Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
V avtošoli so nas učili, da uporabljamo ogledala, vržemo pogled prek ramen in si ogledamo okolico, preden zapeljemo avto na parkirno mesto. To sicer velja še danes, razlika je le v tem, da nam sodobni avtomobili pri parkiranju lahko izdatno pomagajo s pripomočki, kot so parkirni senzorji in kamere, nekateri pa imajo tudi sisteme za samodejno parkiranje, pri katerih le popuščamo zavoro, vse drugo pa prepustimo avtomobilu. Inštruktorji AMZS Centra varne vožnje na Vranskem svetujejo, naj si za parkiranje vzamemo čas in temu manevru namenimo več pozornosti, saj se navidezno preprosto opravilo še danes pogosto konča z buškami na pločevini.
Z izzivom parkiranja so se spopadli tudi tekmovalci projekta Najboljši poslovni vozniki 2016, ki so za volanom opla mokke X poskušali parkirati čim bližje stožcem. Manj kot centimeter stran od njih so se ustavili tekmovalci podjetij Advantage Austria, Zarja Elektronika, Novi plamen, Slopak, Deloitte in Trias.
Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...
Dežnik na prtljažni polici je lahko hladno orožje
Na tekmovanju smo preizkušali tudi morebitno brezbrižnost tekmovalcev. V posamezne Oplove avtomobile smo jim nastavili dežnik in plastenke z vodo ter preverjali, kaj so z njimi naredili. Dežnik na zadnjo polico? Nikar, pravijo inštruktorji varne vožnje. Pri natovarjanju je zelo pomembno, da vso prtljago spravimo v prtljažni prostor in nič ne pustimo na zadnji polici ali roloju. Pri trku se naletna teža tovora močno poveča, ta pa vselej prileti v kabinski prostor. Pri 50 kilometrih na uro pri čelnem trku se naletna teža predmeta poveča za 25-krat, zato je pomembno, da so predmeti pravilno zloženi, težji denimo čim niže in čim bliže hrbtišču zadnje klopi, saj se predmeti na polici ali roloju pri trku spremenijo v hladno orožje, nam in drugim potnikom priletijo v glavo, posledica pa so ponavadi močne poškodbe ali celo smrt.
Najbolj običajen primer takšnega hladnega orožja je dežnik, spravljen na zadnji polici, tudi dvigalka ali prenosni računalnik nista redkost, posledice so še hujše. Prtljago je tudi v prtljažniku treba ustrezno pričvrstiti. Pri sodobnih avtomobilih to ni več težava, saj je večina opremljena z različnimi kavlji, drsniki in zaponkami, ki omogočajo fiksno namestitev prtljage. Če avto teh dodatkov vendarle nima, kose prtljage ustrezno založimo z drugimi in jih naložimo čim bliže zadnje stene ob hrbtišče sedežev. Tudi če osnovna prostornina prtljažnika ne zadošča in moramo rolo ali polico sneti, je treba prtljago zaščititi, da ne bo padla v kabino.
Če avto teh dodatkov nima vgrajenih, pa lahko različne mreže in druge zaščite najdemo pri prodajalcih dodatne opreme. Tekmovalci iz 26 podjetij so se izkazali za zelo vestne, saj so prav vsi dežnik pospravili v prtljažnik, plastenke vode pa v za to namenjene utore.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Nič ne de, če na službenih poteh v avtomobilu prepevate na ves glas. Škodljivih posledic skoraj ne bo, povsem drugače pa je, če vam odnese zadek. Ali veste, kaj storiti, da boste na cilj prišli varno?
Preverili smo, katere vrline ima lanski poslovni avto leta opel insignia, testna različica z živahnim bencinskim motorjem in ceno okoli 25 tisoč evrov. Nova insignia je nasprotje prejšnje, ponuja več vsebine, vsaj v testni različici pa manj za oči.
Mokka X torej sodi v zgornji del Oplove ponudbe B SUV, poleg tega je zadnji SUV Oplove zasnove s karoserijo, motorji in drugimi deli vred. Različica 1.4 turbo innovation s samodejnim menjalnikom tekmece išče razred višje.
Drsenje po ledeni, delno zasneženi in različno oprijemljivi podlagi s štirikolesno gnanimi opli insigniami na prvi pogled deluje kot igrišče za velike otroke, ki sproščajo adrenalin in izživljajo vse tisto, kar je v prometu prepovedano.