Avto

(foto) Skavt v času nastopaških planincev

Škoda octavia scout je eden redkih terenskih karavanov na trgu, prinaša štirikolesni pogon, več robustnosti in zadržuje prednosti klasične zasnove

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.09.2014 12:10
Čas branja: 2 min

Allroad, alltrack in scout so oznake, ki jih neguje Skupina Volkswagen. Vse pa označujejo terenske različice klasičnih karavanov, ki se vozijo vzporednos s precej bolj priljubljenimi športnimi terenci. Oznaka scout pripada škodini octavii v karavanski različici, ta pa je pretekli teden zapeljala na naš trg s cenami med 28 in 32 tisoč evrov.

octavia-scout-predstavitev-021.1411984915.JPG.c.600px.jpg
Škoda octavia scout je za 3,1 centimetra višja od klasične octavie combi, ob tem ima vselej štirikolesni pogon s haldex sklopko pete generacije, elektronsko zaporo diferenciala EDS in zaščito podvozja.

Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev. Poleg tega ima zasnova terenskega karavana tudi številne prednosti pred klasičnimi športnimi terenci istega razreda. V primeru octavie scout so to vsekakor uporabnost, torej velikost in dolžina prtljažnega prostora, ki sega do 610 oziroma 1.740 litrov ob podrti zadnji klopi, ugodnejša cena v primerjavi s pravimi športnimi terenci, skromnejša teža in posledično boljše zmogljivosti ob enakem pogonu ter manjša poraba goriva in boljše vozne lastnosti na cesti.

Višja in robustnejša

Nova octavia scout je ob tem, še bolj kot njena predhodnica, precej zmogljiva tudi zunaj asfaltiranih cest. To ji omogoča 17,1 centimetrska oddaljenost od tal (za 3,1 centimetre več od klasične octavie combi), štirikolesni pogon z elektronsko razdelitvijo moči in haldex sklopko pete generacije, serijska elektronska zapora diferenciala EDS ter zaščita podvozja, ki tega varuje pred poškodbami na terenu.

Pogon je enak kot v octavii kombi 4x4, ostale spremembe pa scouta tudi optično precej ločijo od klasične octavie.

Vselej štirikolesni pogon in le zmogljivi motorji

Kot se spodobi je scout vselej gnan prek štirih koles, pod motornim pokrovom pa so le zelo zmogljivi motorji. Najcenejši je scout z dvolitrskim turbodizlom s 103 kilovati, ki stane dobrih 28 tisočakov. Za bencinski 1.8 TFSI s 132 kilovati boste odšteli 31 tisočakov, za dizelski scout z zmogljivejšim motorjem 2.0 TDI s 135 kilovati pa 32 tisoč evrov.

Foto: Mila Pečoler

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

23.07.2014
20.05.2013
FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 2

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.