Novi A8 bo od jeseni v svet gledal prijazneje, saj so mu oblikovalci nadeli skladnejše žaromete. Izginil je neroden trak LED svetil, nadomestil pa jo je raven trak, ki objema stranski in spodnji del ter se zaključi na polovici zgornjega dela žarometov. Novi so še motorni pokrov, odbijač in prednja kromirana maska (na fotografijah je najzmogljivejši audi S8).
Matrix LED kot nadgradnja LED luči
Poleg polnih LED luči, te audi v Nemčiji serijsko vgrajuje v vse modele z osemvaljnimi motorji, bodo za doplačilo na voljo še naprednejše luči z matrix LED tehnologijo. Glavni snop tovrstnega žarometa je sestavljen iz 25 samostojnih LED svetilk, te pa se stalno prilagajajo svetlobnim razmeram in drugim vozilom na cesti.
Kolesa do 21 palcev
Oblikovalci so preoblikovali tudi zadnji del avtomobila, vanj namestili po dve ali štiri zaključke izpušne cevi (S8) in v ponudbo uvrstili 12 različnih karoserijskih barv, od tega pet novih, ter aluminijasta platišča do velikosti 21 palcev.
Več moči, manjša žeja
Motorji so že znani iz aktualnega A8, tehniki pa so jim vdahnili boljše zmogljivosti in skromnejšo žejo. Bencinski osemvaljnik z dvema turbo polnilnikoma 4.0 TFSI sedaj zmore 320 kilovatov (435 konjskih moči) in do stotice pospeši v 4,5 sekunde. Osnovni trilitrski turborizel 3.0 TDI je za pet kilovatov zmogljivejši (zmore jih 190) in ima skromnejšo žejo - 5,9 litra plinskega olja na sto kilometrov.
Dizel s skoraj 400 konji
Največji 4,2 litrski dizel pa je dobil številke znane iz porscheja cayenna - torej 283 kilovatov (385 konjskih moči), kar 850 nevtonmetrov navora, podatki o pospeških in porabi pa še niso znani. Na vrhu ostajata štirilitrski biturbo v modelu S8 s 380 kilovati (520 konjskimi močmi) ter porabo 10,1 litra ter šestlitrski W12 s 368 kilovati (500 konjskimi močmi) ter porabo 11,7 litra. Oba stroja sta opremljena s sistemom COD (cilinder on demand), ki pri umirjeni vožnji izklopi polovico valjev. Najbolj zeleni stroj pa poganja A8 hybrid, torje dvolitrski štirivaljnik in še elektro motor s 180 kilovati in povprečno porabo 6,3 litra.
Nemške cene od 74.500 evrov
V kabini je A8 dobil še nekaj razkošnih in varnostnih dodatkov, cene pa so ostale na ravni predhodnika - v Nemčiji bo stal najmanj 74.500 evrov, na trgu pa bo novembra. Pri nas bo A8 dražji, že zaradi višjega DDV in dodatnih dveh davkov - DMV na prostornino in še izpuste ogljikovega dioksida.