BMW je šele dobro začel prodajati električna oziroma hibridna modela i3 in i8 - od prejšnjega tedna tudi pri nas - že razmišljajo o širitvi družine. Vodja raziskav in razvoja pri BMW Klaus Frolich je za Automotive news namreč potrdil, da je nov model že v zgodnji fazi razvoja, na trg pa naj bi prišel okoli leta 2020.
O novem modelu za zdaj ni veliko znanega, zgolj ugiba se lahko o obliki karosrije, vendar po mestnem i3 in športnem i8 lahko pričakujemo limuzino i5, ki naj bi po velikosti konkurirala Tesli model S. Trenutno je za večino proizvajalcev velika težava shranjevanje energije v baterijah, vendar naj bi se to do leta 2020 močno izboljšalo, saj se zmogljivosti vsake tri leta povečajo za 20 odstotkov.
Najboljše razmerje med doseženo razdaljo in številom polnjenj trenutno ponujajo litij-ionske baterije. Baterije iz litija in žvepla obetajo precej daljše prepeljane razdalje z enim polnjenjem, njihova šibkost pa je omogočanje (pre)majhnega števila polnjenj. Magnezij-žveplove baterije pa zaradi večje dostopnosti magnezija v naravi prinašajo nižjo ceno.
Priključni hibrid X5 le ugledal luč sveta
BMW pa je vseeno poskrbel za tiste, ki že danes prisegajo na alternativne pogone - tako so končno predstavili serijsko različico priključno-hibridne različice modela X5. Veliki SUV naj bi povprečno porabil le 3,4 litra goriva, kljub temu, da ga poganja pogosnki sklop s skupno močjo 230 kilovatov (313 KM). Bencinsko moč zagotavlja 2,0-litrski turbo štirivaljnik, ostalo elektromotor. Zgolj na elektriko lahko hibridni X5 prevozi do 31 kilometrov - kar zadostuje za mestne potrebe -, do stotice pa bo pospešil v 6,8 sekunde.