Japonci se ne dajo in v managerskem razredu vztrajajo z bencinskimi hibridi. Te imajo sicer tudi Nemci, a v Evropi dejansko prodajajo predvsem dizle. In kako se lexusu izide ta zelo redka kombinacija? Če sprejmete nekaj kompromisov, je pravzaprav odlično, če ga znate poslušati in upoštevati njegove muhe. Še posebej po zadnjem znižanju cen. GS300h s skromnejšim hibridom stane celo pod 40 tisočakov, pa ponuja že kar bogato opremo in samodejni menjalnik in tudi zelo varčen motor. Cena je za kar pet tisočakov nižja od primerljivih nemcev, v tem izboru mercedes-benza E 220 CDI in BMW 520d.
Na prvi pogled 300h obljublja veliko, skupna moč obeh strojev je 164 kilovatov oziroma 223 konjskih moči, povprečna poraba pa le 4,7 litra. Za ugodno številko je kriv električni motor, ki še posebej v mestu pogosto nadomešča in dopolnjuje bencinskega, zato ta lexus v mestu porabi le 4,5 litra bencina. V resnici pa je razpon porabe lexusovega pogonskega sklopa precej večji. Hitra vožnja, ki prinese tudi dobre zmogljivosti, porabo potisne prek devetih litrov.
Do stotice pospeši v 9,2 sekunde, kar je približno sekundo slabše kot pri nemških štirivaljnih dizlih. Ko pa spustite nogo s plina, začnete izkoriščati električni motor, ki energijo nabira ob pomoči bencinskega, se boste razveselili tihe, umirjene in tudi varčne vožnje, ki v mestu porabo zmanjša tudi pod pet litrov, na daljših vožnjah pa se vrti okoli 6,5 litra. Lexus GS zna razvajati tudi s prostorskim in opremskim razkošjem, denimo kar 12,3-palčnim zaslonom na vrhu sredinske konzole, po katerem se precej preprosto sprehajamo z miško. Dobro se godi tudi potnikom zadaj, saj dobijo veliko prostora, mehke in udobne sedeže ter ugodje tišine hibrida.
1.339 evrov je mesečni najem lexusa GS300h z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
4,7 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba GS300h eco.