Pismo urednika je tedensko pismo bralcem, ki ga ob petkih pripravlja urednik avto.finance.si Miloš Milač.
X

Prijavite se na brezplačne avto novice

Sveže novice iz sveta avtomobilizma vsak petek v vašem e-poštnem nabiralniku.

Vaš email naslov: *

Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena Avto Finance. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Petek, 19.4.2024

Veteran slovenskega avtoposla in prvi mož znamk Citroën, DS in Free2move v Sloveniji, Filip Koren, nam je v intervjuju razkril kako so lani poslovali distributerji avtomobilov, kako trgovci. Kakšne so pasti prodaje avtomobilov prek spleta, kakšne so prednosti in slabosti, če ima znamka v mreži trgovcev predvsem družinska podjetja, ali je zasebni distributer res v slabšem položaju kakor predstavništvo tovarne, kako Slovenci sprejemamo nove oblike mobilnosti in kako se v premijskem razredu znajde znamka DS.

Z Waynom Griffithsom, predsednikom uprave Seata (znamki Seat in Cupra), in Davidom Powelsom, podpredsednikom za finance in IT v Seatu sem se pogovarjal o poslovanju obeh znamk, katera je bolj dobičkonosna in kaj se bo dogajalo s Seatom. Griffiths je postavil tudi zelo jasno stališče glede kitajskih proizvajalcev in evropske politike, ki se zadnja čase obrača stran od elektrike.

Izšli so novi Prevozi, v PDF obliki si jih lahko brezplačno naložite na svojo napravo. V aprilski številki najbolj podrobno v slovenskem medijskem prostoru poročamu o stanju, naročilih in prihodnosti slovenske avtomobilske industrije.

Hrvaški distributer in trgovec z avtodeli skupina CIAK je prevzel podjetje Stahlgruber s tremi poslovalnicami v Ljubljani, Žalcu in Mariboru. Prevzem Stahlgruberja je še eden v nizu hrvaških prevzemov slovenskih trgovcev z deli. Leta 2020 je, denimo, hrvaški Tokić prevzel slovenski Bartog. 

V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji. Kitajski Farizon, del skupine Geely, bo na naše ceste pripeljal kombije na elektriko z 800-voltno električno infrastrukturo in tovornjake na metanol.

V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto. Dostavnik s 300-kilogramsko nosilnostjo in dosegom sto kilometrov med polnjenji, namenjen pa bo predvsem mestni dostavi. Iz GS-TMT ga bodo izvažali v Nemčijo in v nekatere druge države EU.

V 23. delu bloga pa analiziram porabo elektrike družunskega električnega avtomobila cupra born v zimskih razmerah. Z zimskimi gumami smo z njim dosegli povprečen doseg 324 kilometrov. Avtocestni kilometri so ga spustili nekaj pod 300 kilometrov, bolj umirjena vožnja po mestu in podeželskih cestah pa ga je povečala na več kot 350 kilometrov.

Čez vikend si lahko preberete o tem zakaj japonski nissan lahko nosi italijansko ime, na Poljskem izdelana alfa romeo pa ne ter koliko pomoči je od domače vlade prejel vodilni kitajski proizvajalec avtomobilov.

V pismu opozarjam na še nekaj drugih zanimivih novic o temah avtopametna mesta in mobilnost ter prevozi.

Želim vam prijeten konec tedna,

Miloš Milač, uredniški vodja področja mobilnosti







Filip Koren, Citroën: Prodaja avtov prek spleta je nehvaležna, prinese lahko velike izgube
Intervju s Filipom Korenom, direktorjem podjetja C Automobil Import, ki pri nas zastopa znamke Citroën, DS in Free2move.





Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo
"Pri električnih avtomobilih bo čedalje pomembneje, da bodo izdelani lokalno. Pri tem ne gre za iskanje proizvodnje v državah s cenejšo delovno silo, če je v nizkocenovnih državah elektrika draga ali pa prihaja iz neobnovljivih virov," verjame Griffiths.





Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
Hrvaška skupina CIAK je s prevzemom trgovcev z avtodeli Stahlgruber v Sloveniji in SIM Impex v Bosni postala največja v širši regiji.





V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji
Kitajski Farizon, del skupine Geely, bo na naše ceste pripeljal kombije na elektriko z 800-voltno električno infrastrukturo in tovornjake na metanol.





V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto
Dostavnik s 300-kilogramsko nosilnostjo in dosegom sto kilometrov med polnjenji, namenjen pa bo predvsem mestni dostavi. Iz GS-TMT ga bodo izvažali v Nemčijo in v nekatere druge države EU.





(Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg?
V zimskih razmerah in z zimskimi gumami je cupra born dosegla povprečen doseg 324 kilometrov. Avtocestni kilometri so ga spustili nekaj pod 300 kilometrov, bolj umirjena vožnja po mestu in podeželskih cestah pa ga je povečala na več kot 350 kilometrov.





Avto
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
 
Finance
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)


Avto
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
 
Prevozi
Slovenska avtoindustrija je lani zgrešila cilje, v kakšni kondiciji je danes?


Prevozi
Kitajska postaja velesila tudi pri tovornjakih, pri tem se naslanja na evropsko znanje
 
avtotrg EU
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov


Avto
Akrapovič sklenil večletno pogodbo s Ferrarijem
 
Prevozi
Autocommerce bo v Ljubljani obnavljal baterije za vsa vozila


Prevozi
Transport odpira vrata tudi slovenskim dobaviteljem sestavnih delov
 
Prevozi
Dizelski ford tourneo custom že na trgu, priključni hibrid in električni pa v prihodu






Sporočilo ste prejeli, ker ste prijavljeni v e-poštni seznam Avto Finance - pismo urednika

Odjavite se s seznama prejemnikov | Nastavitve prejemanja

Potrebujete dodatna pojasnila in pomoč? Pišite nam na e-naslov zasebnost@finance.si