Ženevski avtosalon bo vrata za obiskovalce odprl jutri, v areni Palexpo pa bo na kar 110 tisoč kvadratnih metrih možno videti okrog 900 razstavljenih modelov, svoje izdelke pa predstavlja kar 250 različnih znamk in predelovalcev.
Če se boste okrog nekaterih zadržali le po nekaj sekund, posamezni modeli gotovo pritegnejo veliko več pozornosti. Jasno je, da je v Ženevi veliko zvezd in da je vsaka posebna po svoje, vseeno pa smo za začetek izluščili morda pet najbolj vročih. Po zaslugi twinga v Novo mesto na nek način prihaja tudi Mercedes.
Mercedes-Benz S coupe
Tam pa je že dlje časa Slovenec Robert Lešnik, ki se je podpisal pod novi razred S in manjši razred C. Tudi ta je na ogled v Ženevi, ogromno pogledov pa bo nase privabil dramatični Mercedes-benz S coupe.
Ta po mnenju mnogih spada med estetsko najbolj dovršene in privlačne avtomobile letošnjega salona, ob tem je opremljen z vrhunsko tehniko. Novi kupejevski lepotec ima v osnovi podobne poteze kot limuzinski razred S, a je v podrobnostih močno prilagojen kupejevski zasnovi in še dodatno ozaljšan z različnimi prijemi. Oblikovalska ekipa Roberta Lešnika je dejansko naredila pravo mojstrovino. Avtomobil bo sprva poganjal 4,6-litrski osemvaljni motor z močjo 335 kW (455 KM) ter 700 Nm navora.
Novi S coupe je sicer razkošen in razsipen v vse smeri - morda se ne zdi primeren za trde čase evropskega okolja, a je vsekakor zelo primeren za bolj obetavna okolja Kitajske, ZDA in bližnjega vzhoda. Novi S coupe namreč ne skriva radodarnih mer karoserije, med obema skrajnima robovoma karoserije namreč meri 5,03 metra, v širino ga je za več kot dva metra.
Prednji del zaznamuje širša maska posuta s kromiranimi delčki. Odbijači so ostreje oblikovani in imajo večje odprtine, v v LED žarometih pa si lahko izberete tudi okras v obliki 47 kristalov znamke Swarowsky. Motorni pokrov in bočna linija sta bolj drzno urezani kot pri klasičnem razredu S, zadek pa z limuzinskim bratom skorajda nima nič skupnega. Je kupejevsko nizek, mišičast, na njem pa so široki in nizki žarometi, ki se zajedajo globoko v blatnike. Prtljažna vrata imajo majhen zavihek, podobno kot pri precej manjšem štirivratnem kupeju CLA.
Novi Mercedes S coupe pooseblja izraz sodobnega razkošja, napolnjen pa je s kopico novih tehnologij, med drugimi bo omogočal aktivno nagibanje v ovinkih.