Avto

Drugačen pristop, odlična vsebina

Audi A7 sportback

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.09.2010 22:30
Čas branja: 4 min

Audi bo novembra v razred luksuznih štirivratnih limuzin vstopil z drznim, sploh zadaj nekoliko nenavadno oblikovanim A7, ki ima v primerjavi z zdajšnjim tekmecem mercedes-benzom CLS veliko adutov, tudi nižjo ceno med 54.900 in 62.900 evri.

audi a7
V audija A7 sportback se ne zaljubiš na prvi pogled kot denimo v A5, oblika lahko tudi odvrne. Nikakor pa to ne drži za druge lastnosti limuzinskega kupeja.

Kako se bo na prvih vožnjah izkazal novi CLS, bomo poročali konec oktobra. Za audija A7 pa lahko zapišemo, da nas je navdušil z odličnimi lastnostmi v več pogledih. V zvezi z obliko še vedno menimo, da sploh v zadnjem delu ni preveč skladna. Ostro odsekan zadek, prevelike luči in nekako napihnjeno zadnje steklo ne prepriča ne na fotografijah ne v živo. Je pa Audijevim oblikovalcem treba priznati drznost, če se bo ta obrestovala, pa bo pokazal čas. Spredaj A7 manj polarizira mnenja, je skladen in prepoznaven po značilni krivulji LED-diod v spodnjem delu luči.

Vonj po prestižnem A8 v kabini

Vse drugo večinoma navdušuje, od odličnih materialov in ergonomije v potniški kabini, velikega navigacijskega zaslona, ki se skrije v zgornji del sredinske konzole in zna brati in prikazovati aplikacijo google earth, do precejšnje prostornosti. V primerjavi s prejšnjim mercedes-benzom CLS se v le 1,42 metra visokega A7 lažje vstopa in izstopa zaradi višjega roba strehe, več je prostora na zadnji klopi, kjer skoraj brez težav sedita dva odrasla potnika, zmanjkuje jima le prostora za glavo.

Velik in lahko dostopen prtljažnik

Nizek je tudi prtljažnik, a njegova dolžina, dostopnost zaradi odpiranja zadnjih vrat s steklom in 535-litrska prostornina sta povsem na ravni klasičnih limuzin tega razreda. Audi A7 sportback je torej kljub kupejevski zasnovi skoraj tako praktičen kot limuzinski A6, kar je zelo dober podatek.

audi a7
V kabini A7 navdušuje z dobrimi materiali in odlično ergonomijo, če mu bo novi A6 sledil, bodo imeli tekmeci težko nalogo.

Prijeten osnovni bencinar, a nič več kot to

Zavite ceste italijanskega otoka Sardinija pa so opozorile tudi na vozne lastnosti in mehaniko (ta vključuje številne sistem za zmanjšanje porabe, vključno s sistemom start & stop) novega audija, ki se je kljub 4,97 metra zunanje dolžine med zavoji počutil odlično. Pot od letališča v Olbii do hotela v Porto Cervo smo začeli z osnovnim 2,8-litrskim šestvaljnikom s 150 kilovati.

Razmeroma šibak stroj se je prikupil predvsem z zelo mirnim tekom, solidno prožnostjo in prijetnim bobnenjem v višjih vrtljajih. Tovarniško zapisano porabo natanko osem litrov smo dosegali le ob zelo nežni desni nogi, vrtenje motorja v višje vrtljaje pa jo je dvignilo prek 11 litrov.

Moč in predvsem navor motorja 3,0 TFSI

Zasnovi se je bolj podal trilitrski bencinar s kompresorjem 3,0 TFSI z močjo 220 kilovatov (299 konjskih moči) in menjalnikom z dvema sklopkama S-tronic. Motor je odločno potegnil že z mesta, živahno pospeševal v srednjih vrtljajih in se silovito zavrtel skoraj do sedmih tisočakov. Občutek velike zaloge moči skozi celotno območje je pričaral predvsem visok navor 440 newtonmetrov, štirikolesni pogon pa je moč in navor brez težav spravil na cesto in 1,86 tone težkega A7 do sto kilometrov na uro izstrelil v 5,6 sekunde.

