Avto

Avtomobili dražji dva tisoč evrov in več

Poleg tega, da bodo avtomobili čedalje dražji zaradi vse dražjih energentov, bodo cene novih avtomobilov višje tudi zaradi obveznih tehničnih izboljšav. Evropski komisar ocenjuje, da se bodo v prihodnjih treh podražili za 2.000 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
avtor
16.06.2008 09:21
Čas branja: 1 min

izpuh.1196009929.JPG

Evropski komisar za industrijo Günter Verheugen je nedavno razburil avtomobilistično javnost z oceno, da se bodo v prihodnjih treh letih avtomobili v povprečju podražili za 2.000 evrov. Razlog za podražitev tiči v načrtovanih novih evropskih standardih, po katerih bodo morala biti osebna vozila, ki bodo dana na trg, opremljena z elektronsko opremo za preprečevanje trkov ter s motorji, ki izpolnjujejo zahtevnejše okoljske standarde Euro5. Na takšen način želi EU po eni strani zmanjšati število smrtnih žrtev na cestah, po drugi pa znižati izpuste ogljikovega dioksida.

Novi standardi bodo pomenili višje proizvodnje stroške

"Ob upoštevanju vseh dodatkov, s katerimi bo moral biti opremljen avto, ki bo šel na trg v EU, je jasno, da bo morala biti proizvodna cena višja kljub stalnim prizadevanjem tovarn za popolno avtomatizacijo proizvodnje, poenostavitve, zmanjševanje števila sestavnih delov in racionalizacijo razvoja," ocenjuje Bogdan Žvanut, predsednik sekcije za osebna motorna vozila, ki je organizirana znotraj Trgovinske zbornice Slovenije. O tem smo nedavno podrobneje pisali na tem mestu .

Avtomobilski izpuhi največji onesnaževalec za kmetijstvom

Ob ugotovitvi, da avtomobili prispevajo 12 odstotkov izpustov ogljikovega dioksida, namerava EU z direktivo, ki je trenutno v postopku sprejema, postopoma še bolj zaostriti okoljske zahteve. Od leta 2011 bodo morali novi avtomobili izpustiti manj kot 125 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer, do leta 2020 95 gramov in do leta 2025 70 gramov na prevožen kilometer.

Merklova brani neosveščne Nemce

Proti takšni ureditvi je sicer najbolj odločno protestirala nemška kanclerka Angela Merkel, ki se je postavila v bran nemški avtomobilski industriji, ki pregovorno proizvaja večje avtomobile in zato tudi večje onesnaževalce. Omenila je tudi, da imajo Evropejci različne navade in se odločajo za različno močne avtomobile: medtem ko Italijani dobro shajajo tudi s šibkejšimi vozili, je Nemcem v krvi, da imajo močnejše avtomobile.

Avtomobili se bodo po pričakovanju poznavalcev podražili tudi zaradi čedalje višjih cen energije, ki je potrebna za njihovo proizvodnjo, nenazadnje pa bo tudi Slovenija morala preiti na obračun cestnine in taks ob registraciji, ki bodo odvisne bodisi od izpušnih plinov bodisi od razvrstitve motorja v evropski standard.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

11.06.2008
FINANCE
Avto
Lastništvo avtomobila je lanska moda
Avto
AvtoBloomberg Lastništvo avtomobila je lanska moda 19

Kaj bo vrhunec uporabe avtomobilov kot prelomna točka pomenil za svetovno avtomobilsko industrijo?

FINANCE
Avto
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje
Avto
AvtoMiloš Milač Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje

Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

FINANCE
Avto
(s PKP) Boste jutri še prodajali avtomobile?
Avto
AvtoTanja Smrekar (s PKP) Boste jutri še prodajali avtomobile? 1

Na Kitajskem prodaja novih avtomobilov prvič po letu 1990 upada

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avtoindustrija kot dinozavri? Ni videti!
Finance
Rok Pikon Avtoindustrija kot dinozavri? Ni videti! 1

Mnoge panoge, ki porabnikom prodajajo končne izdelke, so od interneta in pametnega telefona naprej doživele velike, nekatere tudi boleče spremembe. Kot kaže, se vse bolj na glavo postavlja tudi avtomobilska industrija. A glavni igralci v njej dajejo kar močan občutek, da ne želijo dočakati usode dinozavrov.

FINANCE
Avto
Prioritete: električni avto ali delovno mesto
Avto
AvtoSimona Toplak Prioritete: električni avto ali delovno mesto 6

Razprave o tem, koliko služb bo izgubljenih ali na novo ustvarjenih zaradi električnih avtomobilov, so tako mitske kot razprava o tem, ali so električni avti bolj čisti ali pa težave samo prelagajo

FINANCE
Avto
Raziskava: zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov
Avto
AvtoMiloš Milač Raziskava: zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov 17

Dokler bomo elektriko pridobivali iz neobnovljivih virov, bodo imeli električni avtomobili dokaj slabo okoljsko bilanco, saj njihova proizvodnja, reciklaža baterij in polnjenje ustvarjajo podobno velike izpuste kot hibridni, bencinski in dizelski avti, je sporočilo raziskave ADAC.

FINANCE
Avto
Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu
Avto
AvtoAlbina Kenda Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal za precej več kot osem odstotnih točk