Audi A6 je že stalni gost tega razreda, ne glede na različico ponuja dobro izbiro, saj vseskozi sledi času in ne kaže vidnih slabosti. Čeprav prenova Audijeve šestice pričakovano ne prinaša revolucije - na zunaj denimo le finese, ki predvsem zaradi novih prednjih žarometov in rahlo spremenjene maske poudarjajo njen močni značaj -, so jo v Ingolstadtu opravili z odliko in si tako izbojevali nekaj prednosti pred najbližjimi zasledovalci. Pri zadnji prenovi je dobil spremenjene prednje luči, serijske so ksenonske, doplačilno pa LED ali matrix LED, ki smo jih spoznali že v audiju A8. Ko nemcu podrobneje pogledaš pod kožo, pa je tradicionalno novega veliko več, kot ujame oko. V kabini boste osveženega audija A6 prepoznali po novih barvah, prednjih sedežih, ki za doplačilo lahko hladita ali masirata potnika, spletna povezava je mogoča prek LTE-omrežja, novost pa je tudi spremljanje voznih redov letal, vlakov prek aplikacije, a le v državah, kjer ponudniki storitev to omogočajo. Slovenske železnice denimo tega ne znajo.
evrov je redna in tržna cena audija A6 2.0 TDI 140 kW ultra S-tronic.
1.370
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
4,4
litra je povprečna poraba audija A6 2.0 TDI 140 kW.
Motorji so pridobili moč in postali še varčnejši, v povprečju kar 22 odstotkov. Dvolitrski turbodizel z oznako ultra, ki označuje najbolj varčno različico, zdaj zmore 110 oziroma 140 kilovatov, povprečna poraba pa je le 4,2 litra. Posebnost modelov ultra so med drugim kompozitne vzmeti, ki zamenjujejo jeklene, njihova prednost je za 40 odstotkov manjša masa, ki prinaša 0,3 grama ogljikovega dioksida na sto kilometrov manjše izpuste. V teoriji je zelo varčen tudi bencinski stroj 1.8 TFSI s 140 kilovati in porabo 5,3 litra. Stopničko višje so osveženi trilitrski turbodizli z močjo 160, 200 ali 235 oziroma 240 kilovati moči v različici 3.0 TDI clean diesel competition quattro. Naša izbira je močnejši od dveh dvolitrskih dizelskih motorjev s samodejnim menjalnikom. Z nekaj opreme takšen A6 stane okoli 50 tisoč evrov, njegova vrednost glede na ceno pa je še vedno ena najboljših v tem razredu.