Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Finalisti PAL 2011: Službeni avto

Čas branja: 5 min
10.04.2011  22:30
Poslovni avto leta

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Alfa Romeo dodaj
Ford dodaj
Hyundai dodaj
Citroen dodaj

Alfa romeo giulietta: Lepota in športnost

Alfa romeo giulietta je eden izmed najlepših letošnjih finalistov, vsekakor pa oblikovno najprivlačnejša izbira v kategoriji službenih avtov. Ponaša se z zelo dobro, športno poudarjeno tehniko, ob ne ravno najnižjih cenah pa tudi sicer ponuja zelo veliko.

alfa romeo giuletta

Ob upoštevanju 2.400 evrov rednega popusta vstopna giulietta z 1,4-litrskim prisilno polnjenim bencinskim motorjem z 88 kilovati oziroma 120 konjskimi močmi stane le nekaj manj od 17 tisoč evrov. Ponudba je boljša malo višje, saj je začetni turbodizel s prostornino 1,6 litra in močjo 77 kilovatov (105 konjskih moči) dražji za le 800 evrov (stane 17.790 evrov), poleg zadostnih zmogljivosti pa prepriča z ugodno porabo 4,4 litra na sto kilometrov ter zaradi tega še sprejemljivimi stroški mesečnega najema, ki znašajo 817 evrov. Za primerjavo: tržna cena zmogljivega bencinskega turba s 125 kilovati oziroma 170 konjskimi močmi je 200 evrov nižja od omenjenega dizla, a je mesečni najem z 882 evri opazno višji.

alfa romeo giuletta

Vstopna oprema progression prinaša vse potrebno, skupaj s potrebno varnostjo in dovolj udobja, a podobno kot pri motorjih doplačilo za bogatejši paket distinctive ni veliko oziroma je ta zaradi številnih uporabnih, estetskih in drugih dodatkov vreden tisočaka višje cene. Toda cena take giuliette se že močno približuje 20 tisoč evrom, kar pa je za še vedno precej racionalen službeni razred preveč.

Ne glede na motorno izbiro giulietta poleg privlačne oblike prepriča tudi z dovolj prostorno kabino in povprečnim prtljažnikom, kakovostno izdelavo in materiali ter, celostno gledano, dobrim počutjem v kabini. Tudi njene vozne lastnosti so zelo dobre, ob možnosti izbire med tremi režimi delovanja (serijsko v vseh izvedenkah) podvozja vseskozi bolj ali manj športno obarvane.

Citroën C4: Odličen in dostopen

Druga generacija citroëna C4 na vseh področjih nadgrajuje njegovega predhodnika, še zlasti pri kakovosti izdelave. Tudi vozne lastnosti so bolje uravnotežene, ob tem pa je avtomobil, če upoštevamo redne popuste, obdržal tudi privlačno nizke cene.

Pri popustih smo upoštevali le redni popust na gotovino, ne pa tudi dodatnih 500 evrov popusta za financiranje, ki ga ponuja Citroën. Tako vstopna bencinska izvedenka z 1,4-litrskim motorjem s 70 kilovati oziroma 95 konjskimi močmi stane 12.490 evrov; oprema attraction zajema skoraj vse bistvene elemente, manjka le radio.

citroen c4

Kljub vsemu pa ima cena v kategoriji službenih avtov nekaj manjši pomen kot pri malih službenih avtih, zato kot racionalen nakup tu priporočamo kandidate s solidno zmogljivimi motorji in opremo. Pri C4 kot najboljši nakup priporočamo 1.600 evrov dražjo izvedenko VTi 120 tendance z 1,6-litrskim bencinskim motorjem z 88 kilovati oziroma 120 konjskimi močmi ter nekaj več opreme, skupaj z radiem (pri vstopnem attraction 350 evrov doplačila), usnjenim volanom, meglenkami in 16-palčnimi kolesi.

citroen c4

Takšen C4 stane 14.090 evrov, dizli pa so, vsaj cenovno, predragi. Vstopna možnost z 68 kilovati oziroma 92 konjskimi močmi in opremo attraction namreč stane precej višjih 14.590 evrov. Res pa je, da je omenjeni stroj s porabo 4,2 litra na sto kilometrov zelo varčen; tudi njegov mesečni najem je s 680 evri najnižji pri C4 - vstopni bencinar stane 702 evra, zmogljivejša in bolje opremljena izvedenka pa 751 evrov na mesec, kar je še vedno ugodno.

Ob tem se novi C4 ponaša z všečno obliko, precej povzeto po poslovnem citroënu C5, pa tudi kakovost uporabljenih materialov v notranjosti in njihova izdelava sta na podobno visoki ravni. Prostorsko je v kabini C4 povprečen, v prtljažniku (408 litrov v osnovi) nadpovprečno radodaren in tehnično soliden, predvsem pa udobni vožnji namenjen avtomobil.

