Avto

(Foto) Vozili smo peugeot 208

Vrača se lomilec ženskih src

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.04.2012 09:24
Čas branja: 2 min

Včeraj smo se na svetovni predstavitvi vsedli za volan novega peugeota serije 200 - model 208 z 1,6 litrskim dizelskim motorjem. Danes pa bomo preizkusili še nove trivaljne bencinske motorje z rekordno nizko porabo goriva 4,3 litre. Z 208 se želi Peugeot znova zavihteti na vrh evropske prodaje in prodreti do ženskih src, tako kot s predhodnikom 206. Z 207 mu to namreč ni dobro uspevalo. Pri nas bo 24. aprila letos s cenami od devet tisoč evrov.

tovarniska.1334216154.jpg

Manjši, a prostornejši

Po prvih vtisih na 200 kilometrski preizkušnji novi 208 izpolnjuje zelo visoke obljube, ki jih proizvajalec daje v teoriji. Mali peugeot je dolg 3,96 metra, kar je za sedem centimetrov manj od 207, kljub temu je v kabini več prostora v vse smeri (prtljažnik je večji za 15 litrov in v osnovi meri 285 litrov). Na zadnji klopi kar pet centimetrov za kolena, zaradi tanjših školjk sedežev in oblazinjenja je prostora več tudi v višino.

Nova armatura s plusi in minusi

V kabini preseneti zasnova armaturne plošče, merilniki so potisnjeni tik pod vetrobransko steklo, volan sili v mednožje, sredinska konzola pa je pomaknjena proti vozniku in tako pripravno na dosegu rok. Učinkovito, a vsem ne bo všeč nizek položaj volana. Če ga dvigneš, prekriješ pogled na merilnike. Zaslon na sredinski konzoli je ob tem pohvalno velik (sedem palcev, serijski od opreme active), združuje cel kup ukazov - od navigacije do upravljanja radia in telefona, a ima precej zapletene menije.

Manj kilogramov, manjši izpusti

Odlično pa v roke sede majhen volan, ta je lahko zelo majhen ravno zaradi omenjene zasnove. Tudi hujšanje, 208 je od 110 do 173 kilogramov lažji od 207, se dvestoosmici pozna. Je namreč okretnejša in lahkotnejša, 1,6 litrski turbodizel s 85 kilovati pa je opazno živahnejši kot njegov predhodnik v 207. Peugeot je z optimizacijo mer, teže in tehnike izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 34 gramov, povprečna poraba goriva je padla za 1,4 litra. Tako več kot polovica motorjev v ozračje izpusti manj kot 100 gramov ogljikovega dioksida. Dizelski 1,4 HDi s 50 in 1,6 HDI s 66 oziroma 85 kilovati imajo porabo med 3,4 in 3,8 litra. Bencinski motorji pa med 4,3 in 5,8 litra.

Čakata nas še trivaljna bencinarja

Danes bomo preizkusili še nova 1,0 in 1,2 litrska bencinska trivaljnika s katerima želi peugeot povečati delež bencinarjev v prodaji. Nova motorja bosta najcenejša v ponudbi, pri nas bo osmnoven model stal okoli devet tisoč evrov (z odštetimi popusti in osnovno opremo access brez klimatske naprave) in varčnejša od tekmecev. Litrski stroj s 50 kilovati obljublja povprečno porabo 4,3 litre, močnejši 1,2 litrski s 60 kilovati pa 4,5 litra.

Po ceniku maja najmanj 11 tisočakov

Peugeot 208 bo na naš trg zapeljal 24. maja letos, cene na ceniku se bodo pričele pri 10.190 evrih za 1,0 VTI access (s popusti od devet tisočakov) oziroma 10.990 evrih za 1,4 VTI access, saj bosta osnovna bencinarja v prodaji šele od avgusta naprej. Solidno opremljen 1.4 VTI active (s klimatsko napravo, serijskim zaslonom) pa bo po ceniku stalč vsaj 12.390 evrov. Več podrobnosti o 208 pa v rubriki Moj avto prihodnji četrtek.

pal
Glasujte za naj avtomobile 2012
Tudi letos skupaj izbiramo poslovne avtomobile leta, 20 najboljših novih avtomobilov pa smo razdelili v štiri - mali službeni, službeni, poslovni in managerski avto. Več o finalistih si preberite PAL 2012. Vabimo vas h glasovanju, med prispelimi glasovnicami pa jih bomo več tudi nagradili.
  • vožnja s ferrarijem Burye superauto cluba
  • strešni kovček Thule Motion 800 white (nagrado prispeva podjetje Fux)
  • navigacijska naprava Garmin nüvi 2495LT
  • mobilni nosilec Tetrax Xway
  • mobilni nosilec Tetrax Geo Steel
  • mobilni nosilec Tetrax Fix Black
Izberite vaše favorite!

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Bitenc ni več šef Geoplina. Kaj ima s tem Nada Drobne Popović?
Finance
politična preigravanja
Petra Sovdat Bitenc ni več šef Geoplina. Kaj ima s tem Nada Drobne Popović?

V Petrolu niso pojasnili, zakaj so iz prodajalca plina odslovili svojega nekdanjega člana uprave za finance.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto
TOP Gradbeništvo
Napovedi gradbenih aktivnosti
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto

Po lanski veliki, 24-odstotni rasti gradbenih aktivnosti se bodo te v Sloveniji letos zelo upočasnile, v EU se bodo zmanjšale. Lani so bile investicije v zgradbe vredne 7,1, letos bodo 7,6, prihodnje leto pa 7,9 milijarde evrov.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 3

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča. Dodajamo hiter pogled na inflacijo v Italiji

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 2

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.