Avto

Vidoni: Če ne bomo izbrani, bomo zahtevali revizijo postopka

"V primeru, da bo Dars pri izbiri izvajalca gradnje predora Markovec izbral slovenski konzorcij SCT in Primorje, bomo vložili zahtevo za revizijo postopka," opozarjajo v italijanskem konzorciju z družbo Vidoni na čelu

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
avtor
08.07.2008 17:24
Čas branja: 1 min

Predor, tunel

V italijanskem konzorciju na čelu z družbo Vidoni upajo, da se bo Dars pri izbiri izvajalca gradnje predora Markovec vnovič odločil za njihovo, cenovno najugodnejšo ponudbo. Če bo izbran slovenski konzorcij SCT in Primorje, bo Vidoni vložil zahtevo za revizijo postopka, pravico pa je pripravljen iskati tudi na evropskem sodišču.

Kot je danes poudaril pooblaščenec italijanskega konzorcija Miha Šipec, ima skladno z zakonom o javnih naročilih pravico vložiti zahtevek za revizijo vsak neizbrani ponudnik. "Če bo do tega prišlo, bomo ta pravna sredstva tudi uveljavljali," je zatrdil.

"Ni prav, da smo podjetja iz tujine tukaj le zato, da znižujemo cene"

Vidoni, ki je že bil izbran za izvajalca predora Markovec, a je Državna revizijska komisija razveljavila Darsovo izbiro, je sicer lahko vnovič izbran za izvajalca, je dejal svetovalec Vidonija Erminio Avanzi, ki je bil kritičen do odnosa do tujih podjetij. Ta po njegovem mnenju niso enako obravnavana kot domača podjetja. "Da smo podjetja iz tujine v Sloveniji tukaj samo zato, da znižujemo cene, potem pa ne opravljamo nobenih poslov, ni prav."

Avanzi pravi, da je dokumentacija italijanskega konzorcija z Vidonijem na čelu zdaj popolna. "Še vedno upam, da bo izbran Vidoni. Če ne bomo izbrani, bomo posegli tudi po varstvu pravic na evropskem sodišču," je napovedal.

Dars bi lahko izbral tudi avstrijski Strabag

Šipec je pojasnil, da ima Dars zdaj na voljo le dve odločitvi: izbiro Vidonija ali konzorcija SCT in Primorje in ponovitev razpisa za izbiro izvajalca predora Markovec.

Načeloma bi lahko Dars po njegovih besedah izbral tudi tretjega ponudnika, avstrijski Strabag, a se to, kot pričakujejo v Vidoniju, ne bo zgodilo, saj so bile že ob odprtju ponudb pri ponudbi Avstrijcev ugotovljene številne pomanjkljivosti. Sicer pa bo Vidoni tudi v primeru izbire Strabaga vložil revizijski zahtevek.

Vidoni: Naše reference niso sporne

Če bi Dars za izvajalca predora Markovec na hitri cesti Koper - Izola vendarle izbral slovenski konzorcij, bi moral ugotoviti, da Vidoni nima referenc. Vidoni vztraja, da njegove reference niso sporne.

Vidoni je kritičen tudi do odločanja Državnega revizijske komisije, ki je razveljavila odločitev Darsa. "Dokument, ki ga izdaja organ iz Italije po italijanskem pravu in praksi, je treba interpretirati po italijanskih pravilih.

Naš osnovni argument je v tem, da je komisija dokument presojala po slovenskem pravu in zato je bila njena odločitev napačna. Vidoni je sicer komisiji nato predložil vrsto pojasnil, iz katerih sledi, da dokument sledi zahtevam iz razpisne dokumentacije," je zatrdil Šipec.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

03.06.2008
28.05.2008
20.05.2008
12.05.2008
28.04.2008
08.07.2008
10.07.2008
02.08.2008
05.08.2008
19.08.2008
FINANCE
Manager
Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj?
Manager
ManagerNataša Koražija Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj? 7

Na Darsu na dobre pol milijarde depozitov na bankah prejemajo skromne obresti. Hkrati imajo 2,5 milijarde evrov dolga, za katerega plačujejo 40 milijonov evrov obresti na leto. Kaj bodo z denarjem? Bodo hitreje odplačevali dolgove ali hitreje gradili nove odseke?

FINANCE
Transport in logistika
Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30? 9

Ni čudežev: Dars je razpis razbil v dva dela, prvega ocenjujejo na 30,5 milijona evrov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Računsko sodišče o nabavah v Darsu: neupravičeni aneksi, neprimeren informacijski sistem, neunovčenje bančnih garancij …
Finance
Andreja Rednak Računsko sodišče o nabavah v Darsu: neupravičeni aneksi, neprimeren informacijski sistem, neunovčenje bančnih garancij … 2

V primeru predora Markovec je Dars za barvni premaz plačal 573.005 evrov dodatnih stroškov oziroma 68,5 odstotka prvotne pogodbene vrednosti.

FINANCE
Transport in logistika
Pozor, Dars bo vklopil e-cestninjenje. Kaj nas čaka?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Pozor, Dars bo vklopil e-cestninjenje. Kaj nas čaka?

7 vprašanj in odgovorov o novem sistemu cestninjenja za tovornjake, ki ga bo Dars zagnal na velikonočno nedeljo