Avto

Nova ford fiesta s težkim bremenom predhodnice

Nova fiesta prinaša nekoliko popravljene karoserijske poteze, več prostora, novo potniško kabino in bogato založenost s sistemi aktivne varnosti. Pri nas bo sredi prihodnjega leta.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.12.2016 17:55
Čas branja: 4 min
Nova ford fiesta s težkim bremenom predhodnice
Ford fiesta active bo opremljena s plastičnimi obrobami blatnikov in pragov, strešnimi vodili in drugačnimi tkaninami v kabini. Ob tem bo nekaj višja od klasične fieste.

Nemški Ford je aktualno generacijo prodajal kar devet let, in to zelo uspešno, še lani je bila prva v prodaji majhnih avtov v Evropi, letos je bila druga. Nova fiesta, razkrita včeraj, tako s seboj vozi težko breme uspešne predhodnice. Kaj ponuja?

Prvakinja do pozne starosti

Aktualna ford fiesta je lani, kljub osmim letom starosti tega modela z vmesno prenovo, osvojila prestol v prodaji malih avtomobilov B-razreda v Evropi. Našla je prek 314 tisoč kupcev in s tem rezultatom ugnala precej mlajše tekmice. V prvih treh četrtletjih je njena sapa nekoliko pošla, prepričala je 230.375 kupcev, kar je sedem odstotkov manj kot v istem obdobju lani in dobrih sedem tisoč manj od prvouvrščenega volkswagna pola.

Prav zaradi uspešne predhodnice nova fiesta na zunaj ne ponuja revolucionarnih sprememb. Prednji del je ohranil šestkotno masko, v blatnike zajedajoče se podolgovate žaromete in hitro spuščajoč motorni pokrov. Stranska linija je zelo podobna, zadek pa ima zajetnejše žaromete, ki so podobni tistim pri enoprostorskem bratrancu B-maxu.

Fiesta active s pustolovskim duhom

Fiesta bo v novi izdaji na voljo s številnimi paketi, med drugim s športnim ST line, razkošnim vignale, titanium in novim active, ki prinaša nekaj pustolovskega duha. Opremljena bo s plastičnimi obrobami blatnikov in pragov, strešnimi vodili in drugačnimi tkaninami v kabini. Ob tem bo nekaj višja od klasične fieste.

Fiesta je v dolžino pridobila sedem centimetrov (zdaj meri 4,04 metra). Prednji kolotek je širši za tri centimetre, zadnji za centimeter, medosna razdalja pa se je podaljšala za štiri milimetre. Spremembe bodo še izboljšale vozniško izkušnjo in dinamiko fieste, obljubljajo v Fordu. V odprtine bodo sodila tudi 18-palčna kolesa, zračni upor nove fieste pa je s koeficientom 0,286 nekoliko izboljšan.

V potniški kabini nova fiesta prinaša veliko svežine. Po trditvah inženirjev je armaturna plošča oblečena v kakovostnejšo plastiko, velik 6,5- ali osempalčni osrednji zaslon na sredinski konzoli je odnesel polovico gumbov. Fiesta bo kupcem ponudila komunikacijski in infozabavni sistem SYNC tretje generacije, ki bo omogočal nastavljanje radia, navigacije, povezljivost s telefoni in drugimi napravami s preprostimi govornimi ukazi. Z ukazi »I need a coffee«, »I need a petrol« vas bo fiesta z navigacijskimi podatki usmerila do prvega lokala ali bencinske črpalke. SYNC 3, povezljiv z androidnimi in Applovimi napravami, prinaša tudi kopico uporabnih aplikacij.

Inženirji so delno odpravili tudi eno največjih pomanjkljivosti aktualne fieste – utesnjenost zadnje kopi. Potniki na zadnjih sedežih pa so pridobili 16 milimetrov prostora za kolena, sedeži so mehkejši in ob tem ponujajo boljšo bočno oporo. Sredinski naslon za roke med prednjima sedežema po trditvah Forda omogoča primeren položaj 19 odstotkom več voznikov kot prej. Po višini nastavljiv voznikov sedež ponuja boljšo oporo hrbtenici, izboljšan je tudi položaj vzglavnika.

