Avto

Toyota yaris 2001 in 2016 - tri milijone vozil in krepke razlike

Toyota je v teh dneh izdelala že trimilijonti yaris, najmanjši model te znamke ki med kupce prihaja iz francoske tovarne

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.06.2016 17:11
Dopolnjeno: 27.06.2016 17:16
Čas branja: 1 min
Toyota yaris 2001 in 2016 - tri milijone vozil in krepke razlike
Yaris prve generacije je bil igriv in majhen, zadnji je bolj resen, večji in prostornejši - med njima pa je že tri milijone vozil.

Toyota praznuje 15 let in tri milijone izdelanih yarisov v Evropi. Malček je pred 15 leti pomladil tradicionalno znamko, pošteno popravil prodajne rezultate, tudi v Sloveniji, in se v treh generacijah tudi pošteno spremenil.

Prvi yaris z letnico 1999 oziroma 2001, takrat se je pričela njegova proizvodnja v Evropi, je k tej znamki prinesel svežino in rast prodaje. Le 3,61 metra dolg malček se je boril s precej večjimi tekmeci (clio in polom s 3,7 do 3,8 metra dolžine), zaradi pametne zasnove ni bil nič manj prostoren, z merilniki na vrhu sredinske konzole pa je bil zelo poseben. Značilnost yarisa prva generacije je bila tudi visoka vrednost rabljenega vozila.

"Ne bom pozabil naše lektorice, ko je neki dan priplesala v službo in se prešerno pohvalila, da je za osem let stari yaris 1,3 iz kupca izvlekla 4.200 evrov, novi so se takrat prodajali po nekaj več kot deset tisočakov. Izguba vrednosti, ki govori o zelo dobri naložbi."

Pot toyote yaris: otroštvo, odraščanje, resnost in vrnitev v otroštvo

Yaris II je bil nekoliko resnejši, a še vedno okrogel, majhen in prostoren. Yaris III pa je prinesel največji preskok, veliko je pridobil, a tudi izgubil nekaj igrivosti prvih dveh generacij.

Yaris je vsaka tretja slovenska Toyota

Toyota yaris je daleč najbolj priljubljen toyotin model v Sloveniji, gledano po stanju v voznem parku. Zadnji dan lanskega leta je namreč slovenske tablice nosilo 10.936 yarisov vseh treh generacij, vseh Toyot pa je bilo 32.299. na drugem mestu po priljubljenosti je športni terenec rav4 s 4.233 primerki, tretji pa auris s 3.778 primerki. Ta si je priljubljenost pridobil predvsem v zadnji generaciji, za rav4 pa velja, da so se bolje prodajale starejše generacije.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Toyotina tvarna TMMF v Franciji je od leta 2002 dosegla pomembne premike v smeri ekologije. Danes denimo za proizvodnjo porabi 90 odstotkov manj vode kot prvo polno leto proizvodnje - 2002. Vodo za proizvodnjo pridobiva iz deževnice (60 odstotkov), preostanek pa reciklira.

Sodobna tovarna je poleg zmanjšanja okoljskega odtisa poskrbela tudi za manjšo porabo energije - v primerjavi z letom 2002 kar za 57 odstotkov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Toyota vlaga v tovarno v Franciji, ustvarila bo 700 novih delovnih mest
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota vlaga v tovarno v Franciji, ustvarila bo 700 novih delovnih mest

Japonska Toyota se je odločila razširiti proizvodnjo v tovarni v francoskem Valenciennesu, vanjo bo vložila 300 milijonov evrov, kar skupno investicijo povečuje na 1,4 milijarde evrov

FINANCE
Avto
Za volanom butične Toyote, razgrabljene v 72 urah
Avto
AvtoMatej Kačič Za volanom butične Toyote, razgrabljene v 72 urah

Yaris GRMN ni le v 72 urah razprodana bombica, ampak predvsem miselna povezava med dirkalnikom za WRC in običajnim malčkom, ki ga vidite na cestah.

FINANCE
Avto
(video) Kako je Toyota maminega yarisa spremenila v žepno raketo
Avto
AvtoUroš Božin (video) Kako je Toyota maminega yarisa spremenila v žepno raketo

Yaris je v različici GRMN porušil številne predsodke. Toyotina športna divizija je malega yarisa spremenila v pravo raketo.

FINANCE
Avto
Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji – elektrifikacijo, avtonomno vožnjo, povezljivost in souporabo vozil.

FINANCE
Okolje & energija
Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

FINANCE
Avto
Novi yaris je Toyotino orožje proti evropskim okoljskim kaznim
Avto
AvtoMiloš Milač Novi yaris je Toyotino orožje proti evropskim okoljskim kaznim 8

Toyota yaris četrte generacije prihodnje leto na trg prihaja v krepko izboljšani različici. Mestni avto je nekaj manjši in nižji, a precej širši in bolj prostoren. Poganjal ga bo sodoben trivaljni bencinski hibrid z več moči in manjšo porabo. Imel bo kopico varnostnih, tudi serijskih, dodatkov ter precej bolj drzen videz.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)