Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Renaultovi dizli Mercedes-Benzu pomagajo do kupcev

V mercedes-benzu razreda C je zabrnel renaultov 1,6 litrski turbodizel s 85 oziroma 100 kilovati, cene od slabih 33 tisočakov za C 180 bluetec

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.09.2014 08:40
Čas branja: 1 min

Poslovni mercedes-benz razreda C je s septembrom dobil dva nova dizelska motorja, ki ga bosta cenovno precej približala kupcem. Gre za 1,6 litrski turbodizel v dveh zmogljivostnih različicah s 85 oziroma 100 kilovati ter 280 oziroma 320 newtonmetri največjega navora. Motor v obeh različicah povprečno porabi 3,8 do štiri litre plinskega olja na sto kilometrov, limuzinski C 180 bluetec do stotice pospeši v 11,1, C 200 bluetec s sto kilovati pa v 9,7 sekunde. Motor smo doslej spoznali v renaultu meganu in nissanu qashqaiju, izkazal pa se je z mirnim tekom in ugodno porabo goriva.

novi_mercedes_c5.20131216150627.jpg.s.600px.jpg
V vstopnih mercedes-benzih C 180 bluetec in C 200 bluetec se vrti renaultov 1,6 litrski turbodizel s 85 oziroma 100 kilovati.

Ključna lastnost renaultovih motorjev v mercedes-benzih razreda C pa je ugodnejša cena, šibkejši v limuzinskem C stane 32.790 evrov, močnejši C 200 bluetec pa 34.700 evrov oziroma 2.510 evrov manj od doslej najšibkejšega 2,1 litrskega turbodizla v C 220 bluetec.

Najnovejša različica renaultovega 1,6 litrskega dizla z dvema turbo polnilnikoma in 118 kilovati oziroma 160 konjskimi močmi, pa je za sedaj rezervirana le za Francoze in Japonce (poganjal bo tudi nissan x-trail).

Sodelovanje Renaulta in Daimlerja se je pričelo z modelom citan in razredom A ter nadaljevalo s smartom forfour, sedaj pa prehaja tudi na področje dražjih mercedes-benzov, čeprav nam je predsednik uprave Daimlerja Dieter Zetsche pred dvema letoma zatrdil, da bodo sestavni deli v mercedes-benzih na višji ravni kot v Renaultih, sodelovanje s francoskim proizvajalcem pa bo omejeno predvsem na dostavni program in znamko Smart.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
IKT
IKT Ali moramo slediti tehnološkim trendom in kako izbrati tistega, ki je pravi za nas?

Najprej se je treba osredotočiti na vrednost, šele nato na tehnologijo in način izvedbe poslovnih potreb.

Preberite tudi:

18.09.2014
FINANCE
Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina
Finance
Jana Petkovšek Štakul Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina 1

Direktor ajdovske obrtno-podjetniške zbornice opozarja na razbohoteno obremenjevanje podjetij z birokracijo tako na nacionalni kot na evropski ravni.

FINANCE
Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike
Finance
Nepremičnine
Vasilij Krivec Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike 2

O omejitvah oddajanja stanovanj v turistične namene, pretiranih napovedih o gradnji javnih najemnih stanovanj in napovedanih novih davkih za te namene.

FINANCE
Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke
Finance
DAVKI
Tanja Smrekar Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke 9

Davčni paket je v sklepni fazi priprave, veljati naj bi začel 1. januarja 2025; ali lahko spremembe pričakujete tudi sobodajalci?

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
IKT
Kaj vsem že zmore Microsoft Copilot v okolju Power BI
IKT
BREZPLAČNI WEBINAR PODJETJA B2 BI
IKTPodpornik projekta Kaj vsem že zmore Microsoft Copilot v okolju Power BI

Kako s preprostimi jezikovnimi ukazi do poglobljenih analiz in interaktivnih poročil

FINANCE
Manager
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo (2.)
Manager
Prikaz nasprotnih dejstev
ManagerPrikaz nasprotnih dejstev Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo (2.) 1
FINANCE
Kakšna prihodnost čaka slovensko podjetništvo
Finance
RAZISKAVA Globalnega podjetniškega monitorja
Karin Širec Kakšna prihodnost čaka slovensko podjetništvo

Kazalnik celotne zgodnje podjetniške aktivnosti, ki meri delež nastajajočih in novih podjetnikov med odraslim prebivalstvom, velja za glavni indikator podjetniške dinamike. V letu 2023 je v Sloveniji znašal 7,07 odstotka, kar je pod povprečjem evropskih držav.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.