Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Elektrika je dolgoročna rešitev problema mobilnosti

Čas branja: 12 min
26.06.2011  08:30
Direktor prodajne mreže Renault in Dacia v Sloveniji Aleš Suhorepec odgovarja na vprašanja bralcev Finance.si

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Renault dodaj

V celoti objavljamo intervju z direktorjem prodajne mreže vozil Renault in Dacia v Sloveniji, Alešem Suhorepcem. Odgovarja na vprašanja bralcev Finance.si, ki so nam jih ti poslali pred časom. V uredništvu smo med zbranimi nekaj vprašanj izbrali in jih direktorju prodajne mreže tudi zastavili.

V prvem delu je Suhorepec med drugim povedal, da se končna cena vozila oblikuje pri trgovcu, v drugem delu smo izvedeli, da bo prvi električni Renault pri nas leta 2012, v tretjem delu pa smo prebrali, da je čakanje na pomoč države prevelik riziko.

suhorepec_ales028

Zakaj se nove pogonske tehnologije uvaja tako počasi, ko pa je to prihodnost? Nafta kot pogonsko sredstvo sodi v muzej, smo v svetovni krizi, imamo nove tehnološke rešitve... Ali se pripravljajo kake subvencije in olajšave pri nakupu ekoloških oziroma "zelenih" prevoznih sredstev?

Ne glede na to, ali govorimo o gradbeništvu, prometu ali čem drugem, je ekološka zavest pri večini še vedno taka, da se za okolju prijaznejše rešitve odločamo le, če se nam to izplača tudi cenovno. Kupiti dražji izdelek samo zato, da bodo naši otroci živeli v čistejšem okolju, je argument, ki žal danes prepriča le manjšino.

Pri Renaultu je zato razvoj električnih vozil usmerjen k izdelavi avtomobilov, ki bodo stali približno toliko kot enako vozilo z dizelskim motorjem in ki bodo resnično uporabni v vsakdanjem življenju. Za kaj takega pa je v trenutni fazi razvoja električnih vozil nujna tudi ustrezna subvencija. Verjamemo, da bo sprejetje državnih subvencij in napovedan razvoj infrastrukture že prihodnje leto naredilo Slovenijo električnim vozilom prijaznejšo državo. Kar bi bilo zelo prav, saj bi se ob pravi prodaji potem tudi v svetovnem merilu lahko kmalu pohvalili kot pravi raj za ljubitelje narave, kjer izpuhi in ropot ne motijo naravne idile.

Pred elektriko kot virom za pogon bo po vsej verjetnosti še nova generacija biogoriv, boljših kot je nesrečni etanol. Nekaj podjetij iz ZDA že trži vodiko-ogljike pridobljene iz sladkornega trsa preko fermentacije encimov, kvasa in bakterij. Kaj menite o tem?

Elektrika je po mnenju Renaulta najverjetnejša dolgoročna rešitev problema mobilnosti. Vsekakor pa se bodo električna vozila uveljavljala počasi, zato Renault medtem intenzivno razvija tudi nove, učinkovitejše in varčnejše termične motorje, ki nam bodo okolju prijazneje premostili vmesni čas do popolne elektrifikacije. Tako boste v Renaultovih avtomobilih še naprej doživljali tako imenovane "downsizinge", torej motorje z manjšo delovno prostornino, manjšo porabo, a hkrati enakimi zmogljivostmi, kot jih ponujamo danes.

Naj tu za primer omenim samo nov dizelski motor z 1,6-litrsko prostornino, ki bo v naslednjem letu zamenjal 1,9-litrsko različico. Tudi manjši motor bo ohranil 130 konjskih moči, imel bo start-stop sistem, ob zaviranju se bo energija vračala v akumulator, poraba pa bo tako za liter manjša kot danes. Ta motor bo v letu 2012 najprej na voljo v družinskem Scenicu in Grand scenicu.

Zakaj v oglaševani ceni vozila niso zajeti vsi stroški ob nakupu vozila? Koncesionarji vedno najdejo še deblokado vozila, prevoz, dekonzerviranje, pripravo vozila v višini nekaj sto evrov.

Mi kot generalni uvoznik vozil znamke Renault lahko trgu podamo priporočene maloprodajne cene, ne smemo pa vplivati na končno ceno vozila. Končna cena je v domeni končnega prodajalca. Le-ti pa imajo pri svojem poslovanju stroške, ki so povezani z izdajo vozila. Prevoz vozila ni zastonj, kakor tudi sama priprava vozila.

