Prav veliko še ni znanega, le oblikovne poteze, ureditev kabine, zunanje mere in nekaj tehničnih sistemov. Mersko se je santa fe potegnil do 4,77 metra dolžine in 1,89 metra širine in je tako že skorajda vstopil razred višje, v D SUV. Vseeno novinec ostaja srednjerazredni SUV, kjer se za kupce bori z renaultom koleosom, nissanom x-trailom, kio sorento in nekaj drugimi.
To je že četrta generacija tega uspešnega modela, ki je prodajno pot začel daljnega leta 2001 in se kljub nenavadni obliki prednjega dela zapisal med prodajne uspešnice. Že drugi santa fe je bil bolj skladen, tretji bolj resen, četrti pa stavi na bolj sodoben dizajn in delno povzema tudi obline manjše kone.
V Hyundaiju trdijo, da je novinec prostorsko pred tekmeci, omenjajo tudi prestižnost čeprav ni neposreden tekmec BMW X3, volvu XC60 in drugim, ter družinsko naravnanost.
Tehnično k tej znamki prinaša nekatere nove sisteme. Denimo rear cross traffic collision avoidance assist s katerim voznika opozarja in samodejno ukrepa – zavira na prečni promet, ki se približuje zadnjemu delu vozila (pri izvozu iz parkirišča na cesto), Safety exit assist pa omili nesreče pri naletu od zadaj, tako da za kratek čas zaklene vrata vozila in tako omogoči lažje odpiranje po nesreči.
Več podrobnosti o novincu bo znanih v začetku marca, ko bo santa fe predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi.
Prve tri generacije, ki so tlakovale pot novincu
Foto: Hyundai