Avto

Predor Šentvid zaprt do petka

Pregled predora je pokazal, da lahko znova odpade omet, zato bodo protipožarno plast v galeriji predora odstranili

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
avtor
07.07.2008 22:30
Čas branja: 1 min

V nadaljevanju:

Predor Šentvid bo zaprt v obe smeri do predvidoma petka. Tako so se odločili predstavniki Darsa, SCT in angleškega podizvajalca Ceramicoat, ki je vgrajeval protipožarne omete. Nevarni omet morajo...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Transport in logistika
Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30? 9

Ni čudežev: Dars je razpis razbil v dva dela, prvega ocenjujejo na 30,5 milijona evrov

FINANCE
Dražbe
Boj za zadnji denar SCT. Ga bo dobila nekdanja Zidarjeva betonarna ali delavci?
Dražbe
DražbeAleš Perčič Boj za zadnji denar SCT. Ga bo dobila nekdanja Zidarjeva betonarna ali delavci?

Stečaj SCT traja že sedem let, a kljub dolgotrajnemu pravdanju še vedno ni jasno, kdo je upravičen do poplačila. "V normalnem sistemu bi bila zadeva rešena maksimalno v enem letu," pravi stečajni upravitelj Leon Benigar Tošič.

FINANCE
Manager
Turški Cengiz je z naskokom najcenejši
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Dražbe
Britancem se dogaja »SCT«
Dražbe
DražbePetra Sovdat Britancem se dogaja »SCT«

Carillion Group, eden večjih britanskih gradbincev, gre v stečaj

FINANCE
Nepremičnine
Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?

Dars je danes odpiral ponudbe za gradnjo druge cevi predora Karavanke. Zanimivo je, da smo dobili povsem enak razpon cen kot na avstrijski strani predora: od 89 do 140 milijonov evrov.

FINANCE
Dražbe
Naprodaj nesojeni penthouse Ivana Zidarja v »skakalnici«
Dražbe
DražbeAleš Perčič Naprodaj nesojeni penthouse Ivana Zidarja v »skakalnici« 1

Štirisobni dupleks na vrhu stolpnice R5 v Zupančičevi jami je naprodaj za 680 tisoč evrov (plus davek)

FINANCE
Manager
Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj?
Manager
ManagerNataša Koražija Top 101: Največje slovensko podjetje Dars sedi na več kot 500 milijonih evrov. Zakaj? 7

Na Darsu na dobre pol milijarde depozitov na bankah prejemajo skromne obresti. Hkrati imajo 2,5 milijarde evrov dolga, za katerega plačujejo 40 milijonov evrov obresti na leto. Kaj bodo z denarjem? Bodo hitreje odplačevali dolgove ali hitreje gradili nove odseke?