Avto
Komentar

Uresničujejo se napovedi PAL 2006

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.04.2011 22:30
Čas branja: 2 min

Letos na slovenskem avtomobilskem trgu prihaja do tektonskih premikov pri razvoju trga in v razmišljanju kupcev. Recesija je temeljito osušila proračune podjetij, tudi posameznikov, zato so se kupci v časih počasnega okrevanja gospodarstva nakupa avtomobilov lotili trezneje, z manj čustev in manj tveganja kot do leta 2009. Preprosto so začeli razmišljati po načelih našega izbora, ki pri avtomobilih ceni dobro razmerje med ceno, stroški in lastnostmi.

parkirišče avtomobilli
Podjetja spet obnavljajo vozne parke, tokrat s cenejšimi in manjšimi avtomobili.

Največ je k temu pripomogla recesija, ki je leta 2009 in 2010 od podjetij zahtevala celo ustavitev vlaganj v vozne parke, letos pa zaradi njihove ostarelosti opozarja, da je na avtomobile treba gledati kot na strošek, in ne le kot na statusni simbol. Seveda se merila zmogljivosti, udobja in prostornosti glede na avtomobilski razred spreminjajo, prav pri vseh vozilih pa je pomembno, da so dobro varnostno opremljena, da imajo majhne izpuste ogljikovega dioksida (kar ugodno vpliva na okolje, poleg tega pa niža stroške goriva in povišuje preostanek vrednosti rabljenih avtomobilov), nizke stroške vzdrževanja in ugodno ceno. Ta, še bolj kot kdaj prej, ni več merilo za stroške, ki jih boste imeli z avtomobilom.

Cene na uradnih cenikih so namreč le za orientacijo, najprej pa je od njih treba odšteti vse redne popuste (to smo storili v vseh izračunih in ocenah kandidatov), nato določiti še preostanke vrednosti avtomobilov, stroške njihove uporabe, zavarovanj, zamenjave gum in drugo. Seštevek vsega daje rezultate, ki so za marsikoga še danes šokantni. Dragi avtomobili uglednih znamk nenadoma postanejo dostopni, poceni avtomobili manj uglednih znamk postanejo dragi, saj so po treh letih vredni precej manj kot prvi, tudi njihovo vzdrževanje je dražje. Ta dejstva pa nikakor ne veljajo le za podjetja, resnica je enaka tudi pri zasebnem nakupu avtomobila.

Podjetja se prebujajo in znova kupujejo avtomobile, tokrat precej bolj trezno in preračunljivo kot pred letom 2009.

O vsem tem zdaj razmišljajo predvsem slovenska podjetja, ki v letih 2009 in 2010 avtomobilov večinoma sploh niso kupovala. Ker se njihov vozni park stara, ga morajo pomladiti z novimi avti. "Ti so manjši, imajo manjše in varčnejše motorje ter slabšo opremo. Tudi manj ugledne znamke podjetij ne motijo več, saj je postavljaštvo zdaj bolj moteče kot pred leti," opažajo trgovci, ki so zaradi nakupnega krča podjetij in zasebnih kupcev cene spustili na najnižjo raven doslej. Dobro opremljen mali službeni avto tako zdaj dobite za devet tisoč evrov, službeni za 11 tisoč in poslovni za 16 tisoč evrov. Še zlasti poslovni finalisti letos blestijo po vrednosti za odšteti denar, kar smo doslej lahko zapisali le za službene avtomobile.

Cene menedžerskih avtov so resda ostale razmeroma visoke, a ker gre za avtomobile z vrhunsko tehnologijo s presežki tehnike in udobja, je to razumljivo, saj niso namenjeni polnjenju voznih parkov podjetij. Zato boste med kandidati v najvišjem razredu zaznali manj racionalnega pridiha, kar nekaj pa vseeno. S tem sporočilom vas vabimo h glasovanju med letošnjimi finalisti, ki so vsi po vrsti odlična izbira. To še ne pomeni, da so najboljši avtomobili na trgu, vsekakor pa med novimi modeli ponujajo največ za odšteti denar.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Prevozi
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev

Daimler Truck tovornjake znamke Fuso na Portugalskem izdeluje že od leta 1964. V tovarni v Tramagalu so v preteklosti nastajali tudi mitsubishiji L 200 pick-up, L 300 van in pajero.

FINANCE
Okolje & energija
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1

Še bolj bomo spodbujali obnovljive vire energije in učinkovito rabo energije, črpali bomo EU denar za prestrukturiranje premogovnih regij, občine bodo energetsko prenavljale javne stavbe

FINANCE
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
Finance
omejevanje
Tanja Smrekar Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3

Predlogi novega zakona o gostinstvu bo nared sredi maja, sporoča ministrstvo za gospodarstvo; o kakšnih omejitvah se govori

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
Avto
AvtoJure Šujica Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami

Brezplačna storitev je porabnikom ponujala vpogled v stanje vozila ob uvozu, med drugim tudi podatek o tem, ali je bilo vozilo v trenutku uvoza poškodovano. Zakaj je bila storitev komaj dve leti po uvedbi odpravljena in kako lahko kupci pridejo do enakih oziroma bolj podrobnih podatkov?

FINANCE
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
Finance
PMI
Albina Kenda Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji

Po prvih ocenah je vrednost indeksa nabavnih menedžerjev PMI pokazala, da se je aprila evrsko gospodarstvo krepilo. Pogledali smo, kaj se skriva v podrobnostih.

FINANCE
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani!
Finance
jurij šimac
Jurij Šimac Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3

Kako omejiti populistične nepremičninske ideje veseljakov iz Golobove vlade

FINANCE
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto
Finance
pokojnine
Lana Dakić Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5

"40 let delovne dobe ostaja," je komentiral pokojninsko reformo minister za delo Luka Mesec, o drugih ukrepih ni hotel govoriti