Prodaja avtomobilov znamke Volkwagen je marca upadla za 0,9 odstotka na 558.600 vozil, v prvem četrtletju pa je zaostanek za enakim obdobjem lani 1,3 odstoten, v tem času je znamke prodala 1,48 milijona vozil.
Šef prodaje in marketinga Volkswagna Christian Klinger za negativne številke krivi zahtevne razmere na trgih Južne Amerike, predvsem Brazilije in Rusije, kjer se zaradi zaradi gospodarskega opustošenja v Rusiji, ki so ga povzročile sankcije zahoda kot posledica ruske podpore separatistom v Ukrajini, znižanja cen nafte in plina, devalvacije rublja, rastočih cen avtomobilov in obrestnih mer posojil zanje avtomobilski trg seseda.
Znamka je padce prodaje, v Rusiji je bil ta 47 odstoten, v Braziliji 18 odstoten in v ZDA devetodstoten, ublažila z rastjo v zahodni Evropi. Na domačem nemškem trgu se je prodaja znamke povečala za 5,5 odstotka.
V Sloveniji znamka Volkswagen letos beleži veliko rast prodaje, v marcu kar 27 odstotno, v prvem trimesečju pa 23 odstotno. Z 2.524 vozili v prvem četrtletju Nemci vodijo pred drugouvrščenim Renaultom s 2.329 novimi avtomobili. Znamki Škoda in Nissan na tretjem in četrtem mestu že močno zaostajata s 1.368 oziroma 1.158 vozili. Omenjene številke ne izražajo dejanske prodaje na slovenskem trgu ampak število registriranih vozil, določen delež končne kupce najde na drugih trgih EU.