Avto

Japonka v mladostnih krpicah

Toyotin yaris je zgodba o uspehu, a tudi o izgubi mladostne igrivosti, ljubke oblike in vihravosti v zadnji generaciji; yaris trend+ popravlja vtis.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.02.2014 04:57
Dopolnjeno: 27.02.2014 04:57
Čas branja: 2 min

Evropa ljubi majhne avte, sicer ne tako zelo majhne kot Japonska. Zato je Toyota v na stari celini nastopala z modelom starlet, kasneje pa izjemno uspešen in v Evropi izdelan yaris z ljubko obliko, veliko inovativnih rešitev in posledično zelo dobro prodajo. V prejšnji generaciji je bil yaris tudi cenovno zelo dostopen - pri nas je z litrskim motorjem denimo stal manj kot devet tisočakov, zato ni nič nenavadnega, če jih še danes pogosto srečujemo na cestah.

P1111051.1393472211.JPG.c.600px.jpg
Spredaj je yaris trend dobil kromirane obrobe meglenk in kromirano ohišje ogledal,...

Yaris se je zresnil in izgubil simpatije

Nato je prišla tretja generacija - v marsičem sicer precej boljša od druge. A povsem po toyotini navadi je skupaj s plusi (kakovost izdelave, tehnika, varnost) yaris dobil tudi nekaj minusov. Teh sicer (razen redkejših predalov in fiksne zadnje klopi) ne moremo kaznovati z manj točkami v ocenjevalni tabeli, saj gre predvsem za lepotne napake yarisa. Postal je namreč bolj resen po videzu in zasnovi, izgubil je igrivost, tudi nekaj prilagodljivosti. Kupci so to opazili in se pričeli obračati drugam.

P1111081.1393472409.JPG.c.600px.jpg
Zadaj pa led diode v lučeh in spojler nad steklom.

Zapoznela, a posrečena reakcija s trendom

Toyota je reagirala, sicer skromno in pozno, z yarisom trend. Z lično naličenim mestnim malčkom, ki že znane karoserijske oblike barva in spreminja z dodatki in drugimi prijemi. Najbogatejši opremi sol so dodali oznako trend, ki prinaša majhen in debel volan odet v usnje. Naravni material oblači tudi ročico menjalnika z oranžnimi šivi in belimi detajli. Bela barva zaznamuje tudi vrhnji del prednjih sedežev, na prednjem delu ima yaris trend meglenke s kromirano obrobo, na zadnjem pa še led diode v lučeh, kot yaris hybrid. Trend imaše kromirano ohišje stranskih ogledal in 16 palčna kolesa.

P1111075.1393472652.JPG.c.600px.jpg
Yaris trend je v kabini prepoznaven po belih plastičnih oblogah na vratih in armaturni plošči, volanu, prestavni ročici in ročni zavori v usnju in oranžnih šivih ter belih zgornjih delih prednjih sedežev.

Ko pod motorni pokrov porineš še živahen 1,33 litrski bencinski štirivaljnik s 73 kilovati, je kombinacija privlačna. Paket stane 12.950 evrov. Veliko, a yaris ponuja zelo veliko: močan motor, zelo bogato opremo trend+, kul videz in še pet vrat.

Kaj že vemo o yarisu

Dodatki in elegantna bela barva yarisa poživi, bogata oprema razvaja, tehnika pa še vedno prepriča - saj nikoli ni bila slaba. Yaris je ostal majhen, le 3,89 metra dolg avto, a v ničemer vidno ne zaostaja za tekmeci, ki so že zdavnaj presegli štiri metre dolžine. Glede na dolžino je solidno prostoren, tudi na zadnji klopi bosta udobno sedela dva potnika, če bosta prednja do njiju prizanesljiva s pomikom. Prtljažnik s 286 litri sodi celo med največje, ureditev armaturne plošče med bolj urejene, zaslon na dotik na sredinski konzoli (v trendu je serijsko nameščen) pa med bolj enostavne za upravljanje.

Športen duh klasičnega motorja

Na cesti je yaris okreten, zanesljiv, dobro uravnotežen avto, ki ne razkriva vidnih slabosti. Motor je predstavnik stare šole, brez turbo polnilnika in neposrednega vbrizga. V spodnjem območju je obotavljiv, a dovolj močan za tekočo vožnjo in precej miren in tih. Ob priganjanju prek štiri tisoč vrtljajev pa se razživi in prav živah pospešuje do rdečega polja. Yarisu daje tudi nekaj športnega značaja, poraba pa razveseljivo ostaja v mejah normalež: od pet do sedem litrov. Zabaven motor podpirajo tudi lahkoten menjalnik, dobro podvozje ter čvrsti, a skromno oprijemljivi sedeži.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

18.09.2014
FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje