Avto

Prihaja električni opel z dosegom 300 km in pospeški športnih avtov

Opel ampera-e bo s ceno dobrih 30 tisoč evrov in živahnim elektromotorjem z 204 »konji« hiter kot športni avtomobili

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.08.2016 09:21
Dopolnjeno: 25.08.2016 09:23
Čas branja: 1 min

Nemški Opel bo na avtosalonu v Parizu konec septembra predstavil serijsko različico ampere-e, električnega avtomobila zasnovanega na osnovi sestrskega chevroleta bolta. Lastnosti, predvsem doseg in zmogljivost na ravni tesle modela 3, ki bo sicer nekaj večji. Med kupce pa zapelje šele konec leta 2017.

Več o električnem oplu z dosegom prek 300 kilometrov in ceno dobrih 30 tisoč evrov

Meja za preboj e-avtov je 500 kilometrov dosega in cena dobrih sto evrov na kilovatno uro baterije

Oplovo ampero-e, tokrat bo povsem električna (prva ampera je imela bencinski motor kot podaljševalnik dosega), bo poganjal motor s 150 kilovati oziroma 204 konjskimi močmi, ki mu bo omogočal bliskovite pospeške. Do hitrosti 50 kilometrov na uro se bo avto kompaktnega razreda pognal v samo 3,2 sekunde, od 80 do 120 kilometrov na uro pri prehitevanju pa v le 4,5 sekundah (začasni podatki) s čimer se bo brez zadrege postavil ob bok tudi oplovim športnim OPC modelom.  

Največja hitrost ampere-e bo 150 kilometrov na uro, njena glavna prednost pred večino trenutnih tekmecev pa bo doseg baterije prek 300 kilometrov (sodimo po chevroletu boltu). Opel še poudarja, da bo ampera-e zaradi namestitve baterij v dno vozila ponudila prostorno notranjost, v kateri je dovolj prostora za udobno namestitev petih potnikov, prtljažnik pa bo povsem primerljiv s prtljažniki drugih vozil kompaktnega razreda.

Ampera-e bo opremljena z najnovejšo generacijo sistemov za informacije in razvedrilo IntelliLink in sistemom Opel OnStar – pomočnikom za povezave in storitve, ki v nekaterih državah že zdaj omogoča povezavo s spletom prek zmogljive dostopne točke Wi-Fi za do sedem mobilnih naprav. S programoma Apple CarPlay in Android Auto združljivi sistemi IntelliLink prinašajo v vozilo svet pametnih telefonov, da imajo potniki popoln dostop do svoje najljubše glasbe ali pa po želji prenesejo tudi filme – to pa sta le dva primera vsestranskih možnosti za razvedrilo.

Opel je predlani zaradi skromne prodaje prenehal izdelovati prvo ampero z električnim motorjem in podaljševalniko dosega. Obenem je napovedal, da ta ne bo dobila naslednika.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Tudi mala corsa obuja oznako GSI
Avto
AvtoMiloš Milač Tudi mala corsa obuja oznako GSI

Oznaka, ki je proslavila športne ople in se v spomin vtisnila še precej bolj oznaka OPC na zadkih najbolj divjih oplov

FINANCE
Avto
''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke
Avto
AvtoMiloš Milač ''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe Michael Lohscheller. To vključuje tudi brušenje oblikovalskega jezika, ki bo konec leta dosegel novo raven s konceptom, ki ga Opel razkriva danes.

FINANCE
Avto
Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk
Avto
AvtoMiloš Milač Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk 1

Opel nam je na dogodku v Mainzu predstavil svoj pogled na rešitve pred prihajajočimi izzivi okoljskih predpisov in meritev. Na dogodku smo preizkusili tudi nekaj novih različic motorjev in menjalnikov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Oplov koncept, ki bo spremenil prihodnost znamke
Avto
AvtoUroš Božin Oplov koncept, ki bo spremenil prihodnost znamke 2

Pod lastništvom Peugeota je Opel pripravljen izstopati iz množice

FINANCE
Avto
Berlingu sledi še Oplov combo
Avto
AvtoMiloš Milač Berlingu sledi še Oplov combo 1

Oplov combo z osnovo in tehniko berlinga in partnerja, a lastnim oblikovnim slogom

FINANCE
Avto
Od šivalnega stroja do naprednega avtomobila
Avto
AvtoMatej Kačič Od šivalnega stroja do naprednega avtomobila

Opel je svoje ime med ljudi ponesel s šivalnimi stroji, danes pa sodi med avtomobilske proizvajalce z najbogatejšo tradicijo na svetu. Leto 2019 je zanje jubilejno, saj so na trgu že 120 let.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)