Volvo letos v Sloveniji načrtuje 20-odstotno rast prodaje. Z 229 prodanimi vozili pa bo vseeno močno zaostal za najboljšimi leti. Šef znamke za jugovzhodno Evropo Loic Claude v agresivnejši nastop na trgu ne verjame, vztraja pa pri počasni dobičkonosni rasti.
V času, ko se tudi prestižne znamke za kupce bojujejo z nižjimi cenami in ugodnejšimi lizinškimi pogoji in dosegajo prodajo prek tisoč vozil na leto, Volvo ostaja skromen in zadržan. »Imamo zveste kupce, to nam zadošča. Na trgih jugovzhodne Evrope, vključno s Slovenijo, pa vzdržujemo dobičkonosno rast. Tržnega deleža ne kupujemo in ne vlagamo toliko, da investicije ne bi mogli pokriti.
Tudi če bi cene znižali za petino, ne bi prodali niti enega avtomobila več kot zdaj,« nam je strategijo zadržanega nastopa in le redkih ugodnosti pri nakupu znamke Volvo pojasnil generalni direktor Volva za jugovzhodno Evropo Loic Claude. Za letos načrtuje petinsko rast prodaje, ki jo bo dosegel zaradi kompaktne kombilimuzine V40 (ta bo predstavljena marca v Ženevi, na trgu bo poleti) in drugih modelov, tudi osveženega luksuznega terenca XC90, ki ga je novinarjem predstavil minuli petek.
Prodaja daleč za dobrimi leti
Volvo je še leta 2007 v Sloveniji prodal 353, leto pozneje pa 292 avtomobilov. Leta 2009 je prodaja novih volvov padla pod 200 in se pod to številko zadržala do lani. Letos pa bo 20-odstotna rast pomenila 229 prodanih volvov.
Za XC90 najmanj 50 tisočakov
V petek predstavljeni XC90 je že desetletje znan luksuzni terenec. S prenovo je dobil prednje in zadnje dnevne luči v led-tehniki, v kabini pa nov trikraki volan, drugačno osvetlitev merilnikov in še nekaj podrobnosti. Za najcenejšega volva XC90 D3 kinetic (2,4-litrski petvaljni dizel s 120 kilovati) s samodejnim menjalnikom in pogonom na prednja kolesa boste odšteli 50.500 evrov, za najdražjega šestvaljnega bencinarja 3,2 AWD A executive s 179 kilovati pa dobrih 72 tisoč evrov.