Včeraj se je predstavitve novega mercedes-benza A udeležil tudi predsednik uprave Daimlerja Dieter Zetsche. Z novim razredom A ima velike načrte, pomagal mu bo doseči rast prodaje in dobička ter osvojiti nove kupce.
Katere kupce želite osvojiti z novim razredom A?
Vsekakor kupce v rastočem razredu prestižnih kompaktnih avtov in tudi kupce običajnih znamk. Novi A bo pridobil veliko kupcev drugih znamk, zato nam bo omogočil rast prodaje v Evropi in po svetu.
Je A le za Evropejce ali tudi za Azijce in druge narode?
Mercedes-benz razreda A je vsekakor globalni avto, vprašanje je le, s katerimi njegovimi različicami bomo napadli druge trge. Tudi v Aziji bo namreč rasla potreba po manjših prestižnih avtomobilih. Novi A se bo v letu in pol pojavil še v treh karoserijskih različicah.
Lahko z najmanjšim mercedes-benzom dosegate enako dobičkonosnost kot z velikimi mercedesi?
Nikakor ne, bo pa A vsekakor bolj dobičkonosen od tekmecev.
Kako boste to dosegli?
Z učinkovitimi ukrepi na vseh področjih, pri nabavi sestavnih delov, materialov, tudi proizvodnji v novi tovarni na Madžarskem, ki bo izdelovala druge različice razreda A.
Boste z Renaultom skupaj snovali tudi osebne avtomobile? Lahko ob tem zadržite prestižen ugled?
Več kot 65 odstotkov delov razvijejo in izdelajo dobavitelji, preostanek delov pa bo pri naši znamki vselej na višji ravni. Osebni program Mercedes-Benza sodi v prestižni razred, drugače je pri dostavnem programu in znamki Smart, kjer tesneje sodelujemo z Renaultom.