Tako da prodajna mesta te storitve zaračunajo, saj morajo nekako pokriti svoje stroške z namenom, da se lahko še naprej razvijajo in vam kot kupcem ponujajo to, kar vi pričakujete - najvišji nivo storitve in maksimalno pripravljen proizvod. In zakonodaja velja za vse avtomobilske prodajalce in ostale ponudnike proizvodov na trgu, tako da boste na razlike v cenah naleteli povsod.

Koliko sploh stanejo Renaulti, na ceniku je ena cena, pri trgovcih druga za denar, spet tretja za financiranje. Totalno nepregledno!

Kot sem povedal že predhodno, Renault lahko postavi na trg priporočene maloprodajne cene, končna cena pa se oblikuje nato pri trgovcu. Načeloma le ta ne odstopa veliko od priporočene, vendar zakonodaja uvoznikom ne dopušča določanje končne maloprodajne cene. Vse ostalo pa je potem posledica posameznih ugodnosti, ki jih ponujamo kupcem.

V enem primeru je to lahko ugodnost v obliki denarnega popusta, nato v obliki financiranja ali pa v obliki ostalih storitev in proizvodov, ki jih kupci potrebujejo ali pričakujejo pri uporabi vozila. Vsaka ponudba je transparentna in vse, kar je potrebno storiti, je prebrati ponudbo v celoti ali kontaktirati najbližjega prodajalca.

Dejstvo pa je, da živimo v tržnih razmerah, kjer je potrebno ponudbo konstantno prilagajati tržnim razmeram in pričakovanjem kupcev. Če pogledate malo po trgu, boste ugotovili, da popolnoma enako velja tudi pri vseh ostalih proizvodih, ki se tržijo v Sloveniji.

V primerjavi z vašo neposredno francosko konkurenco imate zelo slabo financiranje. Ali bo imel tudi Renault lastno financiranje in bo nakup vozila s tem za potrošnike ugodnejši, kot to počnejo pri koncernu PSA?

Z vašo trditvijo v začetku stavka se ne morem strinjati, saj je naše financiranje na konkurenčni ravni. V Sloveniji imamo svojo ekipo iz RCI-ja (Renault Credit International), ki skupaj z lokalnim partnerjem ponuja inovativne in konkurenčne proizvode, ki olajšujejo nakup in uporabo vozila, kar se tiče financiranja, ter ostalih pripadajočih storitev. Moj odgovor pa bom okrepil še z dejstvom, da se kar 70% vseh kupcev odloči za naše financiranje in to že vrsto let, kar jasno kaže na to, da je naša ponudba več kot ugodna.

Ali je naslednik modela Espace že na vidiku?

Jeseni leta 2012 bo prišla na trg zadnja, četrta faza trenutne (četrte) generacije tega velikega družinskega enoprostorca, leta 2014 pa je načrtovano lansiranje povsem novega Espaca pete generacije.

Posavje je močno vpeto v proizvodnjo električne energije. Zaradi tega so na tamkajšnji zbornici povezali zainteresirane člane zbornice ter ostale akterje, ki jih zanima nakup in prodaja električnih vozil, da bi v Občini Krško vzpostavili vzorčno mrežo električnih polnilnih postaj. V ta namen imamo v poletnih mesecih namen organizirati promocijo električnih vozil. Ali bi pri tem podprli prizadevanja tamkajšnje zbornice in se ji pri promocijskih aktivnostih pridružili? Če ja, na kakšen način?

V Renaultu smo se močno zavezali k razvoju in promociji električnih vozil. Vendar pa bodo konkretna vozila najprej prišla na ceste tistih držav, kjer je okolje že razvilo široko podporo razvoju električne mobilnosti, tako z državnimi subvencijami, široko dostopno infrastrukturo polnjenja, kot tudi s številnimi rešitvami za izposojo, najem in vzdrževanje teh vozil.

V Sloveniji pričakujemo,da se bomo takemu nivoju začeli približevati prihodnje leto, zato nameravamo prva električna vozila pripeljati k nam v letu 2012.

V tem trenutku se v Sloveniji pripravlja veliko projektov z namenom olajšanja uporabe električnih vozil. Vendar odgovora na vprašanje, s kom bi pri takem projektu sodelovali mi, ni mogoče podati preko takega vprašanja zaradi pomanjkanja podatkov. Za take odgovore oziroma odločitve so potrebni veliko bolj detajlni pogovori z zainteresiranimi stranmi.

