Avto

S prenovo je »mali Ferrari« pridobil tudi nekaj mišic

Fiatov specialist Abarth pri nas za enak denar kot prej ponuja prenovljeni model 595, poleg rahlih kozmetičnih sprememb in sladkorčkov v notranjosti pa je pridobil še nekaj konjev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.09.2016 00:01
Čas branja: 5 min

Fiat je lani prenovil reinkarnacijo modela 500, prikupna in prodajno uspešna novodobna ikona pa je bila deležna rekordnih 1.900 sprememb. Italijani so se osvežitve lotili zelo prefinjeno, razen drugačnih luči spredaj in zadaj večjih sprememb pravzaprav ni, nespremenjena je ostala tudi cena. V enakem slogu so se prenove lotili tudi pri Abarthu, kjer so zadolženi za nabrite različice priljubljenih »cinquecentov«, ki se jih drži tudi ime »mali Ferrari«.

Ko smo pred nekaj dnevi dovolj navdušeni tako vrnili ključe male petarde po imenu Abarth 595 Turismo, so nam že napovedali srečanje z osveženo različico. Seveda za isto ceno, kar pomeni 18.990 za vstopni model 595, 22.990 za močnejši 595 Turismo in 25.990 za raketo po imenu 595 Competizione. Pri Abarthu se namreč držijo reka »En nivo opreme, en motor«, vse sicer poganja 1,4-litrski turbobencinar, a je vsaka različica opremsko bogatejša in po srcu močnejša.

Podoba Abartha 595 je zdaj usklajena s podobo šibkejših bratrancev – Abarth je le Abarth. Spredaj ima tako nove polieliptične žaromete, LED dnevne luči in spremenjen prednji odbijač, ki zaradi večje zračne odprtine zmogljivost hlajenja poveča za skoraj petino.

V različici Turismo so izpostavili še 17-palčna lita platišča, ki so za sedem odstotkov lažja in imajo za 50 odstotkov večjo prezračevalno površino, kar pripomore k bolj učinkovitemu hlajenju zavor (pri Competizione serijski štiribatni Brembo, čeljusti so na voljo v treh barvah).

Zadnje luči so nove, osrednji del je v barvi karoserije, nekoliko so spremenili zadnji spojler in poudarili difuzor na zadnjem odbijaču. Tam se lahko znajdejo tudi barvni vstavki, odvisno od nivoja opreme in želja kupcev.

Kar nekaj sprememb je tudi v notranjosti, sedeži so drugi (bolj ergonomski, a ohranjajo pretirano visok položaj sedenja), nov je volan, opaziti je moč alkantaro in imitacijo ogljikovih vlaken, pri osnovnem modelu je armaturna plošča delno v barvi karoserije (sicer mat siva oziroma temno siva).

Pomembna novost je 5- oziroma 7-palčni sredinski zaslon z možnostjo povezave s pametnimi telefoni, izboljšana pa je tudi grafika matričnega zaslona pred voznikom.

Gumb Sport je serijski pri vseh različicah, kot smo že v testu razložili se spremeni odzivnost motorja, volan postane trši, robotizirani menjalnik pa prestavlja hitreje. Pri modelu Competizirone se ob tem aktivira še dvojni način delovanja izpušnega sistema »Record Monza«, škorpijon s tem postane še bolj napadalen.

Prenova pa je poleg rahlih kozmetičnih popravkov in nekaj sladkih novosti v notranjosti prinesla tudi več mišic. Osnovni 595 in 595 Turismo imata zdaj pet »konjev« več ter na prednji kolesi s pomočjo sistema TTC (sistem, ki simulira obnašanje mehanske zapore diferenciala) spravita 145 oziroma 165 konjev. Motor ob tem ponudi največ 206 oziroma 230 Nm navora, Turismo pa ima zadaj amortizerje Koni.

Najmočnejši Competizione ohranja moč 180 konjev, ob tem ima spredaj in zadaj amortizerje Koni s FSD ventilom (odzivnost amortizerjev se spreminja glede na podlago), večje ventilirane diske (305 mm), sedeže Sabelt v usnju in tkanini, samodejno klimatsko napravo in biksenonske žaromete.

Če osnovni 595 do stotice pospeši v 7,8 sekunde ter doseže največ 210 km/h, potem bo različica Turismo zadovoljila bolj dinamične voznike (0-100 v 7,3 sekunde, 218 km/h), Competizione pa je za tiste, ki od male petarde pričakujejo brezkompromisno športnost. Z mesta do 100 km/h namreč pospeši v 6,7 sekunde ter doseže 225 km/h. Za najbolj zahtevne je na voljo paket Performance z mehansko zaporo diferenciala in športnimi sedeži Sabelt.

Abarth je na voljo v desetih barvah ter petih dvobarvnih kombinacijah, kabriolet pa je od osnovne različice dražji za dva tisoč evrov (595 20.990, 595 Turismo 24.990, 595 Competizione 27.990 evrov. Vsi modeli so na voljo s petstopenjskim ročnim menjalnikom ali petstopenjskim robotiziranim menjalnikom.

Znova poudarjamo, da je zaradi svoje zasnove in (počasnega) načina delovanja neprimeren za vse tiste, ki bi iz Abartha radi iztisnili maksimum, doplačilo 1.790 evrov pa je smotrneje porabiti za kaj drugega.

Foto: Matej Kačič, Fiat

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Radoživost in šarm za sladokusce
Avto
AvtoMatej Kačič Radoživost in šarm za sladokusce

Abarth 124 spider je prava igrača, po kateri so hlepeli vsi ljubitelji italijanske šole oblikovanja in vrhunskih zmogljivosti, strupeni roadster pa je tudi prava hrana za dušo in balzam za čutila.

FINANCE
Avto
Športnost po žlički
Avto
AvtoMatej Kačič Športnost po žlički 1

Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj
Avto
AvtoUroš Božin Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj 5

Ferrari bo v Ženevi predstavil svojega novega poskočnega konjiča 488 pista, ki bo tudi neprofesionalnim voznikom približal užitke, ki jih ponuja več kot 700-glava konjenica.

FINANCE
Avto
To so novi berlingo, combo in partner
Avto
AvtoMiloš Milač To so novi berlingo, combo in partner

Namesto dvojčkov prihajajo trojčki, nov član je opel combo (prejšnji je bil preoblečeni fiat). Niso več dostavniki, ampak vozila za prosti čas.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.