Avto

Avtosaloni izgubljajo moč, zakaj Mazde, Bentleyja, Forda in Volva ne bo v Pariz?

Mazda, Forda, Volva, Bentleya, Rolls Royca in Lamborghinija ne bo na letošnji salon v Parizu. »Denar lahko porabimo bolj učinkovito,« pravijo znamke. V Slovenijo se avtosalon vrača po 11. letih odsotnosti.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.09.2016 19:58
Čas branja: 3 min
Avtosaloni izgubljajo moč, zakaj Mazde, Bentleyja, Forda in Volva ne bo v Pariz?
Veliki avtomobilski saloni v Detroitu, Ženevi, V Frankfurtu in v Parizu imajo več kot polstoletno tradicijo. Pod salonske luči vsako leto pritegnejo med 500 tisoč in milijonom obiskovalcev.

Dogaja se podobno kot v kriznih letih, a krize je v avtoposlu konec. Avtomobilski proizvajalci vse bolj množično odpovedujejo udeležbo na avtomobilskih salonih, tudi tako pomembnih kot je pariški, ki se odpre prihodnjo soboto.

Veliki avtomobilski saloni v Detroitu, Ženevi, V Frankfurtu in v Parizu imajo več kot polstoletno tradicijo. Pod salonske luči vsako leto pritegnejo med 500 tisoč in milijonom obiskovalcev. Pariški avtosalon jih je leta 2014 pritegnil celo 1,25 milijona, kar je več od drugih tovrstnih predstav v tistem letu.  Druga plat medalje so stroški, udeležba vsakega avtomobilskega proizvajalca stane na desetine milijonov evrov.

V zadnjem desetletju se je sicer marsikaj spremenilo, moč evropskih salonov, kjer v preteklosti oziroma vsaj do začetka krize ni manjkala nobena vidnejša avtomobilska znamka, so del moči vzeli saloni na rastočih avtomobilskih trgih. V Šanghaju in Pekingu, do krize tudi v Moskvi. V ZDA sta salon v Detroitu nekoliko oslabili predstavi v Los Angelesu in v New Yorku. Nekaj je dodal še splet in odločitev proizvajalcev, da večino novosti razkrijejo pred salonom, na njemu pa vabijo le na ogled modelov v živo, ne več na razkritja. Ponovno rast avtoposla pa je vseeno, vsaj navidezno, stvari postavila na nekdanje mesto. Do letošnjega Pariza.

Pariški salon, ki se jeseni bienalno izmenjuje s frankfurtskim, je najpomembnejša jesenska avtomobilska salonska prireditev. Po številu obiskovalcev in tudi avtomobilskih premier prekaša ameriške salone, v Aziji v tem delu leta nima konkurence.

Kljub temu je letos spisek tistih, ki jih ne bo na salon precej dolg in nikakor ne vključuje le majhnih ekskluzivnih znamk. Med njimi so Mazda, Ford in Volvo, med manjšimi pa še Bentley, Lamborghini, Aston Martin in Rolls Royce. Po zapisu Autonewsa so se znamke predstavi izognile zato, ker lahko milijone evrov namenjene salonu zapravijo drugače, bolj učinkovito.

Mazdin evropski šef Jeff Guyton navaja več razlogov za odsotnost. “Težko je doseči učinek na salonu, kjer dominirata domača proizvajalca PSA in Renault, namesto na salonu bomo sprožili kampanjo pri našh trgovcih v Franciji in tako pritegnili pozornost kupcev,” pravi Guyton. S to določitvijo se Mazda sicer ne umika iz tovrstnih avtomobilskih predstav. “Veliki saloni so odlična platforma za komunikacijo znamke s kupci,” pravijo v Mazdi.

Ford bo marketinška sredstva sicer raje namenil novim pristopom v marketingu. Podobno kot Mazda se bo osredotočil neposredno na kupce, v Franciji bo denimo organiziral daljše testne vožnje in tako skušal izboljšati posel.

Volkswagnovi prestižni znamki Bentley in Lamborghini bosta pariško predstavo spustili v duhu varčevanja povezanega z visokimi stroški škandala dieselgate. Bentley bo namesto ve veliko predstavo raje vlagal v manjše, nišne, dogodke s katerimi bo bolj učinkovito nagovoril svoje kupce. Podobno razmišlja še bolj nišni Lamborghini. Bolj neposreden stik s kupci pa si želi tudi Volvo.

Medtem ko veliki avtosaloni venijo, se avtomobilski salon po 11. letih odsotnosti vrača v naše kraje.

»Prodaja avtomobilov v Sloveniji raste že dve leti, zato je čas, da se k nam vrne avtomobilski salon,« je prepričan predsednik sekcije ADS Marjan Murn. Po 11 letih bo razstava vozil aprila prihodnje leto, tokrat spet v Ljubljani. Murn pojasnjuje, da prodaja avtomobilov v Sloveniji raste že zadnji dve leti, vrača se optimizem, kar je odlično tudi za slovensko gospodarstvo, zato je po njegovem mnenju po tako dolgem premoru napočil čas za avtomobilski salon..

 

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju

FINANCE
Avto
Sprotno glajenje gubic mazde CX-5
Avto
AvtoMiloš Milač Sprotno glajenje gubic mazde CX-5

Mazda CX-5 ubira zanimivo pot, ki ji je v petih letih namenila prenovo, zato je še danes sveža in zelo sodobna. Po zadnji prenovi je še dražja (med 700 in 1.200 evrov), a jo dobra vsebina uvršča med najboljše avtomobile tega razreda na trgu.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici
Avto
AvtoUroš Božin Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici 9

Bi imeli 650-konjskega camara ali ogromen poltovornjak za 50 tisoč evrov? V ZDA nič nenavadnega.

FINANCE
Avto
Avtomobili, ki te dni samostojno krožijo po Las Vegasu
Avto
AvtoMiloš Milač Avtomobili, ki te dni samostojno krožijo po Las Vegasu 1

Sanje o avtonomnih avtomobilih se te dni uresničujejo na ulicah Las Vegasa; Ford, Lyft in Navia z avtomobili na sejem CES samodejno prevažajo obiskovalce

FINANCE
Manager
Fordov model T – zakaj so ga množice vzljubile in nato zapustile
Manager
ManagerSmilja Štravs Fordov model T – zakaj so ga množice vzljubile in nato zapustile

Fordov model T, znan tudi pod vzdevkom Tin Lizzie, ki ga je Ford Motor Company na trg poslal pred 110 leti, je prvi avtomobil, ki je postal cenovno dostopen tudi kupcem srednjega razreda.

IZVOZNIKI
Novice
Legendarna transitova zmogljivost
Izvozniki.si
NoviceSpletni oglasi Legendarna transitova zmogljivost