Predal pred sopotnikom je večji za 20 odstotkov, odprtina na sredinski konzoli sprejme litrsko plastenko, v zadnja stranska vrata pa lahko pospravite pollitrsko plastenko. Odprtina prtljažnika je širša, zato omogoča lažje nakladanje vanj.

Fiesta je veliko pridobila tudi na področju varnosti. Nekatere različice bodo opremljene z asistenčnimi sistemi z dvema kamerama, tremi radarji in 12 senzorji, ki bodo spremljali okolico v 360-stopinjskem kotu in 130 metrov daleč. Fiesta bo prvi ford z nadgrajenim sistemom za zaviranje v sili, ki bo zaznaval tudi pešce na ali ob cesti. Novost je tudi samodejno parkiranje, ko bo samodejno vklopil zavoro ob približevanju z naslednjim vozilom.

Fiesta bo imela tudi sistem za prepoznavo prometnih znakov, samodejni vklop nezasenčenih žarometov in sistem za opozarjanje pred trkom z drugim vozilom, ko bomo vzvratno zapeljali s parkirnega mesta. Poleg tega si boste v fiesti lahko omislili aktivni radarski tempomat, sistem za prepoznavo prometa v mrtvem kotu, omejevalnik hitrosti, opozorilnik premajhne razdalje pred spredaj vozečimi, sistem za vožnjo znotraj voznega pasu in sistem za opozorilo pred čelnim trkom.

Motorni del bo zgrajen okoli znanega litrskega turbotrivaljnika 1.0 ecoboost v treh zmogljivostnih različicah s 74, 92 in 103 kilovati (100, 125 in 140 konjskih moči). Povezani bodo z novim šeststopenjskim ročnim menjalnikom z zmanjšanim trenjem in znanim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom v najšibkejši različici motorja 1.0 ecoboost. Na dnu ponudbe bo 1,1-litrski klasični trivaljnik z 51 oziroma 63 kilovati (70 oziroma 85 konjskih moči). Dizelski del ponudbe pa bo pomenil 1,5-litrski TDCi z močjo do 88 kilovatov (120 konjskih moči).

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Večna mladenka z novimi aduti
Avto
AvtoMatej Kačič Večna mladenka z novimi aduti

Ford fiesta ni le najbolje prodajani avto v Evropi, ampak z 1,0-litrskim EcoBoost motorjem ponuja precej cestnih užitkov, v različici Titanium pa razvaja še z udobjem, bogato opremo in varnostnimi dodatki.

FINANCE
Avto
Ima vse, kar potrebujete
Avto
AvtoMatej Kačič Ima vse, kar potrebujete

Ford fiesta: Fordova frajla na pogled ostaja stara znanka, zato pa je mladostna v kabini in predvsem zelo varna.

FINANCE
Avto
Krepostna športnica za razigrane mladce
Avto
AvtoMatej Kačič Krepostna športnica za razigrane mladce

Ford fiesta s poskočnim 140-konjskim turbotrivaljnikom, odličnimi voznimi lastnostmi in v športni opravi ST-Line se dobro znajde tudi v družbi, kjer pogovor krojijo kratice ST, GTI in RS.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Avto, ki prinaša nove trende
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prinaša nove trende

Ford fiesta active ni le robustna različica fieste, ampak izjemno pomemben avto, ki prinaša nov trend snovanja avtomobilov.

FINANCE
Avto
Fiesta ST je samozavestno obula velike škornje predhodnice
Avto
AvtoMiloš Milač Fiesta ST je samozavestno obula velike škornje predhodnice

Nova fiesta ST je močnejša, hitrejša in varčnejša od prejšnje, poganja pa jo le 1,5-litrski trivaljni turbo s kar 200 konji; dodana vrednost skupaj s prilagoditvami okoljskim predpisom prinaša tudi višjo ceno - najmanj 24.630 evrov

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.