Peugeot je pred nekaj trenutki na svetovni premieri v Parizu razkril novega 3008, ki bo njihov paradni konj v vse bolj priljubljenem razredu srednje-velikih športnih terencev. Peugeot 3008 je bil do sedaj eden najstarejših v modelskem portfelju francoske tovarne, skoraj z Lune pa je bilo opazno, da je imel premalo genov športnega terenca, saj je bil po značaju namenjen predvsem družinski uporabi. Poslej bo drugače, so poudarili na premieri.
Novi 3008, podobno kot model 308 je postavljen na modularno platformo EMP2, se je v drugi generaciji dodobra otresel enoprostorskih genov. Zmešnjave z modelom 5008 tako ne bo več, z novincem Francozi močno ciljajo tudi na kitajski trg, seveda pa se tudi v Evropi nadejajo dobre prodaje. Kot sami pravijo, želijo ogroziti razredna prvaka, kot sta VW tiguan in Nissan qashqai.
V notranjosti 3008 kot prvi lev prinaša drugo generacijo armaturne plošče i-Cockpit, ki temelji na prvi generaciji vgrajeni v obstoječe modele 208, 2008 in 308, ki so z novo zasnovo prepričali 2,2 milijona kupcev. Francozi pravijo, da nova ureditev izostri voznikove čute, tako njemu kot sopotnikom pa odpira vrata v novo dimenzijo čustvenih in stimulativnih občutkov.
Za model 3008 se je do zdaj pri nas odločilo okoli 1.700 kupcev, novi 3008 pa k nam po vsej verjetnosti pride konec leta, s ceno verjetno okoli 25 tisoč evrov za najbolj prodajan model. Več o novostih predstavljenega modela pa kmalu na [avto.finance.si]