Kakšno poslovanje pričakuje od prodaje Renault s svojima električnima modeloma Fluence Z.E. in Kangoo Z.E.? Kako se na vozila odzivajo kupci - koliko je naročil za te modele in kdaj lahko električne Renaulte pričakujemo v Sloveniji?

Po vseh naših predvidevanjih bomo v Sloveniji, kot sem navedel že v prejšnjem odgovoru, električna vozila pričeli prodajati naslednje leto. O odzivih kupcev je v tem trenutku še prehitro govoriti, saj le-ti še niso imeli možnosti preizkusiti vozila. Je pa dejstvo, da imamo povpraševanje po teh dveh modelih, saj obe po sami funkcionalnosti popolnoma ustrezata potrebam marsikaterega podjetja.

Bistvo električnega vozila mora biti, da zaradi samega pogona vozila ne sme trpeti prostornost in udobje. In ko na primer pogledamo Kangooja od daleč, težko ločimo električnega od termičnega.

Enako velja za Fluenca. Lahko pa povem, da so odzivi iz nekaterih držav, kjer so določeni kupci že lahko preizkusili vozila, zelo pozitivni, tako da tudi pri nas pričakujemo, da se bosta oba modela prodajala po naših pričakovanjih. O konkretnih ciljih je pa v tem trenutku še prerano govoriti.

Ali predvidevate tudi hibridni avto kot npr Toyota Auris HSD? Tega se da z lahkoto opremiti z dodatno Litijevo baterijo. Zadostuje za 32 km vožnje, samo na elektriko in s polnjenjem na polnilnem mestu. Tako se ne potrebuje dveh avtomobilov, ker odpadejo vsi problemi, ki jih imajo samo električni avtomobili z avtonomijo, pa še veliko cenejši so.

Renaultovi razvojniki so prepričani, da je hibridno vozilo zgolj eden od mnogih sprejemljivih vmesnih korakov na poti do elektrifikacije.

Pri Renaultu ta vmesni korak predstavlja nekaj drugega - novi termični motorji, ki so vedno manjši, vedno bolj varčni in okolju prijazni, in se z dolgoročnejšo povprečno porabo močno približujejo vrednostim, značilnim za hibride. Vzemimo zgolj en primer: v letu 2012 boste že lahko kupili družinskega Scenica z 1.6-litrskim dizelskim motorjem s 130 konjskimi močmi, sistemom start-stop in pretvarjanjem zavorne energije v električno. Na kratki vožnji od doma do vrtca bo hibrid zagotovo okolju prijaznejši, tisti trenutek, ko se boste izpred vrtca odpeljali na avtocesto proti svoji službi v sosednjem mestu, pa se bo zgodba spremenila...

Zanima me, zakaj pri prodaji vozil zavajate kupce in ne navedete maloprodajne cene vozila za gotovino, ampak navajate ceno, ki je npr. 1000 ali več evrov nižja. Tako imenovana nižja cena velja samo v primeru Renault financiranja. Na prvi pogled zgleda, kot da je vozilo, če ga kupim preko Renault financiranja tisoč ali več evrov cenejše kot če ga kupim za gotovino. Seveda to ni res, ker je potrebno k ceni financiranja prišteti še stroške kreditiranja ipd. in je vozilo seveda na koncu dražje kot je cena za gotovino. Ne vem kako gledajo nadzorni organi na to, da nekdo prodaja avto po diskontirani ceni kredita in zavaja kupce?

Kar se tiče oglaševanih cen, je poleg le-te vedno obrazlaga, pod kakšnimi pogoji velja posamezna cena in za kateri model. Naša zakonska naloga, kakor tudi naše poslanstvo je, da poslujemo korektno in transparentno z vsemi našimi potencialnimi kupci.

Pri nas se večinski odstotek ljudi odloča za nakup vozila preko financiranja, zato tudi občasno oblikujemo akcije, ki so vezane na financiranje, saj s tem pokrijemo večinski del naših strank.

Samo financiranje pa je že samo po sebi vedno povezano z dodatnimi stroški, kot so stroški odobritve, obresti, zavarovanje financiranja, kar seveda plačate vedno, kadar vzamete financiranje. Če pa smo vam poleg financiranja ponudili še dodaten popust na vozilo, gre tukaj izključno za dodatno ugodnost in resnično ne vidim, kje gre tukaj za zavajanje.