Poraba!? Tovarna navaja 8,2 litra, kar je ugodno glede na številke, a tudi za 1,4 litra več kot pri mercedes-benzu CLS 350 CGI s klasičnim šestvaljnikom. Hitro odpeljan krog ni bil merilo, saj je poraba presegla 20 litrov, umirjeno križarjenje v sedmi prestavi v zadnjem delu vožnje pa je dokazalo, da je tudi s tem A7 mogoče dosegati porabo pod devet litrov.

audi a7
Spredaj je A7 klasičen audi oziroma nekoliko spoliran A8 z novo obliko visokosvetlečih diod, ki rišejo krivuljo spodnjega dela luči.

Čvrst S-line

Najmočnejši A7 sportback je bil ob tem opremljen še s paketom S-line in sistemom Audi select drive, torej čvrstejšim podvozjem, ki je pokazalo izjemno nevtralno lego in nič nagibanja v ostrih zavojih. Volan je navdušil z neposrednostjo, avto z lahkotno vodljivostjo, menjalnik pa z bliskovitimi in večinoma, razen ob grobi desni nogi tudi neopaznimi pretikanji. Klasično podvozje v osnovnem dizlu 3,0 TDI je ponudilo nekaj več udobja pri blaženju sicer redkih cestnih lukenj na Sardiniji, osnovna čvrstost športne limuzine pa je ostala.

Zadošča osnovni, navduši šele močnejši dizel

Kot najbolj razumna, kljub visokemu cenovnemu razredu in najbrž ne prav racionalnim kupcem A7 sportbacka, sta se izkazala oba dizla. Osnovni 3,0 TDI s 150 kilovati (204 konjskimi močmi), menjalnikom multitronic in le prednjim pogonom je obljubljal rekordno majhno porabo za to zasnovo - le 5,3 litra. Med preizkusom pa se je tudi izkazal z izmerjenimi 7,2 litra. Umirjeni stroj ob tem ne pušča neizpolnjenih želja pri dinamični vožnji, res pa je, da ne ponudi energičnosti močnejšega trilitrskega dizla s 180 kilovati (245 konjskimi močmi), pogonom quattro in menjalnikom S-tronic.

Ta A7 izstreli do 250 kilometrov na uro in do stotice v 6,5 sekunde. Močan dizel z razumno porabo (tovarniško le 6,0 litra, na preizkusu 8,4 litra) se zdi najboljša izbira v prestižnem audiju A7 sportback. Čeprav bi bilo v tem cenovnem razredu tehtanje morda tudi dobro pustiti ob strani in si privoščiti še precej bolj uživaškega bencinarja 3,0 TFSI.

Vojna zvezd

Vrnili bomo udarec, trdi Michael Dick iz Audija

Troboj med Mercedes-Benzom, BMW in Audijem se zdi večen, v zadnjem času pa še bolj intenziven kot prej. To je dobro, saj so vsi trije zvezdniki prisiljeni v hiter razvoj predvsem na področju porabe goriva. Tu A7 blesti v vseh različicah razen pri 3,0 TFSI, ki ima z 8,2 litra za 1,4 litra večjo tovarniško porabo kot tekmec mercedes CLS 350 CGI. Prav s tem argumentom pa smo po večerni tiskovni konferenci zbodli člana uprave Audija Michaela Dicka, ta pa nam preprosto ni hotel verjeti. Izgovoril se je, da to pač ni mogoče pri tako močnem motorju. Se bo pa Audi vsekakor odzval na pritiske tekmecev, prihodnje leto denimo s prek 400-konjskim osemvaljnikom in porabo precej pod desetimi litri.

audi a7

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

01.01.1970
30.09.2010
FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki
Avto
AvtoUroš Božin Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki

Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?

FINANCE
Avto
Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.