V Adria Airways Tehniki so februarja zaključili vzdrževalna dela na prvem airbusu A320 za špansko letalsko družbo Spanair in začeli s prenovo drugega. Gre za prva letala iz petletne pogodbe o vzdrževanju Spainarove flote airbusov A320 in A321, ki so jo v Adria Airways Tehniki (AAT) podpisali leta 2010. To so večji servisi in vzdrževanje po 12 letih letenja, kar pomeni, da je treba letala temeljito »olupiti« - znotraj kar do izolacije (na sliki), nato pa prenoviti ali zamenjati vse dotrajane sestavne dele.
Prelomnica s Spainairom
Mirjana Tratnjek Čeh, izvršna direktorica AAT ocenjuje, da je posel s Spainairom pomembna prelomnica v razvoju družbe, ki so jo lani poleti izločili iz sicer izgubarskega letalskega prevoznika Adria Airways.
Vzdržujejo letala za več kot 10 družb
Obseg dela za Adrio Airways jim je v letu 2010 upadel za 32 odstotkov, posel za tuje družbe pa so povečali za 23 odstotkov. Pogodba s Spainairom je doslej največja pogodba, ki so jo podpisali za druge prevoznike, sicer pa poslujejo z več kot desetimi letalskim družbami. AAT je sicer evropski center za servisiranje letal canadair regional jet kanadskega proizvajalca Bombardier, povečujejo pa tudi obseg vzdrževanja airubusov 319, 320 in 321. Poleg evropskega trga med ciljne trge uvrščajo kavkaške in obkaspijske države, Indijo in Kitajsko, ker se tam letalski promet hitro razvija. V letu 2011 načrtujejo, da bo AAT ustvarila 21 milijonov evrov prihodkov in osemodstotni donos na vložen kapital (14,7 milijona evrov).