Helmut Panke, predsednik uprave BMW, strategijo znamke pojasnjuje z odlično tehnologijo, kakovostjo in ugledom avtomobilov, ki omogočajo visoke cene in tudi zaslužke. BMW se vse bolj posveča azijskemu trgu, ki bo do leta 2008 dosegel letno prodajo 17 milijonov avtomobilov, kar pomeni evropsko in ameriško raven. "Ob tem je rast prestižnih avtomobilov v Aziji še hitrejša kot pri običajnih razredih," dodaja Panke.
"Do leta 2008 bo BMW na Kitajskem povečal prodajo z lanskih 78 tisoč na 150 tisoč, s čimer bo dosegel odstotni tržni delež, kot ga ima v svetu. BMW ima v Nemčiji okoli sedemodstotni delež, v Evropi pa približno 3,5-odstotnega. Do leta 2008 bo azijski trg dosegel letno prodajo 17 milijonov avtomobilov, kar pomeni raven evropske in ameriške prodaje. Premium razred pa v Aziji raste še hitreje kot običajni razredi." Panke ob tem trdi, da bo BMW kljub rasti prodaje ostal izdelovalec prestižnih avtomobilov s poudarkom na tehnologiji in odlični kakovosti. "S tem si zagotovimo visoke cene in tudi zaslužke, kar med drugim dokazuje vrednost družbe, ki je z okoli 23 milijardami evrov celo višja od vrednosti družbe Volkswagen, ki izdela približno petkrat več avtomobilov kot BMW," pojasnjuje Panke.
Prilagodljiva proizvodnja omogoča velike zaslužke z majhnimi serijami
Dober zaslužek omogočajo tudi manjše serije, kot je Z4 s 50 tisoč izdelanimi avti na leto ali serija sedem s 60 tisoč avti. S tem Panke zavrača tezo prvega moža Fiata Giannija Agnellija, ki je v sedemdesetih letih trdil, da bodo preživeli le veliki proizvajalci. Pojasnjuje pa jo z nižjimi stroški, ki jih omogočajo prilagodljiva proizvodnja in programirani roboti.
BMW mora biti tehnično edinstven, mini ne
Panke trdi, da tehnologija motorjev ni bistvenega pomena pri znamki Mini, saj so pomembnejša nostalgija, oblika in drugo. Za BMW pa bi bilo nesprejemljivo, da bi imel sposojene motorje. Tudi motorji, ki bodo poganjali serijo ena, bodo drugačni od tistih iz skupine PSA, čeprav bodo prihajali iz iste tovarne in bodo imeli skupno osnovo, trdijo v BMW.
Po Pankejevih besedah mora vsak BMW izražati najvišjo kakovost in tehnično dovršenost, ne glede na razred, v katerega sodi. "Tekmec Mercedes-Benz je tu naredil napako, ko je ML izdelal manj prepričljivo kot druge modele te znamke. Zato je ML lahko za deset odstotkov cenejši od BMW X5, naslednja generacija pa bo verjetno boljša in dražja," napoveduje Panke.
V Sloveniji trgovec rolls-royceov ne bi preživel
Panke pravi, da Rolls-Royce postavlja posebne zahteve pri prodaji na določenem trgu, saj mora trgovec imeti poseben salon, kar pa pomeni tudi visoke stroške. Po Pankejevih besedah pa ne želijo, da bi trgovec na majhnem trgu propadel zaradi teh pogojev, zato v Sloveniji nimajo trgovca rolls-royceov, čeprav jih je mogoče naročiti. "Zahteve so namreč strožje kot pri maybachu, ki lahko v salonu stoji skupaj z mercedesom," še pojasnjuje Panke.
Helmut Panke v odboru Microsofta
Upravni odbor Microsofta je za novega člana uprave predlagal Helmuta Pankeja, predsednika uprave BMW, ki bi bil ob sprejetju prvi član uprave Microsofta zunaj Amerike. Microsoft ima zdaj v upravnem odboru osem članov. V želji po povečanju nadzora pa bodo v bližnji prihodnosti sprejeli še dva člana.