Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Toyota: Bojte se znamk brez vpoklicev

Pri Toyoti so nazadnje vpoklicali 6,5 milijona vozil, pred časom pa so zaradi vpoklicev izplačali 900 milijonov evrov odškodnin. Japonci ob tem mirijo uporabnike in hkrati opozarjajo pred znamkami, ki vpoklicev nimajo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.04.2014 13:18
Čas branja: 2 min

Toyoti so nedavni vpoklici - zajeli so 6,5 milijona vozil, dobrih dva tisoč v Sloveniji - načeli ugled. Tudi zato, ker je japonska znamka slovela kot brezhibna in nepokvarljiva. Vpoklici vozil pa sicer niso nič, česar bi se vozniki avtomobilov morali bati. Seveda to velja le, če jih proizvajalci opravijo pravočasno in neustrezni deli voznikov ne spravljajo v nevarnost. Toyota se uvršča med tiste, ki zmanjša tveganje, da bi do napake prišli, vsi proizvajalci pa niso takšni.

toyota hsd

Tako bodo Toyotini avtomobili letnikov med 2005 in 2008 na servise zapeljali zaradi vgradnje ojačitve nosilca pod armaturno ploščo, zamenjave vzmeti za pomik sedeža in zamenjave ali zaščite kabla v volanu. Lastniki avtomobilov bodo po ustaljenem postopku dobili vabilo na servis, kjer jim bodo brezplačno odpravili težave. Vpoklic je preventivne narave, da prepreči morebitne težave.

toyota_servis.20140423131618.jpg.s.600px.jpg

Ker pa številke še zdaleč niso zanemarljive, se je na Toyoto z vprašanji glede vpoklicev obrnilo kar nekaj kupcev. Kaj jim sporočajo?

1. Zakaj ima Toyota toliko vpoklicev?

Toyota: Smo največji proizvajalec avtomobilov na svetu in ker je vozil veliko, so tudi vpoklici veliki.

Prednost velikega števila nekega modela je, da je možno zaznati tudi redke napake, ki se denimo pojavijo pri enem vozilu na milijon. Toyota včasih sproži vpoklic na osnovi enega samega primera. Gre torej za preventivo. Ne gre za odpravljanje napak ampak za zmanjšanje tveganja, da bi do napake prišlo.

2. Ima Toyota več napak kot drugi?

Toyota: Ne. Vpoklici so pomembno sredstvo, s katerim dosežemo, da so naša vozila zanesljivejša in varnejša od drugih. Bojte se znamk, ki nimajo vpoklicev. Vozil brez napak ni.

Vsa vpoklicana vozila so brezhibna. Najverjetneje se v Sloveniji na nobenem od njih ne bi pojavila napaka, tudi če jih ne bi vpoklicali. V Evropi bi se lahko pojavili denimo trije ali štirje primeri, morda kak od njih potencialno nevaren. Z vpoklicem odpravimo tudi majhno tveganje. Proizvajalec, ki naredi manj vozil, takih napak ne more zaznati ali pa si ne more privoščiti vpoklica

3. To mora biti velik finančni udarec za Toyoto?

Toyota: Niti ne. Seveda te zadeve niso poceni, a se splačajo, ker so potem vozila zanesljiva in varna ter stranke ostanejo. Tudi ne gre za nenadne "udarce", ampak za skrbno načrtovane in usklajene akcije. Treba je zagotoviti sredstva, servisne kapacitete, pripraviti material, navodila itd. Toyota tekoče spremlja podatke in tehnična poročila z vsega sveta. Tako se zelo hitro pokažejo možne slabosti na produktih. Proizvajalec nato najprej zadeve temeljito razišče, pripravi rešitev - spremembo v proizvodnji novih vozil in nato še vpoklic obstoječih.

4. Toyota ima največ vpoklicev od vseh

Toyota: Ne bo držalo. Če pogledamo statistiko za ZDA od leta 1985 dalje, bomo videli, da je Toyotin delež vpoklicanih vozil (0,8 odstotka) manjši kot pri znamkah BMW, Ford, Honda, Volvo, Chrysler, VW, Hyundai in Mitsubishi (Vir: Forbes)

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

17.04.2014
22.09.2015
FINANCE
Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina
Finance
Jana Petkovšek Štakul Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina 3

Direktor ajdovske obrtno-podjetniške zbornice opozarja na razbohoteno obremenjevanje podjetij z birokracijo tako na nacionalni kot na evropski ravni.

FINANCE
Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike
Finance
Nepremičnine
Vasilij Krivec Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike 4

O omejitvah oddajanja stanovanj v turistične namene, pretiranih napovedih o gradnji javnih najemnih stanovanj in napovedanih novih davkih za te namene.

FINANCE
Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke
Finance
DAVKI
Tanja Smrekar Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke 13

Davčni paket je v sklepni fazi priprave, veljati naj bi začel 1. januarja 2025; ali lahko spremembe pričakujete tudi sobodajalci?

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
IKT
Kaj vsem že zmore Microsoft Copilot v okolju Power BI
IKT
BREZPLAČNI WEBINAR PODJETJA B2 BI
IKTPodpornik projekta Kaj vsem že zmore Microsoft Copilot v okolju Power BI

Kako s preprostimi jezikovnimi ukazi do poglobljenih analiz in interaktivnih poročil

FINANCE
Manager
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo (2.)
Manager
Prikaz nasprotnih dejstev
ManagerPrikaz nasprotnih dejstev Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo (2.) 2
FINANCE
Kakšna prihodnost čaka slovensko podjetništvo
Finance
RAZISKAVA Globalnega podjetniškega monitorja
Karin Širec Kakšna prihodnost čaka slovensko podjetništvo

Kazalnik celotne zgodnje podjetniške aktivnosti, ki meri delež nastajajočih in novih podjetnikov med odraslim prebivalstvom, velja za glavni indikator podjetniške dinamike. V letu 2023 je v Sloveniji znašal 7,07 odstotka, kar je pod povprečjem evropskih držav.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.