Avto

Intervju: Da preživimo, bomo grobo rezali stroške

Z Rickom Wagonerjem, predsednikom uprave General Motorsa; smo se pogovarjali v Detroitu

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.01.2009 22:30
Čas branja: 3 min

V nadaljevanju:

V Detroitu smo se pogovarjali z Rickom Wagonerjem, predsednikom uprave največjega in najbolj zadolženega avtomobilskega koncerna General Motorsa. Wagoner je optimističen glede prihodnosti, računa...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

Prihodnost mobilnosti
Mobilnost 2030 – pametni, povezani in elektrificirani do obisti
Prihodnost mobilnostiMiloš Milač Mobilnost 2030 – pametni, povezani in elektrificirani do obisti

Kar se je še pred desetletjem zdelo futuristično, je danes realnost. Pogoni, ki naj bi bili takrat v močnem primežu naftne industrije, cvetijo kot rože po dežju. In kaj bo jutri, kaj pa leta 2030? Pripravite se na sanje, ki si jih danes ne upate niti sanjati!

FINANCE
Avto
General Motors je številnim dvignil pritisk
FINANCE
Avto
General Motors v zaprtje petih tovarn in opustitev do 14 tisoč delovnih mest
Avto
AvtoUroš Božin General Motors v zaprtje petih tovarn in opustitev do 14 tisoč delovnih mest 3

Največji ameriški avtomobilski proizvajalec bo sledil viziji brez prometnih nesreč, izpustov in zastojev.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Po posojilo s trezno glavo
Finance
Rok Pikon Po posojilo s trezno glavo

Gospodinjstva nimajo le rekordno veliko depozitov, rekordno veliko je tudi posojil. Čeprav je zadolženost nizka, previdnost ni odveč.

Moje finance
Varčevanje
Kaj da in kaj ne? Odgovarjamo na 13 aktualnih finančnih dilem
Moje finance
VarčevanjeNina Simič Kaj da in kaj ne? Odgovarjamo na 13 aktualnih finančnih dilem

Kam ta hip z denarjem? Se splača kupiti nepremičnino in jo oddajati prek airbnbja, poplačati stanovanjsko posojilo, vlagati na borzo, kupovati kriptovalute, kupiti avto, prenoviti stanovanje... To je le nekaj vročih vprašanj, ki se ta hip pletejo po glavah Slovencev. Zaradi trenutnih razmer, ko imamo nizke depozitne obrestne mere, visoka vrednotenja na nekaterih borzah, vse dražje nepremičnine, ko vlada kriptomanija, je na ta vprašanja težko poiskati preprost odgovor. Predstavljamo 13 finančnih dilem in rešitve zanje. ​

Moje finance
Slovenija
Utapljamo se v dolgovih, kako se jih rešiti?  
FINANCE
Zdravstvena blagajna letos težka 2,85 milijarde evrov
Finance
Andreja Rednak Zdravstvena blagajna letos težka 2,85 milijarde evrov 1

Z obveznimi prispevki delodajalcev, delojemalcev in samozaposlenih se zbere 2,3 milijarde evrov