Avto

Nova oblačila audija A8

Audijeva admiralska ladja - limuzina A8, je po treh letih dobila predvsem oblikovne spremembe in zmogljivejše dizelske stroje.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.08.2013 13:07
Čas branja: 2 min

Novi A8 bo od jeseni v svet gledal prijazneje, saj so mu oblikovalci nadeli skladnejše žaromete. Izginil je neroden trak LED svetil, nadomestil pa jo je raven trak, ki objema stranski in spodnji del ter se zaključi na polovici zgornjega dela žarometov. Novi so še motorni pokrov, odbijač in prednja kromirana maska (na fotografijah je najzmogljivejši audi S8).

Matrix LED kot nadgradnja LED luči

Poleg polnih LED luči, te audi v Nemčiji serijsko vgrajuje v vse modele z osemvaljnimi motorji, bodo za doplačilo na voljo še naprednejše luči z matrix LED tehnologijo. Glavni snop tovrstnega žarometa je sestavljen iz 25 samostojnih LED svetilk, te pa se stalno prilagajajo svetlobnim razmeram in drugim vozilom na cesti.

Kolesa do 21 palcev

Oblikovalci so preoblikovali tudi zadnji del avtomobila, vanj namestili po dve ali štiri zaključke izpušne cevi (S8) in v ponudbo uvrstili 12 različnih karoserijskih barv, od tega pet novih, ter aluminijasta platišča do velikosti 21 palcev.

Več moči, manjša žeja

Motorji so že znani iz aktualnega A8, tehniki pa so jim vdahnili boljše zmogljivosti in skromnejšo žejo. Bencinski osemvaljnik z dvema turbo polnilnikoma 4.0 TFSI sedaj zmore 320 kilovatov (435 konjskih moči) in do stotice pospeši v 4,5 sekunde. Osnovni trilitrski turborizel 3.0 TDI je za pet kilovatov zmogljivejši (zmore jih 190) in ima skromnejšo žejo - 5,9 litra plinskega olja na sto kilometrov.

Dizel s skoraj 400 konji

Največji 4,2 litrski dizel pa je dobil številke znane iz porscheja cayenna - torej 283 kilovatov (385 konjskih moči), kar 850 nevtonmetrov navora, podatki o pospeških in porabi pa še niso znani. Na vrhu ostajata štirilitrski biturbo v modelu S8 s 380 kilovati (520 konjskimi močmi) ter porabo 10,1 litra ter šestlitrski W12 s 368 kilovati (500 konjskimi močmi) ter porabo 11,7 litra. Oba stroja sta opremljena s sistemom COD (cilinder on demand), ki pri umirjeni vožnji izklopi polovico valjev. Najbolj zeleni stroj pa poganja A8 hybrid, torje dvolitrski štirivaljnik in še elektro motor s 180 kilovati in povprečno porabo 6,3 litra.

Nemške cene od 74.500 evrov

V kabini je A8 dobil še nekaj razkošnih in varnostnih dodatkov, cene pa so ostale na ravni predhodnika - v Nemčiji bo stal najmanj 74.500 evrov, na trgu pa bo novembra. Pri nas bo A8 dražji, že zaradi višjega DDV in dodatnih dveh davkov - DMV na prostornino in še izpuste ogljikovega dioksida.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

29.07.2014
FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje