Toyota praznuje 15 let in tri milijone izdelanih yarisov v Evropi. Malček je pred 15 leti pomladil tradicionalno znamko, pošteno popravil prodajne rezultate, tudi v Sloveniji, in se v treh generacijah tudi pošteno spremenil.
Prvi yaris z letnico 1999 oziroma 2001, takrat se je pričela njegova proizvodnja v Evropi, je k tej znamki prinesel svežino in rast prodaje. Le 3,61 metra dolg malček se je boril s precej večjimi tekmeci (clio in polom s 3,7 do 3,8 metra dolžine), zaradi pametne zasnove ni bil nič manj prostoren, z merilniki na vrhu sredinske konzole pa je bil zelo poseben. Značilnost yarisa prva generacije je bila tudi visoka vrednost rabljenega vozila.
Pot toyote yaris: otroštvo, odraščanje, resnost in vrnitev v otroštvo
Yaris II je bil nekoliko resnejši, a še vedno okrogel, majhen in prostoren. Yaris III pa je prinesel največji preskok, veliko je pridobil, a tudi izgubil nekaj igrivosti prvih dveh generacij.
Toyota yaris je daleč najbolj priljubljen toyotin model v Sloveniji, gledano po stanju v voznem parku. Zadnji dan lanskega leta je namreč slovenske tablice nosilo 10.936 yarisov vseh treh generacij, vseh Toyot pa je bilo 32.299. na drugem mestu po priljubljenosti je športni terenec rav4 s 4.233 primerki, tretji pa auris s 3.778 primerki. Ta si je priljubljenost pridobil predvsem v zadnji generaciji, za rav4 pa velja, da so se bolje prodajale starejše generacije.
Toyotina tvarna TMMF v Franciji je od leta 2002 dosegla pomembne premike v smeri ekologije. Danes denimo za proizvodnjo porabi 90 odstotkov manj vode kot prvo polno leto proizvodnje - 2002. Vodo za proizvodnjo pridobiva iz deževnice (60 odstotkov), preostanek pa reciklira.
Sodobna tovarna je poleg zmanjšanja okoljskega odtisa poskrbela tudi za manjšo porabo energije - v primerjavi z letom 2002 kar za 57 odstotkov.