VW e-golf je bil pred časom deležen prenove, ki mu je prinesla več tehničnih sprememb, v osnovi pa ostaja električni avto, ki je nastal na platformi, namenjeni klasični pogonski tehniki.
Inženirji so bili tako prisiljeni v nekatere kompromise, ki zmanjšajo učinkovitost, vendar pa ima takšen električni avtomobil veliko delov, ki si jih deli s klasično gnanimi različicami, zato so lahko popravila mnogo cenejša. A posvetimo se tehniki. Uradni doseg prenovljenega modela je 300 kilometrov. Nekaj zaslug za to ima malce bolj učinkovita pogonska tehnika, večino pa nova baterija, ki ima ob enakem volumnu in le malce večji masi občutno večjo zmogljivost. Ta se je s 24,2 kilovatne ure povečala na kar 35,8 kilovatne ure uporabne zmogljivosti.
Nova v e-golfu pa ni le baterija, ampak tudi motor, ki zdaj zmore 136 namesto 115 »konjev«. Inženirji so ob tem optimizirali inverterski sklop, zato je električni golf zdaj še bolj varčen. Pri tem mu deloma pomaga tudi nov asistenčni sistem, ki voznika opozori, naj popusti stopalko za plin, ko se približuje nižji omejitvi ali ovinku, še preden ta opazi spremembo. Po novem je povečana moč regeneracije, s stopalko zavore pa je tako treba zavirati tako rekoč le še za popolno ustavitev. Tudi po prenovi ima e-golf še vedno možnost polnjenja na hitrih polnilnih postajah standarda CCS (a z le 40 kilovati moči), poleg tega ima vgrajen 7,2-kilovatni polnilnik za polnjenje z izmeničnim tokom, ki ga uporabljamo doma ali na klasičnih polnilnih postajah. E-golfa boste za vsaj stokilometrsko vožnjo tako napolnili v dobri uri in pol.
Volkswagen e-golf je pri nas tudi nadpovprečno dobro opremljen, saj je v serijski opremi tudi najzmogljivejša navigacija, za polno opremljenost (paket asistenčnih sistemov, LED-žarometi, toplotna črpalka, digitalni merilniki) pa je treba dodati tri tisočake. Ob upoštevanju subvencije Eko sklada e-golf kupca v osnovi stane dobrih 32 tisočakov, dobro opremljen pa 35 tisočakov.