V prvem delu je Suhorepec med drugim povedal, da se končna cena vozila oblikuje pri trgovcu.
Posavje je močno vpeto v proizvodnjo električne energije. Zaradi tega so na tamkajšnji zbornici povezali zainteresirane člane zbornice ter ostale akterje, ki jih zanima nakup in prodaja električnih vozil, da bi v Občini Krško vzpostavili vzorčno mrežo električnih polnilnih postaj. V ta namen imamo v poletnih mesecih namen organizirati promocijo električnih vozil. Ali bi pri tem podprli prizadevanja tamkajšnje zbornice in se ji pri promocijskih aktivnostih pridružili? Če ja, na kakšen način?
V Renaultu smo se močno zavezali k razvoju in promociji električnih vozil. Vendar pa bodo konkretna vozila najprej prišla na ceste tistih držav, kjer je okolje že razvilo široko podporo razvoju električne mobilnosti, tako z državnimi subvencijami, široko dostopno infrastrukturo polnjenja, kot tudi s številnimi rešitvami za izposojo, najem in vzdrževanje teh vozil.
V Sloveniji pričakujemo,da se bomo takemu nivoju začeli približevati prihodnje leto, zato nameravamo prva električna vozila pripeljati k nam v letu 2012.
V tem trenutku se v Sloveniji pripravlja veliko projektov z namenom olajšanja uporabe električnih vozil. Vendar odgovora na vprašanje, s kom bi pri takem projektu sodelovali mi, ni mogoče podati preko takega vprašanja zaradi pomanjkanja podatkov. Za take odgovore oziroma odločitve so potrebni veliko bolj detajlni pogovori z zainteresiranimi stranmi.
Kakšno poslovanje pričakuje od prodaje Renault s svojima električnima modeloma Fluence Z.E. in Kangoo Z.E.? Kako se na vozila odzivajo kupci - koliko je naročil za te modele in kdaj lahko električne Renaulte pričakujemo v Sloveniji?
Po vseh naših predvidevanjih bomo v Sloveniji, kot sem navedel že v prejšnjem odgovoru, električna vozila pričeli prodajati naslednje leto. O odzivih kupcev je v tem trenutku še prehitro govoriti, saj le-ti še niso imeli možnosti preizkusiti vozila. Je pa dejstvo, da imamo povpraševanje po teh dveh modelih, saj obe po sami funkcionalnosti popolnoma ustrezata potrebam marsikaterega podjetja.
Bistvo električnega vozila mora biti, da zaradi samega pogona vozila ne sme trpeti prostornost in udobje. In ko na primer pogledamo Kangooja od daleč, težko ločimo električnega od termičnega.
Enako velja za Fluenca. Lahko pa povem, da so odzivi iz nekaterih držav, kjer so določeni kupci že lahko preizkusili vozila, zelo pozitivni, tako da tudi pri nas pričakujemo, da se bosta oba modela prodajala po naših pričakovanjih. O konkretnih ciljih je pa v tem trenutku še prerano govoriti.
Ali predvidevate tudi hibridni avto kot npr Toyota Auris HSD? Tega se da z lahkoto opremiti z dodatno Litijevo baterijo. Zadostuje za 32 km vožnje, samo na elektriko in s polnjenjem na polnilnem mestu. Tako se ne potrebuje dveh avtomobilov, ker odpadejo vsi problemi, ki jih imajo samo električni avtomobili z avtonomijo, pa še veliko cenejši so.
Renaultovi razvojniki so prepričani, da je hibridno vozilo zgolj eden od mnogih sprejemljivih vmesnih korakov na poti do elektrifikacije.
Pri Renaultu ta vmesni korak predstavlja nekaj drugega - novi termični motorji, ki so vedno manjši, vedno bolj varčni in okolju prijazni, in se z dolgoročnejšo povprečno porabo močno približujejo vrednostim, značilnim za hibride. Vzemimo zgolj en primer: v letu 2012 boste že lahko kupili družinskega Scenica z 1.6-litrskim dizelskim motorjem s 130 konjskimi močmi, sistemom start-stop in pretvarjanjem zavorne energije v električno. Na kratki vožnji od doma do vrtca bo hibrid zagotovo okolju prijaznejši, tisti trenutek, ko se boste izpred vrtca odpeljali na avtocesto proti svoji službi v sosednjem mestu, pa se bo zgodba spremenila...
