Avto

Avtomobilisti v ZDA zahtevajo več subvencij

Proizvajalci vozil zahtevajo višje subvencije za proizvodnjo vozil na električni pogon

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.04.2011 14:30
Čas branja: 1 min

Carlos Tavares, Nissanov izvršni podpredsednik, je včeraj na konferenci za čistejše okolje (Fortune's Brainstorm Green conference) povedal, da bi jim prispevek državnih subvencij pripomogel k proizvodnji pol milijona električnih vozil letno, ter posledično k znižanju cen omenjenih vozil za kupce, poroča CNNmoney.com.

Znano je, da se trenutni trg vozil na električni pogon sooča z izjemno visokimi proizvodnimi stroški, temu primerno se gibljejo tudi cene tovrstnih vozil na trgu. Proizvajalci vozil se zato bolj kot za proizvodnjo vozil na električni pogon odločajo za proizvodnjo klasičnih vozil, saj je tovrstna bolj dobičkonosna.

električni avto

Čistejše okolje ob boku z lobiranjem

Zagovorniki opravičujejo subvencije, s pozitivnimi vplivi na okolje, ki bi jih proizvodnja čistejših vozil doprinesla, kritiki pa tovrstne subvencije povezujejo z lobiranjem, torej z vplivanjem na državne odločitve, v želji po povišanju lastnega kapitala, ter dobičkov (rent seeking).

Še vedno se v industriji električnih vozil pojavljajo problemi, stroka razmišlja o rešitvah

Poleg predrage proizvodnje, ter posledično visoke prodajne cene vozil, se proizvajalci soočajo tudi z ostalimi problemi vozil na električni pogon, kot so prenizek doseg s posameznim polnjenjem, pomanjkanjem polnilnic, ter zaenkrat še nestandardizirano polnilno vtičnico.

Za delno rešitev problemov bi lahko poskrbela uvedba večjega števila polnilnic po državi, za katere bi bili uporabniki primorani plačati zgolj neko pavšalno vrednost, kot je povedal Arun Banskota, predsednik NRG za storitve električnih vozil. Za standardizacijo polnilnih priključkov v izogib številnim različnim le tem, (kateri nas trenutno spremljajo na trgu mobilnih telefonov), pa že potekajo sodelovanja proizvajalcev za standardizacijo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Kam nas bo pripeljala elektrika
FINANCE
Okolje & energija
Na hitrih avtocestnih polnilnicah v dveh letih opravili 18.225 polnjenj
Okolje & energija
Okolje & energijaSTA Na hitrih avtocestnih polnilnicah v dveh letih opravili 18.225 polnjenj

Na 26 hitrih električnih polnilnicah na slovenskem avtocestnem križu so vozniki v dveh letih opravili skupno 18.225 polnjenj. Skoraj vse polnitve so opravili Slovenci, dva odstotka sta bila tujcev. Konec lanskega leta je bilo v Sloveniji registriranih 786 električnih osebnih vozil in 86 lahkih tovornih, kažejo podatki ministrstva za infrastrukturo.

FINANCE
Avto
Zakaj se podjetjem bolj splača kupiti star dizel kot nov okolju prijazen avto?
Avto
AvtoUroš Božin Zakaj se podjetjem bolj splača kupiti star dizel kot nov okolju prijazen avto? 1

Udeleženci posveta so se strinjali, da je pomemben korak pri spodbujanju električnih vozil sprememba bonitet za uporabo službenih vozil.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Subvencije
Kupujete električno vozilo? Na voljo so sveže subvencije Eko sklada
Subvencije
SubvencijeAnja Zaletel Kupujete električno vozilo? Na voljo so sveže subvencije Eko sklada

Fizične osebe lahko po novem dobijo subvencijo tudi za nakup testnih vozil

FINANCE
Manager
Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji
Manager
ManagerNataša Koražija Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji

Leta 2030 bi se lahko število prodanih električnih vozil in različnih hibridov izenačilo s številom vozil s klasičnimi pogoni. Poseben izziv za proizvajalce pa je vzporedni razvoj tako klasičnih pogonov, ki jih je treba izboljševati, čeprav so dolgoročno obsojeni na izumrtje, kot povsem novih, električnih.