Fiat doblo: Veliko prostora za skromno ceno

Potniški dostavniki pomenijo precej prostornejšo, nekaj manj ugledno in cenovno dostopnejšo alternativo kompaktnim enoprostorcem. Na kupce, ki med službenimi avti iščejo takšno kombinacijo, cilja tudi fiat doblo.

fiat doblo

Ta je v primerjavi s predhodnikom zrasel v vse smeri, opazno pridobil notranjo prostornost ter si nadel privlačnejši zunanji videz, pa nekaj bolj imenitne materiale in arhitekturo notranjosti. Kljub vsemu gre v osnovi za dostavni, izraziti funkcionalnosti podrejen avtomobil, kar se precej pozna pri udobju in ergonomiji. Volanski obroč je še vedno razmeroma položen, uporabljena plastika armaturne plošče trda na otip, sicer veliki predali in odlagalna mesta neobdelani, notranje obloge ne pokrivajo povsem pločevine, trušč motorja je slabo zatesnjen.

fiat doblo

Po drugi strani doblo prepriča z izrazito prostornostjo v vse smeri, zlasti v višino in v prtljažnem prostoru - ta v osnovi sprejme kar 790 litrov prtljage, z zlaganjem zadnjih sedežev pa dostavniških 3,2 kubičnega metra in še vedno zmore prepeljati evropaleto. V zajetnem zadku je dovolj prostora še za (doplačilno) tretjo sedežno vrsto z zasilnima sedežema, s čimer se v doblu lahko pelje do sedem ljudi. Kljub notranji prostornosti pa začnejo potniki v drugi vrsti hitro tiščati kolena v naslonjala sprednjih sedežev, medtem ko po drugi strani udobje dostopa močno povečujejo drsna bočna vrata.

V doblu priporočamo dizelski motor, 1,6-litrski stroj s 77 kilovati oziroma 105 konjskimi močmi in povprečno porabo 5,2 litra ter opremo dynamique, ki zajema potrebno varnost in dovolj udobja; doplačila niso potrebna. Ob upoštevanju 2.500 evrov rednega popusta takšen doblo stane 14.990 evrov. Vstopni bencinar, ki s 70 kilovati oziroma 95 konjskimi močmi zlasti pri nekaj bolj obremenjenem vozilu pušča zelo medel vtis in porabi dva litra več, je sicer dva tisočaka cenejši, a so stroški mesečnega najema višji.

Ford c-max: C-max je v vrhu, tudi s ceno

Ford ima, skupaj z letošnjima poslovnima finalistoma mondeom in S-maxom, zelo mamljive ponudbe. To velja tudi za službenega C-maxa, ki tekmece prekaša na tako rekoč vseh področjih, a hkrati zahteva nekaj globlji poseg v denarnico.

Novega C-maxa - pa ne zato, ker se oblikovno precej naslanja na poslovnega S-maxa oziroma gre v celoti za zelo všečen avtomobil, temveč zaradi odlične tehnike, s tem povezanih voznih lastnosti ter ne nazadnje tudi dovolj prostorne in prilagodljive notranjosti - ocenjujemo kot zelo dober avto. Zlasti če ga primerjamo zgolj s kompaktnimi enoprostorci, pa tudi v primerjavi z drugimi predstavniki službenih avtomobilov je C-max zelo prepričljiv na vseh področjih.

ford c-max

Med pet najboljših nakupov tega racionalnega razreda ga uvrščamo kljub ne prav nizki ceni - izvedenka z 1,6-litrskim turbodizlom s 85 kilovati oziroma 116 konjskimi močmi in dovolj dobro založeno opremo trend stane (ob upoštevanju 1.600 evrov rednega popusta) 17.890 evrov. Enako opremljen 1,6-litrski vstopni bencinar je s 16.210 evri sicer opazno cenejši, a s 77 kilovati oziroma 105 konjskimi močmi in precej skromnejšim navorom od dizla prešibak. Pri bencinskem motorju priporočamo močnejšo izvedenko 1,6-litrskega stroja z 92 kilovati oziroma 125 konjskimi močmi. Kljub še vedno nižji ceni (stane 16.950 evrov) so stroški poslovnega najema tega bencinarja z 805 evri na mesec opazno višji kor pri dizlu.

ford c-max

Celostno gledano pa, ne glede na motorno izbiro, C-max navduši z zelo dobro tehniko in odlično uravnoteženimi voznimi lastnostmi, ki so, kar zadeva udobje in dinamiko, skoraj na ravni klasičnega osebnega avtomobila, in po tej plati prekaša prav vse neposredne tekmece kompaktnega enoprostorskega razreda. Poleg tega C-max med službene avte prinaša nekatere varnostne in druge sisteme (na voljo za doplačilo), ki smo jih bili še pred nedavnim vajeni večinoma le v večjih in dražjih poslovnih avtomobilih.

Hyundai i30: Glavni adut je cena

Hyundai i30 kljub nedavni prenovi, ki je prinesla predvsem osvežen sprednji del, že na skoraj vseh področjih po malem kaže prve starostne gubice. Po drugi strani navdušuje z najnižjo ceno in najugodnejšim poslovnim najemom med letošnjimi finalisti v kategoriji službeni avto.

Da hyundai i30 ni povsem nov avtomobil, temveč le malenkostno, predvsem oblikovno prenovljen, se mu pozna skoraj povsod. Zlasti v kabini z armaturno ploščo preprostih potez in precej trde plastike, mehkimi sedeži brez prav izrazite opore ali pri voznih lastnostih, ki sicer tako po udobju kakor tudi dinamiki zadovoljijo manj zahtevnega voznika.

hyundai i30

Toliko bolj pa navduši cena, ki je z 11.670 evri (z rednimi popusti in obveznim doplačilom 400 evrov za ESP) za 1,4-litrski bencinski motor z 80 kilovati oziroma 109 konjskimi močmi in opremo life resnično ugodna. ESP je sicer serijski šele od bogatejše opreme style naprej, ki pa z vidika udobja ne prinaša bistveno več od paketa life (klimatsko napravo, radio, elektriko in podobno namreč nadgradi predvsem z estetskimi dodatki in serijskimi litimi platišči).

hyundai i30

Omenjeni stroj je soliden izdelek, enako velja za 1,6-litrski turbodizelski motor s 66 kilovati oziroma 90 konjskimi močmi in tovarniško porabo 4,5 litra na sto kilometrov. Tako motoriziran in enako opremljen i30 je s 13.170 evri sicer dražji od bencinsko gnanega, a stroški mesečnega najema z vsemi vključenimi storitvami so s 657 evri nižji; celo najnižji med vsemi letošnjimi službenimi kandidati oziroma tako rekoč na ravni najboljših nakupov malega službenega razreda.

Po prostornosti je i30 povsem primerljiv s sodobnejšimi tekmeci, tudi prtljažnik je z osnovnimi 340 oziroma 1.250 litri ob zloženih zadnjih sedežih zadostno velik. Celoten paket je torej zelo zanimiv, predvsem s cenovnega vidika, ob tem pa je treba sprejeti kakšno manjšo pomanjkljivost.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Caddyjevo četrto rojstvo

Volkswagen caddy je v četrti generaciji ohranil svoj raznoliki značaj: dve izvedenki, različni dolžini, sedem motorjev, dve vrsti...

AVTO
Novosti
Novosti Partner slovenskim družinam in obrtnikom

Peugeot je prenovil tovorno (furgon) oziroma družinsko (tepee) naravnanega partnerja. V Sloveniji sta naprodaj za 13.420 oziroma 15.000...

AVTO
Testi
Testi Kako je Ford prostornost povezal z dinamiko

Novi S-max in prenovljeni C-max nadaljujeta koncept prostorne in prilagodljive notranjosti ter odličnih voznih lastnosti.

AVTO
Testi
Testi Natanko to, kar je Opel potreboval 1

Opel je tokrat sam razvil popolnoma nova turbodizelska motorja, ki sodita v sam vrh tovrstnih motorjev; na Irskem smo preizkusili 1,6 in...

AVTO
Testi
Testi Kakšna je cena prostorskega razkošja? 1

TEST: Mercedes-Benz V 220 CDI avantgarde: Drugačen Mercedes-Benz, ki blesti z razkošjem prostora, materialov in opreme in se obenem...

AVTO
Testi
Testi Škodina iskriva zvezdica 1

Fabia je v zrela najstniška leta stopila temeljito pripravljena in z jasno zavestjo, da je videz še kako pomemben. Novinka ni več...

AVTO
Novosti
Novosti Najmanjša Mazda ima vse, kar premorejo veliki 7

Skozi prste smo med prvimi spustili malo Mazdo2, ki se bo z atraktivno obliko, sodobno notranjostjo, spodobnimi motorji in najnovejšo...

AVTO
Testi
Testi BMW M135i: ni razbijač, le izjemno hiter in zabaven avto 7

BMW M135i, ki ni pravi M, je zelo prepričljiva alternativa tekmecema audiju RS3 in mercedes-benzu A 45 AMG.