Avto

Mercedesova orjaka pijeta po kapljicah

Mercedes-benz E in ML 250 CDI 4MATIC

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.05.2012 08:30
Čas branja: 2 min

Mercedes-benza ML in E z močnim 2,1-litrskim turbodizlom sta dober primer napredka, saj težka orjaka, opremljena s štirikolesnim pogonom, ponujata veliko moči ob zelo skromni porabi goriva slabih sedem oziroma slabih osem litrov plinskega olja. Kupci se morajo sprijazniti le z bolj grobim značajem majhnega dizla.

[A] F93MA_mercedes_e250_mm.1337190111.jpg
Majhen štirivaljni dizel pri prehitevanjih komaj še premaguje prek 2,1 tone težkega luksuznega terenca ML 250 CDI, v lažjem E 250 CDI 4MATIC je bolj suveren. V obeh avtomobilih je zelo varčen, tudi glasen in nemiren.

Mercedes-benz je zmanjševanje motorjev v velikih limuzinah in luksuznih terenskih avtih vzel najbolj resno in vanje kot prvi vgradil majhen 2,1-litrski štirivaljni turbodizel z dvema turbopolnilnikoma. Gre za motor, znan iz modelov E 200 CDI in E 220 CDI, oznaka 250 CDI pa označuje moč, ki je primerljiva z 2,5-litrskim motorjem. Omenjeni stroj je Mercedes-Benz ponudil v manjšem razredu C, kjer sodi med bolj športne stroje. V večjih modelih E in ML pa sodi na dno ponudbe in je namenjen kupcem, ki si želijo varčen in dostopen dizelski motor.

Kaj dobijo!? Motor je na srečo zelo sodoben in poleg razmeroma velike moči 150 kilovatov (204 konjske moči) ponuja izjemno zalogo navora, kar 500 newtonmetrov. K tako visoki številki, ki je primerljiva s trilitrskimi šestvaljnimi dizli, pripomoreta dva turbopolnilnika. V vožnji pa je bogata zaloga navora z odločnim pospeševanjem kljub precejšnji masi obeh avtomobilov; ML tehta 2.150, E s štirikolesnim pogonom pa 1.830 kilogramov. Težki ML do sto kilometrov na uro potrebuje natanko devet sekund, lažji E 250 CDI pa že kar živahnih 7,9 sekunde (o ML smo podrobneje pisali v prilogi PAL in na portalu F-trendi. Odločilna pri obeh pa je poraba, denimo z ML smo na daljši poti brez posebnih naporov dosegli povprečno porabo 7,8 litra, z limuzinskim razredom E pa le 6,7 litra, kar je odličen dosežek glede na zmogljivosti in veliko maso. Motor je v obeh primerih zadostoval za odločna pospeševanja z mesta, doseganje visokih hitrostnih povprečij na avtocestah, ML pa je bil podhranjen le pri prehitevanjih.

[A] F93MA_mercedes_ml_mm.1337190133.jpg

Seveda brez odpovedovanja ne gre povsem, obema strojema pa smo zamerili nemirno in glasno delovanje. V ML so bili hrup in tresljaji motorja še razmeroma dobro zadušeni, vseeno je motor kar slišen. V razredu E pa utegnejo ropot in tresljaji preveč zmotiti kupce, ki od menedžerske limuzine pričakujejo udobje in uglajenost na vseh področjih.

Nagrada za potrpežljivost pa je pri obeh razmeroma velika, ML 250 CDI stane 56.280 evrov, kar je za več kot pet tisoč evrov manj kot močnejši in bolj uglajen ML 350 CDI. Limuzinski E 250 CDI 4MATIC pa je s ceno 54.570 evrov celo za 6.500 evrov cenejši od modela E 350 CDI 4MATIC. Za razred E je ob tem mogoče dobiti višje popuste kot za ML, zato je cenovna razlika med obema modeloma večja, kot se zdi na ceniku.

[A] 8105Untitled-3.1337190164.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
Avto
Avtomobili, ki so dizelskim motorjem obrnili hrbet
Avto
AvtoUroš Božin Avtomobili, ki so dizelskim motorjem obrnili hrbet 6

Dizelske domine padajo, vse več avtomobilskih proizvajalcev opušča dizelske motorje. Kot kaže, se evropska romanca z dizli končuje. Pripravili smo pregled avtomobilov, ki jih več ne bo mogoče kupiti z dizelskim motorjem.

FINANCE
Avto
Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu… 27

To je pred odprtjem ženevskega avtosalona napovedal Matthias Müller, predsednik uprave Volkswagna, ki je jeseni 2015 zagrešil prevaro z dizelskimi motorji in za odpravo posledic afere plačal že prek 30 milijard evrov

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki
Avto
AvtoMatej Kačič Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki 2

Novi Mercedes-Benz A ni le oblikovni znanilec nove dobe, ampak prinaša dodatke, ki jih ta hip ne premore niti veliki S

FINANCE
Avto
Dizel je izgubil bitko, vojne še ne
Avto
AvtoMiloš Milač Dizel je izgubil bitko, vojne še ne 1

Dizelski motorji so lani v evropski prodaji novih avtov izgubili pet odstotnih točk deleža, krčenje pa se bo letos umirilo, verjamejo analitiki, proizvajalci in tudi dobavitelji

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.