Avto

Atlet med top menedžerji

Osveženi audi A8 je s cenami od 90 do 200 tisoč evrov prišel na trg, med tekmeci velja za najlažjega in najbolj športnega. Hvali se še z inovacijo - LED matrix žarometi.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.02.2014 15:06
Čas branja: 2 min

Audijev zastavonoša A8 vozi že tretji krog, če ne štejemo modela V8. tretja generacija pa je stara že štiri leta, zato je dočakala kar temeljito prenovo. Na zunaj prav veliko sprememb ni, dodelana sta zadek in prednji del - ta ima bolj klasično obliko žarometov in novo masko.

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-20.1391783243.jpg.o.600px.jpg
Limuzina klasičnih potez, dolžine 513 ali 5,25 metra, sedaj z nekaj bolj prefinjenim prednjih in zadnjim delom.

Zadaj pa so posebnost dinamični smerniki, ki s posamičnim vklapljanjem LED-diod rišejo svetlobni trak v smeri, kamor zavijate. Veliko več novega je pod kožo, motorji so močnejši in tudi do liter varčnejši, pomembna novost so inovativnio žarometi LED matrix.

Matrix-led-3.1391783522.jpg.c.600px.jpg
LED matrix žarometi, ki s senčenjem posameznih 25 LED diod oblije nasproti vozeče avtomobile.

Nasproti vozeče oblijejo s svetlobo

Kako deluje audijeva domislica, prva tovrstna na svetu: prednja žarometa LED matrix imata le v nezasenčeni luči po 25 visokosvetlečih diod. Ko kamera zazna nasproti vozeči avto, samodejno izklaplja posamezne diode, dejansko prekine svetilni snop in zaobide avto, ki se vam približuje, hkrati pa vklaplja druge diode in tako osvetljuje druge dele ceste.

Za pametne žaromete od 1.185 do 3.554 evrov

Za trenutno najpametnejše žaromete na trgu boste odšteli vsaj 1.185 evrov, če bo vaš A8 že serijsko opremljen z LED žarometi oziroma 3.554 evrov, če bo opremljen s klasičnimi ksenonskimi žarometi.

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-4b.1391784963.jpg.s.600px.jpg
Osemvaljna bencinska stroja s 309 ali 382 kilovati znata delovati tudi kot štirivaljnika, zato je njuna poraba le okoli deset litrov.

Od 190 do 382 kilovatov moči

Izbira stroja v A8 določa njegovo ceno, brez dodatne opreme seveda. Na dnu cenika, čeprav se to sliši nekoliko nenavadno, je trilitrski turbodizel s 190 kilovati (258 konjskimi močmi), ki v povprečju ob serijskem pogonu quattro porabi le 5,9 litra. Nekaj sto evrov nad njim je motor 2.0 TFSI hybrid, ki združuje dvolitrski bencinski turbo in elektro motor s skupno močjo 180 kilovatov in porabo 6,2 litra. Najmanj 92.800 evrov boste odšteli za A8 3.0 TFSI s 228 kilovati in porabo 7,8 litra (liter manj kot prej). Za različice 4.0 TFSI, 4.2 TDI, S8 (to poganja štirilitrski biturbo s 382 kilovati) in 6,3 W12 pa boste odšteli prek sto, za zadnjega skoraj 200 tisočakov.

Večino modelov smo jeseni preizkusili na mednarodni predstavitvi novega A8. Najbolj se nam je vtisnil v spomin brutalni motor 4.2 TDI s 283 kilovati in 850 nevtonmetri navora, ki do stotice pospeši v 4,7 sekunde.

Odlične številke prinaša lahka karoserija

Za nizko porabo in zelo dobre zmogljivosti A8 v primerjavi s podobno zmogljivimi tekmeci je kriva predvsem njegova zasnova karoserije.

Ta je aluminijasta, v primerjavi s kovinsko tehta za 40 odstotkov manj. V primeru audija A8 je prihranek kar 231 kilogramov. Ko pogledamo najlažji A8, različico 3.0 TFSI, je ta s 1.830 kilogrami suhe teže najlažja štirikolesno gnana managerska limuzina na trgu. Aluminijasto karoserijo ima v tem razredu še jaguar XJ, ostali pa se naslanjajo na različne zlitine jekel različnih kakovosti in aluminija.

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-25.1391785267.jpg.o.600px.jpg

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-2e.1391785308.jpg.o.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

29.07.2014
FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 2

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.