Lahko sicer pohvalim vašo mrežo, ponudbo in pa avtomobile, ki jih prodajate. Imajo ugodno razmerje med ceno in tem kar nudijo. A le tisti, ki delajo! Sam sem imel dve različni laguni in na obeh kardinalne napake na motorjih! To zame ni več slučaj! In tudi se je pokazala učinkovitost vaše mreže - napak niste priznali. Sem globoko razočaran nad vašo znamko. Kako komentirate ta del "vaše zgodbe o uspehu"?

Dejstvo je, da ni produkta na tem trgu, ki ne bi imel kdaj težav, in to v katerikoli branži. Lahko rečem le sledeče: zadovoljna stranka je pri nas zapisana v našem poslanstvu, saj le zadovoljna stranka pomeni stranko, ki se bo k nam vrnila nazaj in nas priporočila naprej.

Pri nas redno spremljamo stopnjo zadovoljstva strank in ponosno lahko rečem, da nas po nakupu vozila več kot 95% vseh naših kupcev priporoča naprej svojim znancem in prijateljem, zelo podoben rezultat pa dosegamo na področju poprodajnih storitev.

Laguni ste dali garancijo tri leta, ostali pa imajo še kar dve leti. Poglejte Korejce, tudi do sedem let! Kako naj kupci zaupajo vašim avtov, če jim vi ne?

Predno primerjate posamezne ponudbe, je potrebno dodobra prebrati drobni tisk in preveriti, kaj kdo ponuja. Sicer pa je za vsa Renaultova vozila možno podaljšati garancijo na štiri leta, pri Laguni in Koleosu pa na pet let. Mi zaupamo svojim vozilom, lahko jim tudi vi!

Kateri je najnujnejši korak, ki bi ga po vašem mnenju morala vlada v tem trenutku storiti, da izboljša pogoje za razvoj malega podjetništva v SLO?

V tem trenutku smo vsi soočeni z relativno težkimi gospodarskimi razmerami. Dejstvo je, da bi tako malemu kot tudi velikemu gospodarstvu v tem trenutku prišla prav pomoč v obliki nižjih dajatev, morda pomoč pri pridobivanju dolgoročnih finančnih sredstev, vendar na drugi strani je tudi vlada soočena s svojimi izzivi.

Skratka, vsak bo moral na svoji strani narediti največ, kar lahko stori, da bo našel pot iz obstoječih razmer.

Malo gospodarstvo se še vedno sooča s problemi medsebojnega pokrivanja obveznosti in to še vedno otežkoča poslovanje marsikaterega malega podjetja. Skratka, ključna naloga vsakega malega podjetja je, da si samo poišče rešitve v panogi, v kateri se nahaja. Ni lahko, vendar čakati na pomoč v času, ko se vsi soočamo s težkimi situacijami, je po mojem mnenju prevelik riziko.

Renaulti so slovenski avti, je slišati! Kolikor vem v Revozu izdelujejo le clio, twingo in wind, pa še Revoz je v lasti Renaulta Francija. Koliko so potem dejansko slovenski, razen nekaterih sestavnih delov?

Renault je s Slovenijo močno povezan tako preko tovarne Revoz, kot tudi s servisno prodajno mrežo Renaulta v Sloveniji, ki je največja med vsemi avtomobilskimi znamkami, kar pomeni tudi veliko delovnih mest. Da izdeluje Renault v Revozu tri različna vozila,je veliko priznanje za našo kakovost.

Po neuradnih podatkih naj bi Renault posredno ali neposredno v Sloveniji zaposloval preko 6.000 ljudi, velika večina tega je seveda vezana na Revoz. Najboljši odgovor pa bi vam pravzaprav znal dati vsakdo od številnih Slovencev, katerih prihodek je posredno ali neposredno vezan na znamko Renault. Sicer pa velja, da je avtomobilska industrija že dolgo tega postala globalna, s proizvodnimi kapacitetami po vsem svetu.

