Avto

'Toyotina širitev ni kriva za odpoklice'

Širitev proizvodnje v tujini ni vplivala na kakovost naših vozil, zavračajo očitke kritikov, da so zaradi hitre globalne rasti popustili na področju kakovosti, v Toyoti

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
avtor
02.02.2010 12:42
Čas branja: 1 min

Japonski avtomobilski velikan Toyota Motor je danes v luči odpoklicev več milijonov vozil, ki so načeli njegov ugled proizvajalca zanesljivih oz. varnih avtomobilov, zavrnil očitke, češ da je tekom svoje hitre globalne rasti v zadnjih letih popustil na področju nadzora nad kakovostjo.

toyota

Odpoklicali skoraj osem milijonov vozil

Kot je poudaril Toyotin podpredsednik Šiniči Sasaki, širitev proizvodnje v tujini ni vplivala na kakovost njihovih vozil. Obenem se je v imenu podjetja opravičil potrošnikom za nedavni obsežen odpoklic toyot.

Toyota, ki je v letu 2008 postala največji avtomobilski proizvajalec na svetu, je bila v zadnjem času primorana v vrsto odpoklicev, ki zadeva skupno skoraj osem milijonov njenih vozil, prodanih po vsem svetu.

Vozila, ki jih zadevajo odpoklici, so bila prodana v Severni Ameriki, Evropi in na Kitajskem, pa tudi na Bližnjem vzhodu, v Afriki in Latinski Ameriki.

V Evropi deli za popravila naslednji teden

Ob vsem tem je Toyota deležna tudi kritik, da ni poskrbela za primerno komuniciranje z njenimi strankami po napovedi odpoklicev. Poleg tega se v Severni Ameriki že pojavljajo tožbe zoper Toyoto, povezane z odpoklici.

Toyota je sicer trgovcem v ZDA in Kanadi že začela dobavljati ustrezne dele, s katerimi bodo v odpoklicanih vozilih lahko odpravili težave s pedalom za plin. V Evropi naj bi dele dobili naslednji teden.

Stroški še niso znani, bodo pa "visoki"

Proizvodnjo osmih modelov, ki jih zadevajo odpoklici, bodo v tovarnah v Severni Ameriki znova zagnali 8. februarja, prodajo pa takrat, ko bodo avtomobilski trgovci popravili omenjena vozila, ki jih še imajo v zalogah.

V koncernu še ne morejo oceniti, kolikšne bodo finančne posledice odpoklicev. "Stroški bodo visoki, vendar pa smo to morali storiti," je dejal Sasaki in dodal, da je najprej potrebno poskrbeti za potrošnike in trgovce.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

01.02.2010
28.01.2010
27.01.2010
03.02.2010
03.02.2010
FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob nekoliko stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob nekoliko stisnil davčni primež 1

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Mladen Miković Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.