Avto

Francoskega leva po 200 letih zapušča družina Peugeot

Kitajski Dongfeng Motor bo za 14 odstotni delež v francoskem proizvajalcu odštel 800 milijonov evrov, družina Peugeot ob delež.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.02.2014 09:47
Čas branja: 1 min

Leta v rdečih številkah so francoski Peugeot in družino Peugeot privedla do brezizhodnega položaja, prodaje deleža podjetja kitajskemu gigantu Dongfeng Motor. Ta bo za 14 odstotni delež v proizvajalcu odštel 800 milijonov evrov, poroča Reuters. Peugeot bo s prodajo deleža pričel z prestrukturiranjem podjetja, nove delnice bo prednostno ponudil obstoječim delničarjem po 7,5 evra na delnico - 41 odstotkov nižji vrednosti kot v ponedeljek. Na ta način želi zbrati tri milijarde evrov sredstev.

Peugeot-308-2014-1600x1200-wallpaper-62.1392713596.jpg.n.600px.jpg

Družina Peugeot po 200 letih ob delež

Družina Peugeot, ki si lasti 25 odstotkov delnic in 38 odstotkov glasovalnih pravic, naj bi po poročanju Reutersa delnice razdelila med Kitajski DongFeng in francosko vlado - ta je Peugeotu priskrbela garancije za sedem milijard evrov posojil, garancija poteče prihodnje leto. Posojila so francoskega proizvajalca držala pri življenju zadnjih šest let. Peugeot je namreč zaradi precejšnje odvisnosti od evropskega trga utrpel hujše posledice recesije - upada prodaje in cen vozil.

Kdo je kitajski velikan

Kitajski Dongfeng Motor je drugi največji proizvajalec avtomobilov na Kitajskem, predlani je izdelal 2,76 milijona vozil lastnih in tujih znamk Citroën, Peugeot, Renault, Nissan, Kia in Honda. Omenjene znamke Dongfeng Motor izdeluje po licenci in v skupnih podjetjih z omenjenimi znamkami avtomobilov. Poleg Dongfenga kitajski trg obvladujejo še drugi proizvajalci, ki delujejo na podoben način. Poleg finančne injekcije naj bi Dongfeng poskrbel za boljšo prodajo Peugeotov na Kitajskem in na trgih južne Azije.

Peugeot od kavnih mlinčkov do avtomobilov

Francoski Peugeot je bil ustanovljen leta 1810 kot proizvajalec orodij, kavnih mlinčkov, šivalnih strojev, celo vojaških nabojev in različnih gospodinjskih pripomočkov. Leta 1889 pa je izdelal prvi avto.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

27.03.2014
FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju

Staremu pregovoru o maju na trgih ni dobro slediti

FINANCE
Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka
Finance
Brez presenečenj
Špela Mikuš Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka 3

Dokler ne bodo prepričani, da se inflacija res bliža dvema odstotkoma, znižanj obrestne mere ni pričakovati, so zapisali pri Fedu.