V čem se Clio, Twingo in Wind razlikujejo od vozil, ki pridejo k nam iz drugih držav? Zagotovo po tisočih delovnih mestih, pa po davkih, ki jih prejme slovenska, ne pa druga država, in zagotovo tudi po slovesu kakovosti, ki ugled našega dobrega dela prenaša po vsem svetu. Tudi zato, ker je splošno znano, da so vozila iz slovenske tovarne narejena dobro, si marsikatero tuje podjetje lažje upa prenesti izdelavo določenega dela slovenskemu partnerju.

Zato mi verjemite, da je Revoz za Slovenijo veliko več, kot pa zgolj ena od tovarn, za katero bi bilo vseeno, kje deluje. Za nas Dolenjce Revoz ni neka tuja tovarna, ampak naš sosed in prijatelj.

Renaulti so imeli nekdaj super luksuzne avte, safrane, R25, avantime, tudi vel satis. Sedaj pa latitude s korejskimi geni, kako boste nekdanje lastnike super renaultov pripravili v nakup tega ponaredka?

Danes živimo v svetu, ko geografske meje v tržnem smislu marsikdaj bledijo. Govoriti o ponaredkih in govoriti o korejskih genih pomeni, da nekdo ni v celoti naredil svoje domače naloge. Renault Latitude je namreč proizvod tovarne Samsung motors iz Južne Koreje. To podjetje pa je sestavni del mednarodne Skupine Renault, enako kot Nissan in Dacia.

Tako je Latitude plod skupnega razvoja Renaulta, Nissana in Samsunga, skratka 3 velikih svetovnih korporacij. Cilja na kupce večjih vozil, ki si ne želijo drugačnosti, kakršna je bila značilna za Vel Satisa in Avantima, ampak želijo klasično limuzino, z maksimalnim udobjem in kakovostjo in to za zelo ugodno ceno. In to so dejstva, katera bodo prepričala nove lastnike Latituda.

Imate prvo mesto v prodaji, ozadje je pa gnilo. Trgovci morajo graditi milijonske salone, na cliu pa zaslužijo 100 ali 200 evrov. Ali je to posel, da ožemaš parterje?

Dejstvo je, da so cvetoči časi za avtomobilske prodajalce v tem trenutku za nami. Vendar se je potrebno zavedati, da vsi skupaj v zadnjih nekaj letih, od pričetka gospodarske krize, delujemo v težkih gospodarskih razmerah. Trg nas je pripeljal do tega, da so zaslužki res minimalni, vendar je to posledica tržnega pritiska, ne naših želja.

In v teh razmerah lahko preživijo samo tisti, ki delajo dobro, so se sposobni prilagoditi novim razmeram in vsakodnevno iščejo optimizacijo pri poslovanju. Dejstvo je, da smo pri Renaultu kljub težkim gospodarskim razmeram zaenkrat zadržali še vse svoje poslovne partnerje, kar nakazuje na to, da naša mreža pooblaščenih prodajalcev zaupa v blagovno znamko Renault in da je naš poslovni model dolgoročno trden. Smo največji in to navzven, kakor tudi v ozadju. In vedno bomo skrbeli, da bo slovenski kupec dobil visoko raven storitev pri nas.

Zelo dobro pa se zavedamo, da to lahko dobi samo, če so vsi akterji v poslovnem krogu zadovoljni, se pravi tudi naši partnerji, pooblaščena servisno prodajna mreža. Od njih je odvisna naša prihodnost, zato bodo ostali za nas ena ključnih prioritet.

Sem kupec novega Scenica 1.4 TCE 130. Ob nakupu je bila v informativnem ceniku in v tehničnih karakteristikah vozila objavljena poraba goriva 7,1 l/100km pri kombinirani vožnji. Po prevoženih 25.000 km pri normali kombinirani vožnji pa poraba dejansko presega 10 l/100 km. Zanima me, kaj lahko storijo kupci, ki so bili zavedeni z nizko porabo goriva, oz. kako lahko uveljavljajo reklamacijo vozila ali bolj konkretno - kako ste se pripravljeni primerno oddolžiti? Namreč, v kolikor bi bili seznanjeni s tako visoko porabo, vozila s tem motorjem zagotovo ne bi kupili. Scenic s tem motorjem je bil tudi zelo hitro umaknjen s prodaje, ali ni morda razlog prevelika poraba?

Normna poraba goriva se izračuna na osnovi jasno določenih mednarodnih standardov, ki jih Renault ne sme kršiti in jih tudi ne krši.