Zanima me, zakaj pri prodaji vozil zavajate kupce in ne navedete maloprodajne cene vozila za gotovino, ampak navajate ceno, ki je npr. 1000 ali več evrov nižja. Tako imenovana nižja cena velja samo v primeru Renault financiranja. Na prvi pogled zgleda, kot da je vozilo, če ga kupim preko Renault financiranja tisoč ali več evrov cenejše kot če ga kupim za gotovino. Seveda to ni res, ker je potrebno k ceni financiranja prišteti še stroške kreditiranja ipd. in je vozilo seveda na koncu dražje kot je cena za gotovino. Ne vem kako gledajo nadzorni organi na to, da nekdo prodaja avto po diskontirani ceni kredita in zavaja kupce?
Kar se tiče oglaševanih cen, je poleg le-te vedno obrazlaga, pod kakšnimi pogoji velja posamezna cena in za kateri model. Naša zakonska naloga, kakor tudi naše poslanstvo je, da poslujemo korektno in transparentno z vsemi našimi potencialnimi kupci.
Pri nas se večinski odstotek ljudi odloča za nakup vozila preko financiranja, zato tudi občasno oblikujemo akcije, ki so vezane na financiranje, saj s tem pokrijemo večinski del naših strank.
Samo financiranje pa je že samo po sebi vedno povezano z dodatnimi stroški, kot so stroški odobritve, obresti, zavarovanje financiranja, kar seveda plačate vedno, kadar vzamete financiranje. Če pa smo vam poleg financiranja ponudili še dodaten popust na vozilo, gre tukaj izključno za dodatno ugodnost in resnično ne vidim, kje gre tukaj za zavajanje.
Lahko sicer pohvalim vašo mrežo, ponudbo in pa avtomobile, ki jih prodajate. Imajo ugodno razmerje med ceno in tem kar nudijo. A le tisti, ki delajo! Sam sem imel dve različni laguni in na obeh kardinalne napake na motorjih! To zame ni več slučaj! In tudi se je pokazala učinkovitost vaše mreže - napak niste priznali. Sem globoko razočaran nad vašo znamko. Kako komentirate ta del "vaše zgodbe o uspehu"?
Dejstvo je, da ni produkta na tem trgu, ki ne bi imel kdaj težav, in to v katerikoli branži. Lahko rečem le sledeče: zadovoljna stranka je pri nas zapisana v našem poslanstvu, saj le zadovoljna stranka pomeni stranko, ki se bo k nam vrnila nazaj in nas priporočila naprej.
Pri nas redno spremljamo stopnjo zadovoljstva strank in ponosno lahko rečem, da nas po nakupu vozila več kot 95% vseh naših kupcev priporoča naprej svojim znancem in prijateljem, zelo podoben rezultat pa dosegamo na področju poprodajnih storitev.
Laguni ste dali garancijo tri leta, ostali pa imajo še kar dve leti. Poglejte Korejce, tudi do sedem let! Kako naj kupci zaupajo vašim avtov, če jim vi ne?
Predno primerjate posamezne ponudbe, je potrebno dodobra prebrati drobni tisk in preveriti, kaj kdo ponuja. Sicer pa je za vsa Renaultova vozila možno podaljšati garancijo na štiri leta, pri Laguni in Koleosu pa na pet let. Mi zaupamo svojim vozilom, lahko jim tudi vi!
Rodil se je 28.2.1973 v Novem mestu, diplomiral na področju marketinga pa je v Mariboru.
Svojo kariero pri Renaultu je začel leta 1991 v finančni službi Revoza, v okviru katere je leta 1997 prevzel razvoj funkcije svetovalca poslovanja za prodajno servisno mrežo (»business manager«).
Leta 2005 je prevzel vodenje direkcije Nissan, pred prihodom na mesto direktorja znamke Nissan je vodil službo Renault in Nissan financiranja.
Oktobra 2008 je postal direktor prodajne mreže pri družbi Renault Nissan Slovenija, skrbi za prodajo vozil Renault in Dacia.