Toyota je med pionirji hibridne tehnologije, saj je prvi hibridni model predstavila leta 1997, med varčnimi hibridnimi vozili pa je tudi mali yaris.
Yarisu so s prenovo dovolili nekaj korakov nazaj k igrivosti. Novih je prek tisoč delov, malček je dobil nekaj lepotnih popravkov, s čimer se laže kosa s tekmeci. Prenovljenega yarisa boste spoznali po drugačnih odbijačih, žarometih, dnevnih led-lučeh, maski in pokrovu prtljažnika. Spremenjen je tudi dizajn litih platišč in dodani sta dve novi karoserijski barvi.
Popravkov je bila deležna tudi notranjost, kjer so poskušali predvsem povečati občutek prostornosti in dinamike. Raven kakovosti so pomaknili še stopničko više, kupcem pa je na voljo tudi več barvnih kombinacij in opreme, novost je tudi večnamenski zaslon med merilniki. Inženirji so se posvetili tudi boljši zvočni izolaciji, učvrstili podvozje in avtu namenili natančnejši volan za večji užitek v vožnji.
A drugačnost yarisa se še najbolje kaže pri izbiri pogona, kjer je na voljo tudi hibridna različica. Ta se zdi za mestne ulice in pogosta zaviranja, speljevanja ter pospeševanja kot naročena. Neskončnostopenjski CVT-menjalnik poskrbi za vedno optimalno razmerje prenosa moči, usklajena kombinacija 1,5-litrskega bencinskega in električnega motorja s skupno močjo 74 kilovatov (101 konjska moč) pa združuje dobre pospeške in zmerno porabo goriva – ta znaša le 3,3 litra. Zgolj z elektromotorjem lahko z nežno nogo prevozimo okrog dva kilometra in pol, pri čemer hitrost ne sme preseči 50 kilometrov na uro. Odlično za vožnjo po mestu, kjer s tihim delovanjem in lahkotno zmogljivostjo prežene stres mestne vožnje. Zunaj njega elektromotor nekoliko pomaga pri vožnji v klanec, tehnika med vožnjo sicer povsem samodejno preklaplja med pogoni.