Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Finalist PAL 2014: Mercedes-benz razred C

Poslovni avto, ki je zelo lep in ob tem zelo slovenski

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.04.2014 12:57
Čas branja: 1 min

Novi Mercedesov razred C je prava osvežitev poslovnega razreda, saj je sodoben, lahek, varčen, a vseeno klasičen, ob tem je tudi najbolj slovenski. Tudi novi razred C je namreč delo slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki se je pri risanju vidno zgledoval po razkošnem razredu S. Lešnik in ekipa so novega C podaljšali za deset centimetrov, na 4,69 metra, v medosju so ga raztegnili za deset centimetrov, na 2,84 metra, prednjo premo pa premaknili daleč naprej. Zadek je znižan in elegantno zaokrožen, vtis, da avto sedi na zadnjih kolesih, so oblikovalci ustvarili tudi s padajočo stransko linijo, ki se dviga prek prednjih bokov in začne spuščati že, ko prestopi odprtino prednjih stranskih vrat.

Vabljeni h glasovanju PAL 2014

Kljub rasti je novi C zaradi napredne gradnje z uporabo lahkih materialov v povprečju za kar sto kilogramov lažji od predhodnika. Petdeset odstotkov konstrukcije je tako po novem narejene iz aluminija. Tudi zato je poraba v povprečju manjša za 20 odstotkov, v njega pa so vgradili številne naprave, ki so sicer šele pred kratkim prišle v razreda S in E. V kabini so oblikovalci priskrbeli več prostora na zadnji klopi, veliko pozornosti so namenili tudi materialom in obliki armaturne plošče. Ta je precej bolj prijetna na videz in otip kot v prejšnjem C. Sredinska konzola je široka in čista, gumbi so skoraj v celoti izginili, njihovo vlogo pa je prevzel vrtljivi gumb, ki ukazuje velikemu zaslonu.

mercedes-c1-xx.1397763925.jpg.o.600px.jpg
Mercedes-benz C je delo slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki se je pri risanju vidno zgledoval po razkošnem razredu S.

Mercedes C bo imel kar 15 motornih različic, na dnu pa je bencinski C 160 s 95 kilovati (129 konjskimi močmi). S ceno 30.856 evrov je C 180 s 115 kilovati cenejši le od lexusa, skupni mesečni strošek pa znaša 1.122 evrov. S takšnim motorjem novi C v povprečju porabi pet litrov goriva na sto prevoženih kilometrov, v izboru za najlepši avto leta 2014 pa se je prebil v finale.

mercedes-c2-xx.1397763926.jpg.o.600px.jpg

mercedes-c3-xx.1397763927.jpg.o.600px.jpg

30.856 evrov je tržna cena mercedes-benza C 180.

1.122 evrov je mesečni najem C 180 z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive

4,3 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba mercedes-benza razred C 180.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
IKT
IKT Ali moramo slediti tehnološkim trendom in kako izbrati tistega, ki je pravi za nas?

Najprej se je treba osredotočiti na vrednost, šele nato na tehnologijo in način izvedbe poslovnih potreb.

Preberite tudi:

17.04.2014
18.09.2014
FINANCE
Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina
Finance
Jana Petkovšek Štakul Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina 2

Direktor ajdovske obrtno-podjetniške zbornice opozarja na razbohoteno obremenjevanje podjetij z birokracijo tako na nacionalni kot na evropski ravni.

FINANCE
Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike
Finance
Nepremičnine
Vasilij Krivec Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike 3

O omejitvah oddajanja stanovanj v turistične namene, pretiranih napovedih o gradnji javnih najemnih stanovanj in napovedanih novih davkih za te namene.

FINANCE
Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke
Finance
DAVKI
Tanja Smrekar Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke 11

Davčni paket je v sklepni fazi priprave, veljati naj bi začel 1. januarja 2025; ali lahko spremembe pričakujete tudi sobodajalci?

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
IKT
Kaj vsem že zmore Microsoft Copilot v okolju Power BI
IKT
BREZPLAČNI WEBINAR PODJETJA B2 BI
IKTPodpornik projekta Kaj vsem že zmore Microsoft Copilot v okolju Power BI

Kako s preprostimi jezikovnimi ukazi do poglobljenih analiz in interaktivnih poročil

FINANCE
Manager
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo (2.)
Manager
Prikaz nasprotnih dejstev
ManagerPrikaz nasprotnih dejstev Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo (2.) 2
FINANCE
Kakšna prihodnost čaka slovensko podjetništvo
Finance
RAZISKAVA Globalnega podjetniškega monitorja
Karin Širec Kakšna prihodnost čaka slovensko podjetništvo

Kazalnik celotne zgodnje podjetniške aktivnosti, ki meri delež nastajajočih in novih podjetnikov med odraslim prebivalstvom, velja za glavni indikator podjetniške dinamike. V letu 2023 je v Sloveniji znašal 7,07 odstotka, kar je pod povprečjem evropskih držav.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.