar ima blokiran račun, avstrijski račun pa sem prijavil Dursu,« pojasnjuje Odar, trgovci pa se nakazilom v tujino izogibajo. Potarnajo, da kupci na avtomobile čakajo, da so jih že vplačali, kar je na tako slabotnem avtomobilskem trgu redkost.





Nova distribucija prinaša priložnosti





D & G avto pa pri znamki Suzuki pri nas ne bo brez tekmecev. Po Odarjevih besedah bo Suzuki prihodnje leto spremenil distribucijo iz ekskluzivne v kombinirano, kar pomeni, da trgovci sami naročajo avtomobile v tovarno, distributer skrbi le za nadzor, organizacijo, trženje in še kaj na trgu. Ta sprememba prinaša priložnost za največjega Suzukijevega trgovca Avto Triglav, v lasti ACH.





Suzukija si želi tudi Avto Triglav iz skupine ACH





»Ob spremembi v kombinirano distribucijo se bomo prvi postavili v vrsto za pogodbo o prodaji in servisiranju neposredno s Suzukijem Madžarska,« je odločen direktor Avto Triglava Damijan Vuk. »Menim, da lahko s to znamko povečamo prodajo na trgu. Avtohiša Odar ni imela finančne moči, da bi kupovala večje količine vozil, da bi si izbojevala boljše pogoje, nižje cene.





»Avto Triglav pa to moč ima,« dodaja Vuk in v isti sapi opozarja na slabe razmere na slovenskem avtomobilskem trgu. »Zdaj v Sloveniji deluje okoli 450 trgovcev, menim, da jih bo v bližnji prihodnosti vrata zaprlo vsaj 150, saj je trg preprosto premajhen, da bi vsi preživeli,« je neposreden Vuk. Daniel Kralj odgovarja, da ima Avtohiša Odar še vedno ekskluzivno pogodbo s Suzukijem, kaj se bo zgodilo prihodnje leto, pa še ni znano.





Suzuki v Sloveniji: Nekdaj priljubljeni, zdaj manj





Suzuki v zadnjih letih na našem trgu dosega skromne prodajne rezultate. Še leta 2000 je prodal več kot 1.100 avtomobilov, leta 2002 je prodaja upadla na le 404 avtomobile, se leta 2008 dvignila na 804 in lani upadla na 406 vozil. Po besedah trgovcev so za slabo prodajo krivi ali ostareli modeli ali pa predragi novi modeli.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Transport in logistika
Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?
Transport in logistika
Potniški promet
Transport in logistikaNataša Koražija Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago? 3

Nomago že upravlja 15 avtobusnih postaj v Sloveniji, med vsemi pa je poslovno najzanimivejša prav ljubljanska.

FINANCE
Avto
V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford
Avto
AvtoJure Šujica V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford 1

Ford tourneo courier naj bi pomenil nadomestilo za opuščene enoprostorce, kupce pa naj bi pritegnil z nekoliko bolj terenskim videzom, prostornostjo, predvsem pa ceno, ki se začne pri dobrih 24 tisoč evrih.

FINANCE
Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar
Finance
SKUPŠČINA
Tanja Smrekar Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar

Predlagana dividenda je 1,75 evra bruto na delnico

FINANCE
Prevozi
Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN

Prihodnje leto bo že polovica mestnih avtobusov MAN električnih, leta 2030 pa že 90 odstotkov vseh avtobusov MAN v Evropi.