Avto

Lepa Italijanka za domače avtomobilske sladokusce

Na njeni strani so zgodovina, hitrost in lepota, poslej pa tudi dosegljivost – na slovenske ceste je s ceno od 29.990 evrov zapeljala Alfa Romeo giulia.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.10.2016 00:32
Čas branja: 4 min
Lepa Italijanka za domače avtomobilske sladokusce
Težko pričakovana novost s kačo in ščitom je zdaj končno prišla tudi v Slovenijo, od prejšnjega tedna pa pravi Alfisti le še računajo, kdaj si jo bodo lahko privoščili. Foto: Picasa

Veliki Henry Ford je dvignil klobuk, kadar jo je videl, velemojster Enzo Ferrari pa je zajokal kot otrok, ko ji je bil končno kos. Alfa Romeo je segla v srce največjih, njen mit v Italiji in drugod pa živi od leta 1910, ko so v Milanu ustanovili družbo ALFA, priimek pa ji je nekaj let pozneje nadel inženir in podjetnik Nicola Romeo.

Od takrat je slavna Italijanka doživljala vzpone in padce, po zadnjem pa naj bi se pobrala s povsem novo giulio. Uspešnica s takšnim imenom je srca kupcev in lovorike osvajala od leta 1962, v polnem desetletju so jih prodali kar milijon. Novodobna giulia je bila zadnja leta ena najbolj vročih snovi za pogovore med avtomobilistični navdušenci, sploh ker so Italijani sveto obljubili, da bo po 30 letih pogon spet zadaj.

Alfa Romeo je držala besedo, obenem pa so prefinjeno združili dediščino, hitrost in lepoto. Na cesti je nezgrešljiva, njeno pojavo okrepijo LED žarometi in biksenonske luči, s strani jo zaznamujeta kratek previs in dolg pokrov motorja, zadaj pa spojler. Kabina je zmes športnosti in elegance, primerno prostorna in zelo ergonomska.

Na seznamu varnostne opreme je ob šestih zračnih balzinah serijsko sistem za samodejno zaviranje v sili in opozorilo v primeru naleta, ki prepoznava pešce, giulia pa je tudi dobila 5 zvezdic na preizkusnem EuroNCAP trku. Na seznamu serijske opreme je med drugim dvopodročna klimatska naprava, DNA izbira profila vožnje (Dynamic, Natural in Advanced Efficiency), 6,5-palčni osrednji zaslon ter gumb za zagon motorja na volanu.

Pod pločevino so Italijani spletli športne gene. Spredaj so namreč dvojna prečna vodila, zadaj natančna večvodilska prema, kar omogoča natančno vožnjo, odzivnost in varnost, obenem se lahko pohvali z najmanjšim obračalnim krogom v segmentu – znaša 10,8 metra.

V novo giulio smo prvič sedli že pred dobrim mesecem. Med prvimi odpeljanimi kilometri iz Ljubljane v Torino in nazaj smo našli zgolj pohvale na račun zmogljivega 150-konjskega dizelskega motorja, udobja in vozne lastnosti, na tovarniški progi v Baloccu pa smo preizkusili 180-konjski dizel in brutalno 510-konjsko različico QV. Divja giulia je dokazala, da je čakanja na pravo Alfo Romeo vendarle konec in da lahko konkurenco – predvsem nemško – upravičeno skrbi.

Težko pričakovana novost s kačo in ščitom je zdaj končno prišla tudi v Slovenijo, od prejšnjega tedna pa pravi Alfisti le še računajo, kdaj si jo bodo lahko privoščili. Kdor bo pohitel, lahko do konca leta računa na popust v višini 4.500 evrov, na voljo pa je več limuzinskih izvedenk – karavana za zdaj ne bo.

Na vrhu ponudbe je seveda različica QV z 2,9-litrskim šestvaljnim biturbo motorjem, ki so ga razvili pri Ferrariju. Da s svojo atraktivno podobo, ki jo poudarjajo štiri izpušne cevi in difuzor na zadku, aktivni spojler na nosu, kopica aerodinamičnih dodatkov iz ogljikovih vlaken ter posebna 19-palčna platišča privablja poglede ni dvoma, obenem pa odkrito tipa nemške mišice, ki se skrivajo za črkami AMG, M in RS.

Pravi balzam za dušo je tudi zvok, med slovensko premiero na Vranskem tako ni grmelo zgolj na nebu. Giulia QV pri nas stane najmanj 84.990 evrov, ne glede na ročni ali 8-stopenjski samodejni ZF menjalnik, užitek na cesti pa ob zmogljivem motorju podkrepi še sistem vektorskega usmerjanja navora v zadnjem diferencialu, ki ves čas usmerja navor na kolo z največ oprijema.

Manj pekoča je različica Veloce, ki bo na voljo v dveh motornih različicah. 2,2-litrski turbodizel bo postregel z močjo 154 kilovatov (210 KM) ter 470 Nm navora, dvolitrskim turbobencinar pa 206 kilovatov (280 KM) in 400 Nm navora. Obe sta opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ter štirikolesnim pogonom Q4, kjer se v osnovi 100-odstotkov moči prenaša na zadnji kolesni par, po potrebi pa do 60 odstotkov na prednji par. Veloce je tudi bogato opremljena, za dizel bo treba ošteti 46.990 evrov, za bencinarja pa 48.490 evrov.

Približno sto Slovencev na leto pa se bo odločilo za klasično limuzinsko izvedbo giulie, ki je do konca leta na voljo za 29.990 evrov. Kupec dobi 2,2-litrski turbodizel s 110 kilovati (150 KM) in 380 Nm navora ter 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Enak motor je na voljo tudi v močnejši, 180-konjski različici, ki ponudi 450 Nm navora, ljubitelje bencinskih hlapov pa bo potešil 2,0-litrski turbobencinar s 147 kilovati (200 KM) in 330 Nm navora.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi
Avto
AvtoUroš Božin Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 7

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost superšprotnikov. Osemvaljna različica 63 S se baha s kar 639 »konji«.

FINANCE
Avto
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij
Avto
AvtoUroš Božin Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani
Avto
AvtoJanez Kovačič Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa tudi stane približno toliko.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču
Avto
AvtoMatej Kačič Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču 3

Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!

FINANCE
Avto
Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s štirikolesnim pogonom 4Matic.

FINANCE
Avto
Lepota in moč z roko v roki
Avto
AvtoMatej Kačič Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25 Slovencev.

FINANCE
Avto
Številni obrazi naprednega mercedesa C
Avto
AvtoJanez Kovačič Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši izvedbi pa bo od septembra naprodaj za 31.500 evrov. Vozili smo ga v Luksemburgu.