V dejanskem življenju pa lahko poraba odstopa in sicer odvisno od stila in vrste vožnje. Kratke razdalje, ko se motor nikoli zadosti ne ogreje, mestna vožnja, vožnja v hribovitem okolju, v zimskem času, s spuščenimi stekli, klimatska naprava in drugi električni porabniki, prepozno pretikanje v višjo prestavo, velike hitrosti na avtocesti, vožnja s strešnim prtljažnikom ... vse to vpliva na porabo tako, da niti dva voznika ne moreta z enakim vozilom dosegati povsem enake porabe.

Konkreten odgovor na vaše vprašanje vam zato lahko pomaga najti samo vaš serviser, s katerim bi bilo smiselno najprej temeljito pregledati brezhibnost delovanja pogonskega sklopa, se pogovoriti o okoliščinah vožnje in odkriti razlog za tako porabo. Zato vam predlagam, da se oglasite pri vašem prodajalcu in poskrbeli bomo, da skupaj najdemo odgovor oziroma rešitev za vas.

Zakaj se otepate ugodnih rešitev za stranko v primeru reklamacij vozil Renault, če se pa po drugi strani hvalite s kvaliteto,kar pa na žalost ni res. Eno in drugo lahko dokažem na lastnem vozilu in lastnih izkušnjah.

Težko komentiram vaš konkreten primer in pa preteklost, ker ga osebno ne poznam, vendar vam zagotavljam, da danes naredimo vse, kar je v naši moči, da v primeru težav najdemo pozitivno rešitev, če je le-ta upravičena. Poglejva realno, kje bi bil naš interes, da bi delovali drugače? Če boste nezadovoljni, boste to prenesli vsem svojim znancem, če boste zadovoljni, boste storili enako.

Naš interes je, da vas pripeljemo do pozitivne rešitve, saj si le na ta način lahko zagotovimo širši krog novih lastnikov Renaulta. Skratka, žal mi je, če ste imeli v preteklosti slabo izkušnjo z našim proizvodom, prepričan pa sem, da bomo storili vse, da se to ne bo ponovilo.

Kdo je Aleš Suhorepec

Rodil se je 28.2.1973 v Novem mestu, diplomiral na področju marketinga pa je v Mariboru.

Svojo kariero pri Renaultu je začel leta 1991 v finančni službi Revoza, v okviru katere je leta 1997 prevzel razvoj funkcije svetovalca poslovanja za prodajno servisno mrežo (»business manager«).

Leta 2005 je prevzel vodenje direkcije Nissan, pred prihodom na mesto direktorja znamke Nissan je vodil službo Renault in Nissan financiranja.

Oktobra 2008 je postal direktor prodajne mreže pri družbi Renault Nissan Slovenija, skrbi za prodajo vozil Renault in Dacia.


Več iz teme:  

Preberite tudi:

21.06.2011
22.06.2011
23.06.2011

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Renault želi z velikimi koraki elektrificirati Slovenijo 9

Ko bodo na voljo subvencije, bo Renault v Sloveniji pričel s prodajo treh električnih avtov. Mali twizy bo stal manj kot pet tisočakov,...

AVTO
Posel
Posel 1.000 ljudi se Renaultovih uspehov lahko izdatno veseli

Renault je lani ustvaril 1,89 milijarde evrov čistega dobička in ob tem napovedal odprtje 1.000 novoih delovnih mest v Franciji

AVTO
Posel
Posel Intervju: Francoz, ki stavi na elektriko in računa na subvencije 20

"Pri elektromobilnosti rešujemo planet. Tega pa ne moremo brez podpore oblasti," pravi Denis le Vot, podpredsednik uprave Renaulta,...

AVTO
Posel
AVTO
Novice
Novice Novi renault za pol cene twinga, a ni za Evropo 12

Renault je včeraj razkril mestnega malčka kwid, ki bo v Indiji stal med 4.100 in 5.500 evrov. Avto za trge v razvoju ni namenjen...

AVTO
Testi
Testi Kaj ponuja trenutno najobetavnejši električni avto 8

V električnem renaultu zoe smo prvič začutili, da bi ga lahko uporabljali vsak dan, saj tudi v resnici omogoča realno velik doseg, je...

FINANCE
Članki
Članki Najpodjetniška ideja: Z zamahom roke lahko prižgete luč ali dvignete roleto 1

Stikala, ki jih razvijajo v podjetju Anigmoteh, lahko upravljamo kar z gibi rok, ki jih zazna senzor