Avto

Finalist PAL 2014: Lexus GS

Managerski avto, ki vas bogato nagradi, če ga razumete

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

19.05.2014 12:35
Čas branja: 1 min

Japonci se ne dajo in v managerskem razredu vztrajajo z bencinskimi hibridi. Te imajo sicer tudi Nemci, a v Evropi dejansko prodajajo predvsem dizle. In kako se lexusu izide ta zelo redka kombinacija? Če sprejmete nekaj kompromisov, je pravzaprav odlično, če ga znate poslušati in upoštevati njegove muhe. Še posebej po zadnjem znižanju cen. GS300h s skromnejšim hibridom stane celo pod 40 tisočakov, pa ponuja že kar bogato opremo in samodejni menjalnik in tudi zelo varčen motor. Cena je za kar pet tisočakov nižja od primerljivih nemcev, v tem izboru mercedes-benza E 220 CDI in BMW 520d.

lexus-gs-sport1.1397765864.jpg.o.600px.jpg
Lexus GS evropske kupce napada z agresivno obliko, njegov značaj pa je vsaj v različici 300h umirjen.

Na prvi pogled 300h obljublja veliko, skupna moč obeh strojev je 164 kilovatov oziroma 223 konjskih moči, povprečna poraba pa le 4,7 litra. Za ugodno številko je kriv električni motor, ki še posebej v mestu pogosto nadomešča in dopolnjuje bencinskega, zato ta lexus v mestu porabi le 4,5 litra bencina. V resnici pa je razpon porabe lexusovega pogonskega sklopa precej večji. Hitra vožnja, ki prinese tudi dobre zmogljivosti, porabo potisne prek devetih litrov.

Do stotice pospeši v 9,2 sekunde, kar je približno sekundo slabše kot pri nemških štirivaljnih dizlih. Ko pa spustite nogo s plina, začnete izkoriščati električni motor, ki energijo nabira ob pomoči bencinskega, se boste razveselili tihe, umirjene in tudi varčne vožnje, ki v mestu porabo zmanjša tudi pod pet litrov, na daljših vožnjah pa se vrti okoli 6,5 litra. Lexus GS zna razvajati tudi s prostorskim in opremskim razkošjem, denimo kar 12,3-palčnim zaslonom na vrhu sredinske konzole, po katerem se precej preprosto sprehajamo z miško. Dobro se godi tudi potnikom zadaj, saj dobijo veliko prostora, mehke in udobne sedeže ter ugodje tišine hibrida.

lexus-gs-sport2.1397765864.jpg.o.600px.jpg
Skladen zadek in skromen 468-litrski prtljažnik, ki ga zmanjšujejo baterije.

lexus-gs-sport3.1397765865.jpg.o.600px.jpg
Bogato opremljena kabina, kar 12,3-palčni zaslon, ki mu ukazuje miška.

39.900 evrov je tržna cena lexusa GS300h finesse.

1.339 evrov je mesečni najem lexusa GS300h z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive

4,7 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba GS300h eco.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

17.04.2014
FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje