GLC coupe je hybrid med kupejem in športnim terencem. Nekoliko drugačen križanec bo pri ljubljanskem Autocommercu reševal premajhne dobave sestrskega GLC brez kupejevskega značaja in obenem pripomogel k nadaljnjemu loščenju znamke. Ta je v prvem polletju v svetu premagala največjega tekmeca BMW, rekordne številke pa dosega tudi pri nas. Letos bo namreč na naše ceste zapeljalo okoli 1.200 novih avtomobilov te znamke, napoveduje direktor prodaje in poprodaje Mercedes-Benza Andrej Bergant. GLC coupe bo prihodnje leto prispeval 35 vozil, GLC pa med med 105 in 110. "Toliko avtomobilov bo na voljo za slovenski trg, povpraševanje pa sicer presega ponudbo," dodaja Bergant.
Novi GLC coupe sicer ne bo pomembneje vplival na prodajno statistiko te znamke pri nas, prihodnje leto jih v Autocommercu pričakujejo 35. Je pa vsekakor v njene vrste prinesel zanimivo dopolnitev v obliki razred manjšega špornega terenca D segmenta, ki je dopolnil tako večji GLE coupe, kot ponudbo srednjerazrednih mercedes-benzov, ki je sedaj že precej bogata.
Šteje namreč limuzino, karavana, kupeja, kabrioleta, športnega terenca GLC in kupejevskega športnega terenca - GLC coupe. Zakaj toliko različic je jasno in znano tudi iz vrst tekmecev. Skupna osnova, sestavni deli kabine, podvozja, motorja,... se na ta način množijo, stroški na enoto padajo, kupci dobijo zelo raznoliko ponudbo, znamka pa še posebej z nišnimi različicami dobi dodano vrednost v prodaji in v marži.
Novi GLC coupe je namreč kljub razvojni in proizvodni racionalizaciji najdražji avto družine C in z osnovnim bencinskim štirivaljnikom GLC 250 4Matic stane 51.1250 evrov, z dizelskim GLC 220d 4Matic pa sto evrov več. Razlik v primerjavi z GLC je kar nekaj, podobnosti pa seveda tudi. Coupe je daljši, težji in skromnejši s prostorom, ob tem je dražji, a tudi bolje opremljen. Vselej je opremljen s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom,... več spodaj.
Značilnosti GLC cuopeja v primerjavi z GLC
- Po dolžini daljši za 76 mm /4,73 metra) in nižji za 38 mm (1,6 metra)
- 1.785 kilogramov tehta GLC coupe 250 4Matic (+ 50 kilogramov)
- 500 - 1.400 litrov v prtljažniku (med 50 in 200 litrov manj)
- Med 4 in 5 tisoč evrov višja cena, a bogatejša oprema (spodaj)
- Diamantna maska z enojno lamelo
- Serijska 18-palčna platišča
- Izrazite zadnje luči v LED tehniki
- Serijska kamera za vzvratno vožnjo
- EASY-PACK električno odpiranje prtljažnih vrat
V kabini je, razen nekaj večje utesnjenosti predvsem v predelu glave na zadnji klopi, GLC coupe soroden GLC in tudi C. To pomeni lično armaturno ploščo, izvrstno ergonomijo za volanom, veliko predalov in malo gumbov, saj večini funkcij ukazujete prek ličnega vmesnika na sredinski konzoli, ki seveda upravlja zaslon na njenem vrhu.
Poleg vmesnika je lahko tudi gumb za prilagajanje nastavitev podvozja dynamic body control, lahko si izberete zračno podvozje, novo kombinacijo sedežev s črno/rdečimi usnjenimi prevlekami in še. Varnostna oprema je bogata, pri znamki trdijo da je GLC coupe najvarnejši avto tega razreda. Z nekaj doplačljivimi sistemi pa GLC zna skoraj sam voziti, vse bolj pogosta značilnost avtomobilov te znamke. Dejstvo pa je, da pameti večjega brata razreda E, še nima.
Omeniti pa velja še motorni del. ki je osredotočen na dva dela. Osnovni, kjer se v dobrem tisočaku razlike zberejo trije stroji, dizelska GLC 220d 4Matic in 250d 4Matic s cenama 52.250 in 53.670 evrov in bencinski GLC coupe 250 4Matic s 115 kilovati in ceno 52.150 evrov. Dizelska stroja s 125 oziroma 150 kilovati sta še stare šole, novega 1,95 litrskega iz razreda E v GLC coupeju še ni na voljo.
Od prihodnjega tedna bodo mogoča naročila za GLC 350d 4Matic s šestvaljnim turbodizlom in ceno od 67 tisoč evrov, hibridnega 350e (dvolitrski turbo bencinar iz GLC 250 ter elektromotor s 85 kilovati) s sistemsko močjo 235 kilovatov oziroma 320 konjskih moči ter ceno 59.350 evrov ter športnega mercedesa-AMG GLC coupe 43, ki ga poganja trilitrski turbo s 270 kilovati (367 konjskimi močmi) in ceno 78.690 evrov. V prihodnje bo v GLC coupeju mogoče dobiti tudi le zadnji pogon, kdaj pa še ni znano.
Foto: Miloš Milač