Avto

Fordova neomajna želja po prestižu je pripeljala vignale

Vignale v forde prinaša res bogato opremo in boljšo storitev za ceno avtov prestižnih znamk, ki so precej skromneje opremljeni

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.09.2016 23:05
Čas branja: 3 min
Fordova neomajna želja po prestižu je pripeljala vignale
Mondeo vignale s pribitkom kar osem tisoč evrov v primerjavi s paketom titanium, a res bogato opremo, denimo z več kromastimi deli na karoseriji, posebnimi kolesi, mehkim usnjem na sedežih in armaturni plošči, dodatno zvočno izolacijo, ki trušč zmanjša za dva (motor) oziroma tri (podvozje) decibele, Sonyjevim avdiosistemom z desetkanalnim ojačevalnikom in 12 zvočniki, vmesnikom sync tretje generacije in povečanim nadzorom kakovosti za dodatnih sto točk.

Fordova želja vstopiti v prestižni razred, saj veste, tja, kjer kraljujejo BMW, Audi in Mercedes-Benz, pa še kakšna znamka, je izjemno. Ko se je ločil od pravih prestižnih znamk, kot so Aston Martin, Land Rover, Jaguar in Volvo, so v tej ameriški oziroma v Evropi nemški znamki pogosto poudarili, da so v prestižnem razredu vseskozi navzoči z opremskimi paketi. Veliko kupcev je v preteklosti, tudi danes, izbralo paket titanium, ki je bogat, a nikakor ne razkošen. Pri mondeu 2.0 TDCi s 110 kilovati denimo stane 25.100 evrov, pri Fordu pomeni nekaj takega kot pri Volkswagnu comfortline ali malo višji highline ter pri Oplu cosmo, morda innovation.

Da gredo v denar dobro opremljeni fordi, je dobro za znamko, tudi za kupce, ki za ugoden denar dobijo dobro opremo. Nikakor pa paket titanium ne more tekmovati s sicer bolj skromnimi paketi v audijih, BMW in mercedes-benzih, to je tudi jasno. Zato Ford ni miroval, želja po prestižnem razredu je ostala. Podkrepila jo je še ekonomska upravičenost, saj prestižneži v prodaji rastejo v skoraj vseh velikostnih razredih. Volva ne bo več nazaj, Jaguarja in Land Roverja tudi ne, jima je predobro v kitajskih in indijskih rokah.

Ford je luksuz medtem okusil z edgeem, najdražjim fordom v Evropi ta hip (z izjemo mustanga), in ga namenil direktorjem. Tistim, ki zelo radi posegajo po nemški trojici.

Poleg tega si je izbral še drugo pot za vstop med zvezde. Zdajšnje modele je opremil s posebnim paketom, ki je še precej bogatejši kot titanium, in mu dodal še paket, ki storitve dvigujejo na višjo raven, morda še višjo kot pri nemški trojici. Rodil se je vignale, ki je prejšnji petek (sprva v mondeu in S-maxu, pozneje še v drugih modelih) zapeljal tudi na naš trg.

Ime si je sposodil pri italijanski karosernici, ki je v daljni preteklosti slovela po izjemnih kočijah, pozneje tudi po avtomobilih. Mondea in S-maxa, prva s tem imenom, je opremil z več kromastimi deli na karoseriji, posebnimi kolesi, mehkim usnjem na sedežih in armaturni plošči, dodatno zvočno izolacijo, ki trušč zmanjša za dva (motor) oziroma tri (podvozje) decibele, Sonyjevim avdiosistemom z desetkanalnim ojačevalnikom in 12 zvočniki, vmesnikom sync tretje generacije in povečanim nadzorom kakovosti za dodatnih sto točk. Prve tri redne servise in tri podrobna čiščenja avtomobila na leto je vključil v ceno. Prevzem in dostava avtomobila, namenjenega na servis, pa sta del dodatne (doplačljive) ponudbe.

Sicer je doplačil zelo malo, vignale v mondeu in S-maxu prinaša usnje, varnost, kamero, 18-palčna kolesa, kovinsko barvo, LED-žaromete … skratka, vse tisto, za kar je treba pri nemški trojici drago doplačati. Pri Fordu pa to ponujajo za sicer konkretno višjo ceno – pri mondeu je pribitek osem tisoč evrov, različica 2.0 TDCi s vignale s 132 kilovati s popustom stane 34.260 evrov (ja, popusti so ostali, a so manjši kot pri običajnem mondeu, igra številk pač!). Res pa je tudi, da je cena še vedno nižja kot pri teoretičnih tekmecih, BMW 320d, audiju A4 2.0 TDI 140 kW in mercedes-benzu C 220d, kljub precej skromnejši opremi prestižnih nemcev. Za S-max vignale boste odšteli najmanj 40 tisoč, za edge vignale pa skoraj 55 tisoč evrov.

Ali bodo kupci namesto po prestižnih znamkah posegali po fordih vignale, še ni znano. Vsebinska ponudba je vsekakor dobra, cena ugodna glede na bogato opremo, dodelave in storitve.  


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju

FINANCE
Manager
Fordov model T – zakaj so ga množice vzljubile in nato zapustile
Manager
ManagerSmilja Štravs Fordov model T – zakaj so ga množice vzljubile in nato zapustile

Fordov model T, znan tudi pod vzdevkom Tin Lizzie, ki ga je Ford Motor Company na trg poslal pred 110 leti, je prvi avtomobil, ki je postal cenovno dostopen tudi kupcem srednjega razreda.

FINANCE
Avto
Vse bolj spregledana kombinacija prostora in luksuza
Avto
AvtoJanez Kovačič Vse bolj spregledana kombinacija prostora in luksuza

Ford S-max v dveh različnih izvedbah je zelo spodoben veliki enoprostorec, ki se neupravičeno vozi v senci modnih športnih terencev

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Ima vse, kar potrebujete
Avto
AvtoMatej Kačič Ima vse, kar potrebujete

Ford fiesta: Fordova frajla na pogled ostaja stara znanka, zato pa je mladostna v kabini in predvsem zelo varna.

IZVOZNIKI
Novice
Legendarna transitova zmogljivost
Izvozniki.si
NoviceSpletni oglasi Legendarna transitova zmogljivost
FINANCE
Avto
Prenova za Fordovega prvaka
Avto
AvtoBoštjan Paušer Prenova za Fordovega prvaka 1

Podrobna prenova, imenitnejša in uporabnejša kabina ter nov motor v treh različicah za Fordovega prodajnega prvaka transit in tourneo custom

FINANCE
Avto
Ford edge s prenovo pametnejši, napada pa samo z dizelskimi motorji
Avto
AvtoUroš Božin Ford edge s prenovo pametnejši, napada pa samo z dizelskimi motorji

Edgeu so s prenovo namenili kopico novih asistenčnih varnostnih sistemov, nova zmogljiva dizelski motor in menjalnik. Prvič bo na voljo tudi s športnim paketom opreme ST-line.