Avto

Modni Mercedes-Benz za 35 Slovencev

GLC coupe je kupejevski GLC, srednjerazredni SUV za ceno najmanj 52.150 evrov, serijskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.09.2016 07:34
Čas branja: 4 min
Modni Mercedes-Benz za 35 Slovencev
GLC coupe je daljši, nižji in bolj športen ter še bolj samozavesten in dražji kot klasični GLC. Namenjen je kupcem, ki želijo izstopati, takšnih bo prihodnje leti pri nas 35, ocenjujejo v Autocommercu.

GLC coupe je hybrid med kupejem in športnim terencem. Nekoliko drugačen križanec bo pri ljubljanskem Autocommercu reševal premajhne dobave sestrskega GLC brez kupejevskega značaja in obenem pripomogel k nadaljnjemu loščenju znamke. Ta je v prvem polletju v svetu premagala največjega tekmeca BMW, rekordne številke pa dosega tudi pri nas. Letos bo namreč na naše ceste zapeljalo okoli 1.200 novih avtomobilov te znamke, napoveduje direktor prodaje in poprodaje Mercedes-Benza Andrej Bergant. GLC coupe bo prihodnje leto prispeval 35 vozil, GLC pa med med 105 in 110. "Toliko avtomobilov bo na voljo za slovenski trg, povpraševanje pa sicer presega ponudbo," dodaja Bergant.

Novi GLC coupe sicer ne bo pomembneje vplival na prodajno statistiko te znamke pri nas, prihodnje leto jih v Autocommercu pričakujejo 35. Je pa vsekakor v njene vrste prinesel zanimivo dopolnitev v obliki razred manjšega špornega terenca D segmenta, ki je dopolnil tako večji GLE coupe, kot ponudbo srednjerazrednih mercedes-benzov, ki je sedaj že precej bogata.

Šteje namreč limuzino, karavana, kupeja, kabrioleta, športnega terenca GLC in kupejevskega športnega terenca - GLC coupe. Zakaj toliko različic je jasno in znano tudi iz vrst tekmecev. Skupna osnova, sestavni deli kabine, podvozja, motorja,... se na ta način množijo, stroški na enoto padajo, kupci dobijo zelo raznoliko ponudbo, znamka pa še posebej z nišnimi različicami dobi dodano vrednost v prodaji in v marži.

Novi GLC coupe je namreč kljub razvojni in proizvodni racionalizaciji najdražji avto družine C in z osnovnim bencinskim štirivaljnikom GLC 250 4Matic stane 51.1250 evrov, z dizelskim GLC 220d 4Matic pa sto evrov več. Razlik v primerjavi z GLC je kar nekaj, podobnosti pa seveda tudi. Coupe je daljši, težji in skromnejši s prostorom, ob tem je dražji, a tudi bolje opremljen. Vselej je opremljen s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom,... več spodaj.

Značilnosti GLC cuopeja v primerjavi z GLC

  • Po dolžini daljši za 76 mm /4,73 metra) in nižji za 38 mm (1,6 metra)
  • 1.785 kilogramov tehta GLC coupe 250 4Matic (+ 50 kilogramov)
  • 500 - 1.400 litrov v prtljažniku (med 50 in 200 litrov manj)
  • Med 4 in 5 tisoč evrov višja cena, a bogatejša oprema (spodaj)
  • Diamantna maska z enojno lamelo
  • Serijska 18-palčna platišča
  • Izrazite zadnje luči v LED tehniki
  • Serijska kamera za vzvratno vožnjo
  • EASY-PACK električno odpiranje prtljažnih vrat

V kabini je, razen nekaj večje utesnjenosti predvsem v predelu glave na zadnji klopi, GLC coupe soroden GLC in tudi C. To pomeni lično armaturno ploščo, izvrstno ergonomijo za volanom, veliko predalov in malo gumbov, saj večini funkcij ukazujete prek ličnega vmesnika na sredinski konzoli, ki seveda upravlja zaslon na njenem vrhu.

Poleg vmesnika je lahko tudi gumb za prilagajanje nastavitev podvozja dynamic body control, lahko si izberete zračno podvozje, novo kombinacijo sedežev s črno/rdečimi usnjenimi prevlekami in še. Varnostna oprema je bogata, pri znamki trdijo da je GLC coupe najvarnejši avto tega razreda. Z nekaj doplačljivimi sistemi pa GLC zna skoraj sam voziti, vse bolj pogosta značilnost avtomobilov te znamke. Dejstvo pa je, da pameti večjega brata razreda E, še nima.

Omeniti pa velja še motorni del. ki je osredotočen na dva dela. Osnovni, kjer se v dobrem tisočaku razlike zberejo trije stroji, dizelska GLC 220d 4Matic in 250d 4Matic s cenama 52.250 in 53.670 evrov in bencinski GLC coupe 250 4Matic s 115 kilovati in ceno 52.150 evrov. Dizelska stroja s 125 oziroma 150 kilovati sta še stare šole, novega 1,95 litrskega iz razreda E v GLC coupeju še ni na voljo.

Od prihodnjega tedna bodo mogoča naročila za GLC 350d 4Matic s šestvaljnim turbodizlom in ceno od 67 tisoč evrov, hibridnega 350e (dvolitrski turbo bencinar iz GLC 250 ter elektromotor s 85 kilovati) s sistemsko močjo 235 kilovatov oziroma 320 konjskih moči ter ceno 59.350 evrov ter športnega mercedesa-AMG GLC coupe 43, ki ga poganja trilitrski turbo s 270 kilovati (367 konjskimi močmi) in ceno 78.690 evrov. V prihodnje bo v GLC coupeju mogoče dobiti tudi le zadnji pogon, kdaj pa še ni znano.

Foto: Miloš Milač

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij
Avto
AvtoUroš Božin Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani
Avto
AvtoJanez Kovačič Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa tudi stane približno toliko.

FINANCE
Avto
Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi
Avto
AvtoUroš Božin Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 7

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost superšprotnikov. Osemvaljna različica 63 S se baha s kar 639 »konji«.

FINANCE
Avto
Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s štirikolesnim pogonom 4Matic.

FINANCE
Avto
Diskretne spremembe robustnega mercedesa GLC
FINANCE
Avto
Lepota in moč z roko v roki
Avto
AvtoMatej Kačič Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25 Slovencev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)