Dva tedna po prvem izidu avtomobilskega mesečnika Mobil, je revija zamenjala že dva urednika, vse glasnejše pa so tudi govorice, da podatki o nakladi 300 tisoč izvodov ne držijo. V družbi Adelita, ki izdaja revijo, informacije o desetkrat manjši nakladi zanikajo.
Po besedah direktorice Adelite Stele Kosec je že prva številka skoraj pokrila stroške (le tiskarna in distribucija staneta 14 milijonov tolarjev na mesec), dobiček pa Koščeva pričakuje po šestih mesecih izhajanja. Po njenih besedah je njihova največja težava ravno distribucija, ki je prek pošte predraga, zato se je lotevajo drugače. V Ljubljani so zanjo poskrbeli sami, za druga območja pa so najeli neko koprsko podjetje.
Vsebina mesečnika bo temeljila na pregledu avtomobilskega dogajanja in preprostem jeziku. Koščeva pa je še posebno poudarila sodelovanje s Sašem Hribarjem, ki bo vedno bolj redno sodeloval v reviji tudi pri preizkušanju vozil. "Te bo posojal frizerkam, kmetom in čistilkam, torej našim bralcem iz različnih družbenih slojev," nam je pojasnila Koščeva.