Po Zetschejevih besedah so ameriški vodilni menedžerji zelo praktični in hitro sprejemajo odločitve, kar pa ni vedno dobro. Nemški pa odločitvam posvetijo veliko razmišljanja in raziskovanja ter za vsak primer predlagajo po 500 rešitev. Najboljša je srednja pot
Zetsche je v šaljivem tonu še poudaril, da gre za dve skrajnosti, najboljša pot pa je nekje vmes. Sam se je kot predsednik ameriškega in nemškega dela družbe veliko naučil od obeh svetov in je zato laže premostil kulturne razlike med ameriškimi in nemškimi kupci ter trgom. Znanje, ki ga je osvojil na ameriškem trgu, pa mu bo v prihodnje pomagalo pri nastopih z Daimlerjevimi znamkami v Ameriki, kjer se zadnji dve leti soočajo s precejšnjim zviševanjem cen naftnih derivatov. Dvig cene goriv Daimlerja ne bo ogrozil
Zvišanje cen tekočih goriv predvsem na ameriškem trgu po Zetschejevih besedah, ki zdaj govori le v imenu Daimlerjevih znamk (Mercedes-Benz, Smart in gospodarska vozila Mercedes-Benz), ne bo vplivalo prav veliko na poslovanje koncerna, Severna Amerika pomeni le petino Daimlerjeve svetovne prodaje, v skrajnih razmerah pa bi dvig cen tekočih goriv lahko povzročil desetodstotni padec prodaje v Ameriki, torej dvoodstotnega v celotni prodaji koncerna Daimler. Ob tem je Zetsche poudaril, da bo zvišanje cen goriv udarilo predvsem cenejše, precej manj pa prestižne znamke avtomobilov, kot je na primer Mercedes-Benz. Daimler ne išče novega zakonca, je pa odprt za partnerstva
Po ločitvi Daimlerja in Chryslerja so se v tisku pojavile številne špekulacije, da Daimler razmišlja o povezavi z drugimi proizvajalci, predvsem z največjim tekmecem BMW. Dieter Zetsche je namigovanja odločno zanikal, ni pa izključil možnosti sodelovanja na nekaterih področjih, denimo pri razvoju motorjev. Daimler tako z BMW in General Motorsom že zdaj sodeluje na področju razvoja hibridne tehnologije. Za sodelovanje z BMW pri razvoju motorjev in drugih delov pa je poudaril, da je možna le, če ne ogrozi ugleda znamke. Toyota nas je prehitela, zdaj bo drugače
Na vprašanje, kako je koncern, ki slovi po tehničnih inovacijah, vodstvo na področju hibridne tehnologije prepustil Toyoti, je Zetsche nekoliko nejevoljno odgovoril, da pred desetletjem v Daimlerju še niso bili povsem prepričani, da bodo hibridi gonilo prihodnosti, kot se je to izkazalo danes. Je pa jasno poudaril, da se Toyotino vodstvo na tem področju hitro zmanjšuje, pravzaprav ga kmalu ne bo več imela, kar je pripisal tehnologijam hibridov, motorjev diesotto (kombinacija zasnov dizelskega in bencinskega motorja) in gorivnih celic, ki jih je Daimler predstavil na frankfurtskem avtomobilskem salonu.