Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.
(Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih (Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih Elektrika je prihodnost, trenutno največji izziv pa je najti dobre mehanike, ličarje in druge tehnične poklice. Te v Porscheju Slovenija iščejo tudi v nekdanjih državah nekdanje Jugoslavije.
Slovenska Toyota ustvarila lastni car sharing, preizkuša ga v BTC Slovenska Toyota ustvarila lastni car sharing, preizkuša ga v BTC Podjetja v BTC Cityju lahko od danes uporabljajo storitev souporabe, najamejo lahko toyote ali lexuse, cene najema od devet evrov za uro do 48 evrov za osem ur s toyoto corollo. Najdražji lexus ES300h stane 19 oziroma 110 evrov za enak najem.
Komentar

Uresničujejo se napovedi PAL 2006

Čas branja: 2 min
10.04.2011  22:30

Letos na slovenskem avtomobilskem trgu prihaja do tektonskih premikov pri razvoju trga in v razmišljanju kupcev. Recesija je temeljito osušila proračune podjetij, tudi posameznikov, zato so se kupci v časih počasnega okrevanja gospodarstva nakupa avtomobilov lotili trezneje, z manj čustev in manj tveganja kot do leta 2009. Preprosto so začeli razmišljati po načelih našega izbora, ki pri avtomobilih ceni dobro razmerje med ceno, stroški in lastnostmi.

parkirišče avtomobilli
Podjetja spet obnavljajo vozne parke, tokrat s cenejšimi in manjšimi avtomobili.

Največ je k temu pripomogla recesija, ki je leta 2009 in 2010 od podjetij zahtevala celo ustavitev vlaganj v vozne parke, letos pa zaradi njihove ostarelosti opozarja, da je na avtomobile treba gledati kot na strošek, in ne le kot na statusni simbol. Seveda se merila zmogljivosti, udobja in prostornosti glede na avtomobilski razred spreminjajo, prav pri vseh vozilih pa je pomembno, da so dobro varnostno opremljena, da imajo majhne izpuste ogljikovega dioksida (kar ugodno vpliva na okolje, poleg tega pa niža stroške goriva in povišuje preostanek vrednosti rabljenih avtomobilov), nizke stroške vzdrževanja in ugodno ceno. Ta, še bolj kot kdaj prej, ni več merilo za stroške, ki jih boste imeli z avtomobilom.

Cene na uradnih cenikih so namreč le za orientacijo, najprej pa je od njih treba odšteti vse redne popuste (to smo storili v vseh izračunih in ocenah kandidatov), nato določiti še preostanke vrednosti avtomobilov, stroške njihove uporabe, zavarovanj, zamenjave gum in drugo. Seštevek vsega daje rezultate, ki so za marsikoga še danes šokantni. Dragi avtomobili uglednih znamk nenadoma postanejo dostopni, poceni avtomobili manj uglednih znamk postanejo dragi, saj so po treh letih vredni precej manj kot prvi, tudi njihovo vzdrževanje je dražje. Ta dejstva pa nikakor ne veljajo le za podjetja, resnica je enaka tudi pri zasebnem nakupu avtomobila.

Podjetja se prebujajo in znova kupujejo avtomobile, tokrat precej bolj trezno in preračunljivo kot pred letom 2009.

O vsem tem zdaj razmišljajo predvsem slovenska podjetja, ki v letih 2009 in 2010 avtomobilov večinoma sploh niso kupovala. Ker se njihov vozni park stara, ga morajo pomladiti z novimi avti. "Ti so manjši, imajo manjše in varčnejše motorje ter slabšo opremo. Tudi manj ugledne znamke podjetij ne motijo več, saj je postavljaštvo zdaj bolj moteče kot pred leti," opažajo trgovci, ki so zaradi nakupnega krča podjetij in zasebnih kupcev cene spustili na najnižjo raven doslej. Dobro opremljen mali službeni avto tako zdaj dobite za devet tisoč evrov, službeni za 11 tisoč in poslovni za 16 tisoč evrov. Še zlasti poslovni finalisti letos blestijo po vrednosti za odšteti denar, kar smo doslej lahko zapisali le za službene avtomobile.

Cene menedžerskih avtov so resda ostale razmeroma visoke, a ker gre za avtomobile z vrhunsko tehnologijo s presežki tehnike in udobja, je to razumljivo, saj niso namenjeni polnjenju voznih parkov podjetij. Zato boste med kandidati v najvišjem razredu zaznali manj racionalnega pridiha, kar nekaj pa vseeno. S tem sporočilom vas vabimo h glasovanju med letošnjimi finalisti, ki so vsi po vrsti odlična izbira. To še ne pomeni, da so najboljši avtomobili na trgu, vsekakor pa med novimi modeli ponujajo največ za odšteti denar.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost

Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih 3

Elektrika je prihodnost, trenutno največji izziv pa je najti dobre mehanike, ličarje in druge tehnične poklice. Te v Porscheju Slovenija...

AVTO
Novice
Novice Slovenska Toyota ustvarila lastni car sharing, preizkuša ga v BTC

Podjetja v BTC Cityju lahko od danes uporabljajo storitev souporabe, najamejo lahko toyote ali lexuse, cene najema od devet evrov za uro do...

AVTO
Novice
Novice Evropa vodilna v car sharingu, posel se razvija tudi v Sloveniji

Danes predstavitev nove platforme souporabe vozil za podjetja v BTC Cityju, Toyota DriveMe. Preverili smo oblike in potencial souporabe v...

AVTO
Testi
Testi Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači 10

GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga...

AVTO
Testi
Testi Fordova zmagovalna formula

Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.

AVTO
Novice
Novice Zvezde Frankfurta, novi okoljski pritiski na cene avtov in mobilnost kot suženjstvo 4

Razburljiv avtomobilski teden poln pozitivnih in negativnih novic, privlačnih klasičnih in električnih novosti salona v Frankfurtu in...