Žirija, ki so jo sestavljali predstavniki slovenskih medijev s področja avtomobilizma, je za slovenski avto leta 2011 izbrala VW Passat. Dobil je največ točk in s tem premagal ostale štiri finaliste - Alfo Romeo Giulietto, Audija A1, Citroena C3/DS3 in Opel Merivo. Več o posameznih modelih lahko preberete v člankih ob strani.
Volkswagnov poslovnež je zmago za slovenski avto leta dosegel tudi s prvim mestom po glasovanju bralcev oziroma poslušalcev sedmih slovenskih medijev, ki so določili finaliste letošnjega izbora. Z njimi pa se povečini ne strinjajo bralci Financ.
Petina podprla Passata, skoraj polovica pa nobenega
V anketi z vprašanjem "Kateri je za vas avto leta" je sicer sodelovalo 831 bralcev, skoraj polovici (47,4 odstotka) pa ni pogodu noben finalist. Preostali so največ glasov (20,9 odstotka) dali Passatu, 17,3 odstotka glasov je zbrala Alfa. Citroena je podprlo 5,7 odstotka bralcev, 4,7 odstotka se je odločilo za Merivo, najmanj glasov je zbral Audi A1 - štiri odstotke.
Kateri avto bi si po vašem mnenju zaslužil naslov avto leta? Se strinjate z izborom novinarjev in bralcev sedmih slovenskih medijev?
Zadnja leta zmaguje VAG
Organizatorji prireditve slovenski avto leta izbirajo od leta 1993, v zadnjih letih so si ta naslov priborili Ford focus (2000), Fiat punto (2001), Peugeot 307 (2002), Mazda 6 (2003), Mazda 3 (2004), VW golf (2005), VW passat (2006), Opel corsa (2007), Audi a4/a5 (2008), VW golf VI (2009) in VW polo (2010). Nekatere bralce Financ je zmotilo, da je zmagovalec ponovno iz koncerna VAG - v zadnjih sedmih izborih je to že njihov šesti naslov avto leta.
Kateri avto bi si po vašem mnenju zaslužil naslov avto leta? Se strinjate z izborom novinarjev?
poredosa:
Ne razumem zakaj je Passat slovenski avto leta. A je narejen v sloveniji, a je kak slovenec sodeloval pri razvoju? Še dobavitlov je skoraj nič... Še kupit ga ni možno pred pomladjo v sloveniji... Ne razumem kaj ima passat s slovenijo, oziroma obratno kaj ima slovenija s passatom, razen da jih bomo en kup rabljenih z 200kkm+ uvozli čez kako leto ali dve. Novih itak prodajo samo 100/leto...
panja007:
Kar se tiče všečnosti je vsaj zame tako, da v okviru svojih zmožnosti izberem avto, ki mi je všeč, ostalo so pa sanje. In Passat definitivno ni avto o katerem bi lahko sanjal ali, ki bi se mi pojavljal v sanjah.
erektil:
morali bi še kaj dodati npr honda accord pa toyota avensis
payme:
zakaj pasat.....d...ker je bil dolgooo...sanjski avto povprečnega slovenceljna TAS -ov golf....in kmet ostane kmet tudi ko mu gre bolje....torej passat...tko pač je.
k24:
Glej jaz imam Japonca (Toyoto). Povozil jih je čas in niso to več avti kot so bili včasih. Francozi so zame itak avtomobili, ki jih nikoli ne bi kupil. Mislim pa, da se nemški avtomobili spet vračajo na star pota in so pri ljudeh vse bolj in bolj cenjeni. Glede avta leta pa itak vsi vemo, da je to mal za medije in zabavo.
DrDre:
Nujno bi bilo potrebo spremenit način izbora(glasovanje) vse skupaj je že smešno ... en glas (sponzoriranega?) novinarja je vreden X 1000 glasov gledalcev
GrievousAngel:
zadnji popravek: GrievousAngel 15:36
Ta izbor samo kaže, kako "zahteven" je slovenski kupec, ki za avto leta izbere malo bolj obsežen facelift šest let starega modela.
klemenstp:
zakaj je passat avto leta?
1. ali je oblikovno napreden/poseben? NE
2. ali je tehnološko izjemen? NE
3. ali je cenovno ugodnejši od konkurence? NE
4. ali ima kaj, kar drugi nimajo? NE
5. ali uvaja kaj naprednega, novega? NE
Jaz ne najdem odgovora, zakaj bi bil avto leta.
zraice:
izbor je čista farsa, Alfa bi morala zmagat ne pa holcvagen, ki je dolgočasen do amena.
vrocpes:
Zame je avto leta definitivno moj, če do zdržal do konca leta.
121212:
..pravilna odločitev - kakovost in zanesljivost na prvem mestu, zadržane oblikovne linije, in to je to, moje osebne izkušnje s predhodnikom tega pasata so izredno pozitivne - do 90.000 km brez kakršnekoli, tudi najmanjše okvare, morda je že malo smešno ampak niti žarnica še ni nobena pregorela...
mikolj:
Volksvagen passat je res lep in neuničljiv avto, kot vsi iz porsche group. Sam imam Audija a6 3,0 tdi quattro 3 leta (40000km) in ni niti še pomislil o kakšni okvari. Niti žarnica seveda ni pregorela. Res pa da je malo dolgočasno, da je vsako leto zmagovalec iz istega koncerna. Zmagati bi morala Giulietta, ker je najbolj mladostna in ima v sebi cuore sportivo.
Jackk:
Ljudski avto, nimaš kej. Vse kar rabiš brez bahaštva rkstarvagance in pretiravanja. Enostavno odlično. Za pametne ljudi, ki vedo kaj hočejo.
Shenkey:
Grd je spredi. Edin tist citroen je od vseh finalistov bil spodoben.
dronyx:
Če so hoteli izbrati lep avto, je to v tej konkurenci samo Alfa Romeo Giulietta.
panja007:
Alfa Romeo Giulietta je za mene zunaj zelo lepa, notranjost pa mi ni všeč.